Met deze set kunt u ieder type DVD speler van de XBOX 360 flashen naar een nieuwe/alternatieve firmware versie. Bij een ouder type XBOX360 is het dan bijvoorbeeld makkelijker om het (overigens legale) JTAG-en uit te voeren en daarmee homebrew software te draaien of er een heel gaaf mediacenter van te maken.
In feite kan je dat allemaal ook zonder deze set, maar dan moet je wel bij iedere keer dat je je firmware wilt updaten je XBOX weer helemaal openmaken. Dat is met deze set niet meer nodig. Eén keer openmaken, blaster CK3 monteren en daarna kan je voortaan de XBOX DVD speler via SATA op je computer aansluiten.
Set is helemaal nieuw en ongeopend. Had er twee besteld, maar tweede XBOX bleek bij bezoek een slimline te zijn en dat past niet

De set is inclusief alle kabels en gereedschap voor het openen van de XBox.
Ik heb ook nog een SATA controller met VIA VT6421A chipset voor in de computer. Niet alle SATA controllers kunnen de DVD speler flashen, dus als je niet zeker weet of de jouwe 't kan, dan is het ook nog een optie om die erbij te kopen.
Inbouwen van de blaster is 20 minuten werk:
http://team-xecuter.com/install-blasterck3/ ![blasterck3_relection.jpg]()
![blaster_ck3_parts3.jpg]()
![blasterck3_fitted.jpg]()
Prijs rond de: 40E excl. PCI controller of 50E incl. PCI controller
Exclusief eventuele verzendkosten natuurlijk ...
(ik heb ook nog een PCMCIA Sata controller liggen, helemaal nieuw, daar schijn je ook mee te kunnen flashen, maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd)