Ik was serieusquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef jong_klusser het volgende:
cyntia: zo als in mijn toppic staat: foed opgeschuurd en ontvet met terpetine
dven: niet reageren tenzij je iets zinnig te zegge hebt plakband dat slaat nergens op
Ik wilde het net zeggen, ben ik nou zo'n kluskneus of is ontvetten met terpentine niet helemaal zoals het hoort? Het is nota bene een aardoliedestillaat...quote:Op maandag 4 april 2011 18:29 schreef Klusbaas het volgende:
En ontvetten doe je niet met terpentine, want dat is juist "vettig" van zichzelf.
Hoe reinig je kwasten nou écht goed?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:51 schreef bobenjanneke het volgende:
Maar door je kwasten te reinigen, slijten ze waardoor ze beter strijken.
Als je elke keer nieuwe kwasten koopt, heb je ook weer elke keer dat de haren loslaten.
Idem hierquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe reinig je kwasten nou écht goed?
Het lukt mij dus echt nooit goed genoeg om er de volgende keer weer mee te kunnen schilderen, zeker niet als ik wat langer met een kwast achter elkaar heb geschilderd en er dus wat dikker geworden verf dieper in de kwast zit.
Ik koop dus nu ook na elke keer/dag schilderen een nieuwe kwast.
Als ik de kwast de volgende dag weer nodig heb zet ik hem in een potje water. Werkt prima, niks schoonmaken. Verfen klaar, kwast weg, dat dan weer wel idd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe reinig je kwasten nou écht goed?
Het lukt mij dus echt nooit goed genoeg om er de volgende keer weer mee te kunnen schilderen, zeker niet als ik wat langer met een kwast achter elkaar heb geschilderd en er dus wat dikker geworden verf dieper in de kwast zit.
Ik koop dus nu ook na elke keer/dag schilderen een nieuwe kwast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |