Kan je het niet aanpassen naar 'niets onnodigs kopen' ofzo? Een verjaardag lijkt me een legale reden om een uitzondering te maken, anders is het inderdaad ook zo lulligquote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik was bezig om twee maanden niets te kopen, maar mijn mama, zus én papa zijn in deze maand jarig ....maar ik vond het ook zo lullig om niets te kopen door mijn DZP.
ik werk hem ook bij op mijn eigen blogquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik had ook steeds problemen met die site idd. Ik pas nu mn lijst weer gewoon steeds aan op mijn eigen blog - werkt prettiger en die doet het tenminste altijd.
Mooiiiiquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Whiiieeeee
Ik zat heel erg te twijfelen, tussen deze een een shopping tote, maar die vind ik te groot voor mijn lichaam en ik draag eigenlijk nooit veel spullen bij me, dus voor nu is deze echt voldoende voor me. Het is een portemonnee combi, dus er zitten vakjes in voor mijn pasjes en mijn geld kan ik er in kwijt. Ook is er genoeg ruimte voor mijn overige spullen (telefoon, zonnebril, sleutels en eehh meer heb ik eigenlijk nooit bij me)
Hihi ja soms is het gewoon leuker om een keertje wat dingen opzij te zetten en te sparen voor een wat duurder itemquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Mooiii !
En leuk dat ik niet de enige ben die 'veel uitgeven aan een designeritem' op zijn doelenlijst heeft staan, haha. Ik heb vorig jaar voor mn DZP een paar designerschoenen van MiuMiu gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |