abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94194038
Tanden Bleken met Crest Whitestrips

Ik ben al enige tijd van plan om mijn tanden te bleken maar vind het erg moeilijk om van alle aanbieders op internet een keuze te maken.
Mijn tanden laten bleken bij de tandarts of bij tandbleek klinieken vind ik tamelijk duur.
Wat me opvalt bij mijn zoektocht op internet naar tanden bleken is dat ze allemaal beweren dat ze de beste zijn in tanden bleken (marketing)? hier werd ik zelf een beetje gek van. Om toch een betrouwbaar beeld te krijgen of een product goed werkt ben ik gaan zoeken op beoordelingen van klanten.
Ik ben gestuit op een tandbleek product dat Crest Whitestrips heet.
Het zijn strips die je één of twee maal per dag voor een half uurtje op je tanden plakt. En dit 1 of 2 weken lang doet. Tanden worden op deze manier geleidelijk aan gebleekt.
Bij mijn zoektocht naar klantenbeoordelingen van het product werd ik overspoeld door positieve reacties! Weliswaar bijna allemaal in het Engels! Maar dat komt omdat het product niet in Nederlandse winkels verkrijgbaar is en hier waarschijnlijk nog niet echt bekend mee is. Als ik via google, Crest Whitestrips intyp dan zie ik wel mogelijkheden om online te bestellen.
Ik heb er heel veel over gelezen en het blijkt in Amerika en Canada heel erg populair te zijn. Eigenlijk kan ik er niet omheen omdat het product goedkoper is dan bleken bij klinieken, de kosten zitten onder mijn budget en vele gebruikers beweren dat het werkt.

Ik wil graag weten wat jullie ervaringen zijn met de Crest Whitestrips:
- Welke strips heb je gebruikt?
- Werking?
- Voordelen/nadelen Enz....

[ Bericht 2% gewijzigd door sugarsanne op 18-03-2011 14:56:18 ]
pi_94194144
Werkt redelijk goed , alleen na 4 maanden ben je wel weer terug op de originele kleur. En je moet echt de advanced seal gebruiken ,anderen zijn in gebruik superkut.

Gekocht op ebay.
<>
pi_94194298
Mijn vriend uit amerika gebruikt ze ook en hij beweert dat ze goed werken.
  woensdag 16 maart 2011 @ 15:47:06 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94194516
Nooit aan dat soort troep beginnen, mn stiefmoeder en zusje hebben hun gebit ermee verpest. Hun tanden lijken nu enigszins blauwig/doorschijnend aan de randen door te vaak gebruik en dat ziet er werkelijk niet uit :{

O ja heb het zelf in de VS gekocht maar na het horen van hun verhaal nooit meer gebruikt :')
  woensdag 16 maart 2011 @ 15:53:03 #5
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_94194802
Waarom zou je uberhaupt je tanden willen bleken? Net alsof ze wit horen te zijn :')
Humans dont deserve to live...
pi_94195346
Interessant, indien je het doet maak even wekelijks foto's :)
pi_94195395
Ook al horen ze geel te zijn ik wil ze wit, is toch mooi :P

niet witter dan mijn oog wit trouwens
pi_94195484
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:03 schreef Hydrogeny het volgende:
Interessant, indien je het doet maak even wekelijks foto's :)
Ja dat zal ik zeker doen maar wou eigenlijk eerst van anderen het resultaat willen zien! :)
pi_94196426
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:47 schreef kwiwi het volgende:
Nooit aan dat soort troep beginnen, mn stiefmoeder en zusje hebben hun gebit ermee verpest. Hun tanden lijken nu enigszins blauwig/doorschijnend aan de randen door te vaak gebruik en dat ziet er werkelijk niet uit :{

O ja heb het zelf in de VS gekocht maar na het horen van hun verhaal nooit meer gebruikt :')
Ok.. dat klinkt inderdaad niet zo goed, maar hoor verder eigenlijk weinig over zulke slechte ervaringen met de strips.. weet je ook hoe vaak ze het hebben gebruikt?
  woensdag 16 maart 2011 @ 16:30:03 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94196779
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:23 schreef sugarsanne het volgende:

[..]

Ok.. dat klinkt inderdaad niet zo goed, maar hoor verder eigenlijk weinig over zulke slechte ervaringen met de strips.. weet je ook hoe vaak ze het hebben gebruikt?
1x twee weken zoals in de beschrijving en daarna deden ze het nog elke 1 a 2 weken een keer om het bij te houden. Probleem is waarschijnlijk dat je het verschil niet goed ziet omdat het zo langzaam gaat, en je ze steeds witter wil hebben.
pi_94197399
Paar keer geprobeerd maar ik mis een vaardigheid ofzo want het enige wat echt goed aan het bleken was, was mijn shirt. Ik kwijlde alles onder zodat ik op mijn shirt bleekslierten had en die strip maar schuiven in mijn mond. Drama! :9~
Uiteindelijk heb ik ze maar laten bleken. Stuk effectiever en dat blijven liggen kon ik dan gelukkig weer wel.
Go hard or go home
pi_94197447
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]

1x twee weken zoals in de beschrijving en daarna deden ze het nog elke 1 a 2 weken een keer om het bij te houden. Probleem is waarschijnlijk dat je het verschil niet goed ziet omdat het zo langzaam gaat, en je ze steeds witter wil hebben.
hmmm weet je ook welke strips ze gebruikt hebben :P? Misschien begrijp je wel dat het moeilijk heb omdat ik tegenstrijdige verhalen hoor. bij sommige gebruikers zijn tanden al duidelijker witter na 3 dagen en van jou lees ik dat je (waarschijnlijk) het verschil niet goed ziet. als gevolg dat er meer strips worden gebruikt dan aanbevolen. als gevolg aantasting van de tanden... bergijp ik het goed?

hmm
pi_94197618
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:38 schreef Swindler het volgende:
Werkt redelijk goed , alleen na 4 maanden ben je wel weer terug op de originele kleur. En je moet echt de advanced seal gebruiken ,anderen zijn in gebruik superkut.

Gekocht op ebay.
kan je wat meer vertellen over de anderen? wat is er zo super kut aan in vergelijking met advanced seal.

[ Bericht 0% gewijzigd door sugarsanne op 17-03-2011 15:23:49 ]
  woensdag 16 maart 2011 @ 16:49:34 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94197666
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:44 schreef sugarsanne het volgende:

[..]

hmmm weet je ook welke strips ze gebruikt hebben :P? Misschien begrijp je wel dat het moeilijk heb omdat ik tegenstrijdige verhalen hoor. bij sommige gebruikers zijn tanden al duidelijker witter na 3 dagen en van jou lees ik dat je (waarschijnlijk) het verschil niet goed ziet. als gevolg dat er meer strips worden gebruikt dan aanbevolen. als gevolg aantasting van de tanden... bergijp ik het goed?

hmm
Ook die van Crest.

Na 3 dagen? Alleen als je 3 dagen die strips er niet uithaalt ja :') Wat wel duidelijk witter wordt na de elke keer bleken is witte vlekjes op je tanden. Maar je ziet echt nog geen duidelijk verschil na 3 dagen als je ze volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt.

Maar wat ik bedoelde is dat je het verschil natuurlijk bij jezelf sowieso niet goed ziet omdat de verkleuring vrij langzaam gaat. Waardoor je dan weer elke keer denkt dat ze nog wel wat witter kunnen, en dan blijf je bezig. En dan wordt het inderdaad slecht voor je tanden.
pi_94240105
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:49 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ook die van Crest.

Na 3 dagen? Alleen als je 3 dagen die strips er niet uithaalt ja :') Wat wel duidelijk witter wordt na de elke keer bleken is witte vlekjes op je tanden. Maar je ziet echt nog geen duidelijk verschil na 3 dagen als je ze volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt.

Maar wat ik bedoelde is dat je het verschil natuurlijk bij jezelf sowieso niet goed ziet omdat de verkleuring vrij langzaam gaat. Waardoor je dan weer elke keer denkt dat ze nog wel wat witter kunnen, en dan blijf je bezig. En dan wordt het inderdaad slecht voor je tanden.
Er zijn van crest whitestrips namelijk meerdere varianten beschikbaar vandaar de vraag welke strips.
Maar, ja ik begrijp wat je bedoelt. Het komt er op neer dat er meer strips worden gebruikt dan aanbevolen en dat is slecht voor je tanden.

Dus als ik gewoon de gebruiksaanwijzingen zou volgen denk ik dat de kans dat ik mijn tanden verkl**t kleiner is :P
Een kleinbeetje witter is mijn doel, het moet wel natuurlijk er uit zien.

zijn er nog meer mensen die crest kennen, afraden of aanraden?

[ Bericht 0% gewijzigd door sugarsanne op 18-03-2011 14:50:05 ]
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:20:52 #16
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_94250779
Duur is relatief;

heb het via de tandarts laten doen. Duurste is het maken van een gebitsmal (140 e) + 20/30 e aan whiting materiaal.
Starbucks, waar blijf je
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:24:51 #17
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94250982
Vergeet trouwens niet dat vullingen niet mee kleuren he. Dus als je er vooraan in je mond hebt zitten moet je sowieso niet willen bleken.
pi_94251256
hey, paar vraagjes: wordt het helemaal niet verzekerd? worden je tanden (na één keer bleken door tandarts) meteen vrijwel spierwit? En is het schadelijk voor je tanden op een bepaalde manier?
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:28:18 #19
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94259683
Gewoon elke dag minstens 2x je tanden poetsen helpt je tanden gewoon goed en mooi te houden. :)
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_94276992
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:20 schreef doctor.starbucks het volgende:
Duur is relatief;

heb het via de tandarts laten doen. Duurste is het maken van een gebitsmal (140 e) + 20/30 e aan whiting materiaal.
pi_94277000
Duur is inderdaad relatief ;)
Wat was het resultaat bij de geliefde tandarts??
pi_94277053
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:30 schreef Aukje83 het volgende:
hey, paar vraagjes: wordt het helemaal niet verzekerd? worden je tanden (na één keer bleken door tandarts) meteen vrijwel spierwit? En is het schadelijk voor je tanden op een bepaalde manier?
Misschien alleen gedeeltelijk bij de duurste verzekeringen maar ik twijfel ten zeerste omdat het een cosmetische behandeling betreft en spierwit zou ik mijn tanden nooit laten bleken...google maar eens op Cesar Milan...die geeft licht in het donker als hij glimlacht :'), zo lelijk. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_94287783
Hehe ja daarom ook mijn vraag, iets witter zou ik wel mooi vinden maar zo wit als hij dat heeft (ik kijk elke vrijdag dog whisperer) vind ik toch wel te veel van het goede :P Maar wie weet is dat zijn geheim om met honden te communiceren :P
  zaterdag 19 maart 2011 @ 07:50:22 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94325125
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 16:23 schreef sugarsanne het volgende:

[..]

voor dit soort dingen geldt dat je het gewoon niet te vaak moet doen. Enkele keren in je leven hooguit, niet om de paar jaar.

Overigens moet je ook je leefpatroon aanpassen als je wilt dat het resultaat zo lang mogelijk goed blijft: niet roken en ook oppassen met koffie en thee.
Niet meer actief op Fok!
pi_94331027
-edit: spam is niet gewenst

wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok.nl

[ Bericht 88% gewijzigd door Mylene op 19-03-2011 13:41:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')