Wat heeft die voor crimineel gedrag vertoond dan? Met dat mens heb ik helemaal niks dus ik heb het absoluut niet gevolgd allemaal.quote:
Alleen rappen is al een misdaad an sichquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:
Maar wat je overigens stelt is ook niet waar, want er word stellig gezegd dat elke rapper een crimineel is. En dat valt ook te betwijfelen.
Ik stelde dat niet. Maar het is wel zo dat de meeste rappers een crimineel verleden dan wel nog steeds criminelen zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:
Maar wat je overigens stelt is ook niet waar, want er word stellig gezegd dat elke rapper een crimineel is. En dat valt ook te betwijfelen.
En er heel trots op zijn, er heel stoer over reppen etc..quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stelde dat niet. Maar het is wel zo dat de meeste rappers een crimineel verleden dan wel nog steeds criminelen zijn.
Alleen drugs gebruikt geloof ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft die voor crimineel gedrag vertoond dan? Met dat mens heb ik helemaal niks dus ik heb het absoluut niet gevolgd allemaal.
Dat heb ik wel meegekregen. Maar dat vind ik geen crimineel gedragquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen drugs gebruikt geloof ik.
Wat is hij dan wel? Ik heb nog nooit van die hele vent gehoordquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Nogmaals, Nate Dogg was geen rapper.
je hebt misdrijven en overtredingen. Zolang iemand de wet overtreedt zonder andere mensen te benadelen zal het me eigenlijk worst zijn. Ze heeft een jointje gerookt, nou nou. Die reppers knallen je af voor een paar Nike's vroeger, en nu zijn ze heel rijk en reppen ze over het afknallen van mensen om hun Nike'squote:Op woensdag 16 maart 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen drugs gebruikt geloof ik.
Een (funk-)zanger.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is hij dan wel? Ik heb nog nooit van die hele vent gehoord
Whitney Houston heeft kilo's coke gesnoven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Ze heeft een jointje gerookt, nou nou.
Maar om dat nu als crimineel te betitelen, gaat wel wat ver hequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een (funk-)zanger.
[..]
Whitney Houston heeft kilo's coke gesnoven.
Het is een strafbaar feit in Amerika.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar om dat nu als crimineel te betitelen, gaat wel wat ver he
Ja, en? Heeft ze daarvoor iemand omgebracht? Voor haar is coke wat een joint voor ons is, kost niets...quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Whitney Houston heeft kilo's coke gesnoven.
Dat is ook bij Nate Dogg gebeurt, drugs bezit en wapenbezit. Dus in jou obtiek is hij dus niet crimineel nu.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar om dat nu als crimineel te betitelen, gaat wel wat ver he
Klopt. Maar maakt het je meteen crimineel als je coke snuift?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is een strafbaar feit in Amerika.
Ik vind wapenbezit wel heel veel kwalijker dan drugs bezittenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is ook bij Nate Dogg gebeurt, drugs bezit en wapenbezit. Dus in jou obtiek is hij dus niet crimineel nu.
Waarom drugs niet en wapen wel aan bezit hoort bij jou snapt ook niemandquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is ook bij Nate Dogg gebeurt, drugs bezit en wapenbezit. Dus in jou obtiek is hij dus niet crimineel nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |