Ik heb mijn lijst ook nog niet vol hoor, maar dat komt vanzelf welquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb er ook nogsteeds geen 101![]()
Maar wel een aantal nieuwe doelen verzonnen en ook weer een aantal gehaaldSommige doelen heb ik helaas wel aan moeten passen want dat was nu al niet meer haalbaar
baal er eigenlijk wel van, maar is ook wel mijn eigen schuld.
nu maar hopen dat ik mijn school gewoon haal/mag afmaken anders vallen er nog een aantal doelen weg![]()
quote:1. Move to London
2. Start my own company
3. Visit Iceland
4. Buy lingerie from Agent Provocateur
5. Buy a DSLR
6. Have babies
7. Adopt several cats
Oeh! Gaat goed!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 06:12 schreef Sylvana het volgende:
Leuk calilov!
Ik ga lekker met mn doelen, heb er al zo'n 60 behaaldVan 58 heb ik al een blog gepost, rest zal ik vandaag/morgen doen
Wow, dat zijn er al wel lekker veel!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 06:12 schreef Sylvana het volgende:
Leuk calilov!
Ik ga lekker met mn doelen, heb er al zo'n 60 behaaldVan 58 heb ik al een blog gepost, rest zal ik vandaag/morgen doen
Olgaaaaquote:Op zondag 26 juni 2011 11:38 schreef Olga het volgende:
Sinds een week ook bezig en tot nu toe gaat het aardig
Mijn lijst http://olgalala.blogspot.com/2011/06/day-zero-project.html
Ohhquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
En binnenkort Harry Potter marathon, in Pathe!
Muckjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Olgaaaa
Leuk joh
Ik heb ook weer een paar dingen van mijn lijst af kunnen strepen
De kraanvogels schieten lekker op, voor de TV vouw ik er zo een stapel weg
Jeuh. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ook een doel gehaald.
Ik ga op mezelf wonen!
quote:
Fijn om zo'n groot doel te halen!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga op mezelf wonen!
Tof! Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 juli 2011 10:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga op mezelf wonen!
Wat leuk zeg, gefeliciteerdquote:Op maandag 11 juli 2011 10:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga op mezelf wonen!
Zie dit nu pasquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:58 schreef Chemiu het volgende:
Wat leuk Chipszak!Wanneer krijg je de sleutel?
Dankje! Als ik verhuisd ben kan ik 'Buy a new bed' ook afstrepenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:58 schreef Sylvana het volgende:
Leuk! Succes met klussen en verhuizen!
Ik heb vanavond weer een doel behaald, een film uit mijn geboortejaar (1987) kijken: Fatal Attraction.
Nouja, leuk is niet het goede woord, want het was een thriller. Gaat over een man die een slippertje maakt als zijn vrouw en kind een weekendje weg zijn. Vrouw waarmee hij vreemdging kan niet accepteren dat het maar voor 1 weekend was en dat hij verder niks wil. En gaat dan dus erg vervelende dingen doen. Was wel een goede film (met Michael Douglas) Heeft wel een erg heftig eind!quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dankje! Als ik verhuisd ben kan ik 'Buy a new bed' ook afstrepen!
En was het een leuke film?
Dankje en ja, het gaat echt lekker met mijn doelenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:13 schreef Miriampje het volgende:
Je bent echt goed bezig Sylvana! Het schiet echt al op met je doelen, je hebt ook hele leuke bedacht
Mijn doelen schieten niet zo op, komt ook omdat ik veel lange termijn doelen heb (zoals 5x een week lang iets/niets doen). Vandaag heb ik 1 van mijn doelen veranderd, oorspronkelijk was het 'koop maximaal 5 paar schoenen' maar inmiddels zit ik al mijn maximum terwijl ik nog tot eind 2013 moet, dat gaat hem dus niet worden. Heb hem nu aangepast op 'koop maximaal 5 paar hakken'. Dit omdat ik graag hakken koop maar ze eigenlijk nooit draag. Hopelijk haal ik dit wel
Dat heb ik idd ook gedaan. En veel bij andere mensen inspiratie op doenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:22 schreef Miriampje het volgende:
Op de site van Day Zero Project (http://dayzeroproject.com/) kun je ook veel inspiratie vinden, een lijst met 101 doelen moet groeien in het begin is het erg lastig maar na een tijdje kom en in doelen-verzin-flow en heb je er snel een aantal. Wat voor mij werkte was om een aantal categoriën te maken en daarbij doelen te verzinnen.
Ik heb er 2 dagen over gedaan om tot de 101 te komen. Maar ken wel meer mensen die al zijn begonnen ondanks dat ze nog geen 101 doelen hadden. Veel succes/plezier met je DZP!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:07 schreef littlefishy het volgende:
Ik zit ondertussen al op de 64! Maar ben nu wel een beetje vastgelopen.. Ik denk idd dat ik hem langzaam aan zal moeten vullen maar ik ben niet zo geduldig om te wachten tot ie dan eiiiiindelijk af is.. Dus ik start vandaag gewoon al
Veel succesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga binnenkort ook van start met het day zero project. Ben eerst wat doelen aan het verzamelen en dan eens kijken hoe ik het kan omtoveren in een blog/website.
Datzelfde gaat bij mij ook gebeuren, weet ik nu alquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:48 schreef Chemiu het volgende:
Ik herken 15. Die bij mij nog steeds niet gelukt is trouwens, het ging steeds 2-3 dagen goed en dan had ik weer een deadline ofzo waardoor ik weer tot na middernacht wakker bleef. Leuke lijst, veel succes
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |