Ik ken de
RDW-site, mijn vraag is of er ook zoiets bestaat voor Britse kentekens.
Ik ben namelijk gisteren op de fiets aangereden op een rotonde terwijl ik voorrang had, waarna de betreffende personen besloten door te rijden nadat de uitgestapte erachter kwam dat het hen geld ging kosten. ,,I'm going to park it there, because here I might cause another accident." Zoef, en weg. Ja, stom.
Enfin, kenteken onthouden en aan de politie doorgegeven, maar volgens de politie kunnen ze er niets mee omdat het niet klopt. Dat zou natuurlijk kunnen, maar het kan geen kwaad om zelf eens te kijken.
Inmiddels ben ik erachter dat het een Brits kenteken betreft, was een geel kenteken en de betreffende cijfer-lettercodering wordt alleen in Groot-Brittannië gebruikt.
Een RDW-achtige opzoeksite heb ik niet kunnen vinden, wel heb ik 'mijn' kenteken ingevuld bij
RegTransfers, om hem custom te maken, met het volgende resultaat:
quote:
Sorry *kenteken* is not available!
Weet niet of ik daaruit moet concluderen dat het ding wel degelijk rondrijdt. Iemand enig idee of er een site is waar ik wel meer informatie over het betreffende kenteken kan krijgen of überhaupt duidelijkheid of het kenteken bestaat?