Life's a bitch ja.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
soms zit het mee soms zit het tegen
En op de maat van zijn muziek doet ie balletje,balletje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:03 schreef Oostblokker het volgende:
mijn broer is de shit is zijn muziek ja
mijn ouders zijn joegoslaven familie woont in polen dus het maakt me alebei een beetje maar ik voel het me alebeiquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:03 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het echt zo'n balletje-balletje-joegoslaaf
wat is balletjequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
En op de maat van zijn muziek doet ie balletje,balletje?
wat ben je nou ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:05 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
mijn ouders zijn joegoslaven familie woont in polen dus het maakt me alebei een beetje maar ik voel het me alebei
Verkleinwoord van het woord Bal.quote:
Balletje, balletje, joegoslavische folklorequote:
Ja, je bent Slavisch, DUH.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:05 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
mijn ouders zijn joegoslaven familie woont in polen dus het maakt me alebei een beetje maar ik voel het me alebei
balletje balletje wordt je altijd door genaait want er is nooit een balletjequote:
Ik dacht dat ze in Tsjernobyl gemaakt is.quote:
geëdit, zag dat ik een geografisch foutje had gemaaktquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:07 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Tsjernobyl gemaakt is.
klopt is hij ook hij voelt zich meer yugoo mijn broerquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:03 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het echt zo'n balletje-balletje-joegoslaaf
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
geëdit, zag dat ik een geografisch foutje had gemaakt
"ze zijn.."quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef Oostblokker het volgende:
bosnie is joegoslavie hahahaha teminste was geweest
bosnie is meer richting de balkan ze zijn ook oost europa maar meer richting balkan
Elke keer... kom op zeg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:11 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
jezus moetje me ook elke keer verbeteren
Als jij nou een keer een paar zinnen foutloos schrijft hoeven wij niet elke keer te verbeterenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:11 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
jezus moetje me ook elke keer verbeteren
trolololoquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
als jij nou een keer een paar zinnen foutloos schrijft hoeven wij niet elke keer te verbeteren
welneequote:
Jahaa, zeg ik, je bent Slavisch!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef Oostblokker het volgende:
bosnie is joegoslavie hahahaha teminste was geweest
bosnie is meer richting de balkan ze zijn ook oost europa maar meer richting balkan
polen is echt oostblok
slavisch zijn bosniers polen serviers en ga maar zoo door
Het is een grote incest zooi, JA dus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:15 schreef DjinN het volgende:
Polen verzuimen letters gejatte lesauto's te wissen
Familie van Oostblokker ?
oke maar dat is gewoon kut muziek luister ik nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:14 schreef yvonne het volgende:
Wel leuke ES liedjes
Dus dit kun jij allemaal meezingen?
Dat was m'n vraag nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:16 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
oke maar dat is gewoon kut muziek luister ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |