niksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat?
[..]
of primperan![]()
of nux vomica![]()
verder ben ik noooooooooooooooit misselijk
Het is wel zo handig natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja whooptydoo daar wordt je idd blij van
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien past PM zich aan aan de persoon![]()
ik zou het eerder handig vinden als het niet werktquote:
je weet toch, ik ben een biatchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik vind het echt kut...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou het eerder handig vinden als het niet werkt
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je weet toch, ik ben een biatch
volgende meet dus wel een echte bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
IE begrijpt dat wel... telkens de aanbeveling om maar vooral geen verbinding te maken met de VPNquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou het eerder handig vinden als het niet werkt
[..]
Toch wel een hele lieveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik garandeer nietsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgende meet dus wel een echte bitch
je werk vpn?quote:
[..]
als jij het prototype van een bitch was, dan was de wereld best een stuk aangenamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
IE begrijpt dat wel... telkens de aanbeveling om maar vooral geen verbinding te maken met de VPN.
ach, hou toch je smoel, jij..jij....jij.....lieverdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als jij het prototype van een bitch was, dan was de wereld best een stuk aangenamer
Ik sluit me hier bij aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als jij het prototype van een bitch was, dan was de wereld best een stuk aangenamer
Bij mij ook, en dan nog allleen maar in Chrome.. Ik heb dus speciaal voor de dm's 1 Chrome scherm open staanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Dm doet het echt niet
ik zie ze wel in het grote Dm scherm maar niet in de topics...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, hou toch je smoel, jij..jij....jij.....lieverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |