Kan wel, vraag is alleen of die juist is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou ja, als hij iets niet lustte, niet elke dag.
Nu heeft ie overgewicht en gaat het niet goed op school, maar ik denk niet dat je daar een conclusie aan kan verbinden.
Psyllium is goed!! Rest ken ik (gelukkig) niet. Neem zelf ook zo nu en dan psylliumvezels, schep met beetje jus en dan zo snel mogelijk gedachteloos wegtikken. Weet niet of het spul jou veel kost, ik koop een pot van 3 euro bij kruidvat en die gaat best lang mee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:31 schreef MarMar het volgende:
Movicolon kreeg ik dus niet wegIk heb nu psyliumvezels met nog wat stofjes volgens het pakje, geen metamucil want die vergoed mn verzekeraar niet
maarr iets in die richting. Vind ik ook al HEEL vies, ondanks het "sinaasappelsmaakje" Het is niet echt helemaal vloeibaar als je het drinkt..
En wat movicolon betreft, die naam alleen al, wtf were they thinking!
voor de niet medische kenners onder ons: movi alsin bewegen en colon betekent dikke darm
Ik vind de zeepjes onwijs leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:23 schreef progje het volgende:
[..]
The olive branch is ook mijn favoriet en verder spulletjes voor in bad. En buffy. Die zeepjes vind ik verder ook niks.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
belt m'n moeder net
m'n vader had met een man in zijn wijk staan praten
en die had een broer die woont in Hull
en die gaan verhuizen!!
en die wil nu wel zijn huis aan ons verhuren voor 450GBP!!!
eengezinswoning met 2 slaapkamers en een studeerkamer!!!!!!!!!!!!
zo maar 's even m'n pa om meer details van die vent vragen
Wat goed!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
belt m'n moeder net
m'n vader had met een man in zijn wijk staan praten
en die had een broer die woont in Hull
en die gaan verhuizen!!
en die wil nu wel zijn huis aan ons verhuren voor 450GBP!!!
eengezinswoning met 2 slaapkamers en een studeerkamer!!!!!!!!!!!!
zo maar 's even m'n pa om meer details van die vent vragen
doe mij zulke ouders!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
huisjes hosselen is zeg maar 'het ding' van mijn oudershoe denk je dat Vik zo snel aan een huis in Den Haag is gekomen
en nu reiken de contacten dus ook al internationaal
![]()
Dat iddquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat goed!
Je 'ik heb zo'n pech' rechten zijn nu wel verspeeld, begrijp je wel hè
Ze had ooit gepost dat wanneer ze ging zeuren, wij er wat over mochten zeggen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Even de feiten op een rijtje:
1. Toch een beurs
2. Mr Mo behoudt z'n baan als hij meegaat
3. Relatief makkelijk een huisje regelen
Nog aanvullingen?
Niet 'maar' 9km gemiddeld!quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:41 schreef Blurred86 het volgende:
ik ga vanmiddag ook weer hardlopen! dit keer neem ik de treuzelhond van mijn ouders niet mee, vorige keer maar 9 km/u gemiddelden heb mijn rondje toen ook maar een halve km ingekort omdat de hond moe was
![]()
verder is hij wel heel lief hoor
4. Een huisje regelen waar slankies kunnen logerenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Even de feiten op een rijtje:
1. Toch een beurs
2. Mr Mo behoudt z'n baan als hij meegaat
3. Relatief makkelijk een huisje regelen
Nog aanvullingen?
Ik loop nu 9,5 km hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:08 schreef V1z0R het volgende:
Vik, probeer anders eens een paar HIIT-sessies er tussendoor te gooien, daarmee verbeter je de prestaties van wanneer je gewoon hardloopt ook namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |