Natte Hond is overleden, oplettenquote:
iemand die veel voor rap betekend heeft begin/mid jaren 90quote:
Blijkbaar niet, staat ook al op de Wiki.quote:
Zou je dit ook plaatsten als Mick Jagger was overleden?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Nate Dogg was arrested in Arizona in April 2002 and was charged with firearms and drug offenses.[6] He pleaded guilty in May 2002 and was subsequently sentenced to probation and community service.[7] He was also ordered to attend drug counseling sessions.[7]
Good riddance
Nee, die was geen kutcrimineelquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:48 schreef Muridae het volgende:
[..]
Zou je dit ook plaatsten als Mick Jagger was overleden?
Nate Dogg was een goede muzikant.
Pff, lekker kort door de bocht hoor. Beetje simpel van je HWquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Nate Dogg was arrested in Arizona in April 2002 and was charged with firearms and drug offenses.[6] He pleaded guilty in May 2002 and was subsequently sentenced to probation and community service.[7] He was also ordered to attend drug counseling sessions.[7]
Good riddance
Ik zet hem toch ook in dat rijtje? Dooie criminelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef Muridae het volgende:
Overigens, wat een cultuurbarbaren op Fok!
Nate Dogg hoort in het rijtje met Eazy-E, 2pac etc.
Zijn geluid was heel typerend voor de West Coast hiphop muziek.
En dat noemen ze dan heel eufemistisch 'hij kampte al enige jaren met gezondheidsproblemen'quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Good riddance
Bleurgh, lekker trollen, goed bezig. Dat je het niet hebt op hiphop of rap prima, maar niet zo janken joh.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zet hem toch ook in dat rijtje? Dooie criminelen.
Stereotype rapper dus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:38 schreef Lastpost het volgende:
Lees veel over dreigen met moord, mishandeling, drugs, aanhoudingen en wapens.
Idd, westcoast hiphop en house zijn de achtergrondmuziek van mijn jeugd tijdens de 90's.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:48 schreef Ener-G het volgende:
Pff wat een typische zure fok reacties weer, reageer dan niet..![]()
Hij had de afgelopen jaren al wat beroertes gehad, en kon de laatste periode van zn leven ook niet meer praten.
Voor mij was het in ieder geval jeugdsentiment, met 'Regulate'. Warren G heb ik in januari nog gezien in de Melkweg op Logical Progressions
Musici?quote:
Veelzeggend.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:50 schreef shintek het volgende:
Nate Dogg is een van DE beste vocalisten voor hiphop
Lichtelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:50 schreef Big-Ern het volgende:
Heeft hij er een hele ongezonde levenswijze op na gehouden?
Neven, blijkbaar.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zet hem toch ook in dat rijtje? Dooie criminelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |