Nee maar ik snap dat ze zich vergissen... van zo'n grote hoogtequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde he, hetero en mannelijke homo.
Nee hoor, een echte man heeft de broek aan in de relatiequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ook best een mannelijke homo
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, een echte man heeft de broek aan in de relatie
BUUUURRRRNNNNNquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, een echte man heeft de broek aan in de relatie
Je gaat nu even huilend op de grond stampen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:24 schreef Steve het volgende:
Op homostrology zijn rammen ook al net als kleine kinderen.
Wat stoooooom!!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Derren Brown heeft ooit zoiets gedaan voor een groep van dertig (?) mensen en ze allemaal een papier met hun persoonlijke persoonsbeschrijving te geven, dat hij gemaakt had nadat hij ze even ahd aangekeken oid. Bij iedereen was het zo goed als spot-on.
Bleek dat ie gewoon iedereen hetzelfde briefje had gegeven.
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Forer-effectquote:U wilt graag dat anderen u aardig vinden en bewonderen, maar voor uzelf bent u kritisch. Hoewel uw persoonlijkheid enkele zwakheden vertoont, kunt u die doorgaans goed compenseren. U hebt een aanzienlijk ongebruikt talent, dat u nog niet tot uw voordeel hebt ingezet. Hoewel u discipline en beheersing uitstraalt, maakt u zich regelmatig zorgen en voelt u zich onzeker. Soms twijfelt u er ernstig aan of u de juiste beslissing hebt genomen of het juiste heeft gedaan. U verkiest een bepaalde hoeveelheid afwisseling, en wordt ontevreden wanneer u gehinderd wordt door restricties en beperkingen. U bent er ook trots op een onafhankelijk denker te zijn en u aanvaardt geen beweringen van derden zonder bevredigend bewijs. U hebt ontdekt dat het niet verstandig is uzelf tegenover anderen al te zeer bloot te geven. Soms bent u extravert, vriendelijk en gezellig in de omgang, terwijl u op andere momenten introvert, behoedzaam en gereserveerd bent. Sommige van uw ambities zijn tamelijk onrealistisch.
Ik herken me in die tekst. Echt compleet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, heet dat zo.
Zomg, ik herkende me in die tekst.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Forer-effect
daar hebben we er nu toch 2 van?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja, Tomasso valt op schooljongetjes
Dat is een goede zaak.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Zeg, jij mag niet meer oordelen over leeftijdverschillenquote:
pas maar op!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:50 schreef TheVulture het volgende:
Naar boven toe nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, jij mag niet meer oordelen over leeftijdverschillen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Naar boven toe niet. Naar beneden toe ben ik des te kritischer geworden.
No shit!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als er een leeftijdsverschil naar boven is, is er voor de ander automatisch eentje naar beneden heur!
Maar niet naa 18-quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als er een leeftijdsverschil naar boven is, is er voor de ander automatisch eentje naar beneden heur!
"Vallen op" is iets anders dan "iets doen met"quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar niet naa 18-! En who are you to talk! Regelmatig vallen er jonge jongetjes op jou!
Spelende man, wat heb je nu geleerd?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren dat ik tegen CDP zei: Nee nee nee, pas als je boven de 18 bent!
Maar ja,NU heeft ie een leuke vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |