Hehe!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:20 schreef ColtZ40 het volgende:
Aangeboden, een niet zo mooie Nissan Micra.
Bouwjaar 1991
Km stand 136.500
Apk 3-2012
Gewicht 720 kilo
Opties:
Trekhaak
Originele Nissan radio![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prijs 375 euro
Geen zin om de sleutel te pakken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef FransDeens het volgende:
Te gek ding voor geen geld! Als ik een simpele auto zocht wist ik het wel. Alleen wel een beetje schraal dat je niet eens de moeite hebt genomen om de deur te openen bij het maken van de interieurfoto.
ik heb hem gekregen. Was van plan om er mee te crossen. Daar was hij te goed voor. Dus gisteren een nieuwe apk geregeld. Geen aandacht punten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:57 schreef BYM het volgende:
Hmmmm ....
Niet om je meteen zwart af te schilderen, maar ik kom dit tegen :
Datum aanvang tenaamstelling : 09-03-2011.
Het lijkt erop dat je hem na een week in bezit gehad te hebben alweer verkoopt, wat is daar de reden van als ik vragen mag ?
vanavondquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:29 schreef dogtagz het volgende:
Zou je misschien foto's van t interieur willen plaatsen?
Toch interessant om dat te zien.
dan zit je metteen vast hahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik heb hem gekregen. Was van plan om er mee te crossen. Daar was hij te goed voor. Dus gisteren een nieuwe apk geregeld. Geen aandacht punten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe foto in de OPquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:29 schreef dogtagz het volgende:
Zou je misschien foto's van t interieur willen plaatsen?
Toch interessant om dat te zien.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:28 schreef BigSmurf het volgende:
Bazenbak.![]()
Doet ie WA verzekerd en aan wegenbelasting per jaar?Belasting 41 euro per 3 maanden. Verzekering weet ik zo niet, niet zo veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een 1,2![]()
Waar heb jij die APK laten doen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik heb hem gekregen. Was van plan om er mee te crossen. Daar was hij te goed voor. Dus gisteren een nieuwe apk geregeld. Geen aandacht punten.
dat mag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:21 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Waar heb jij die APK laten doen?
Mogen wij een inspectie doen op gebreken als we interesse hebben? is ook een soort van APK maar dan kijken of er iets niet goed is of niet klopt.
Apk kan je tegenwoordig overal wel krijgen voor een paar tientjes hoef je hem niet eens te brengen namelijk.
Voor een jongeling zonder schadevrije jaren (aka doelgroepquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Belasting 41 euro per 3 maanden. Verzekering weet ik zo niet, niet zo veel.![]()
Het is een 1,2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |