Hij had een editje gemaakt dat iemand anders mocht openenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja moet hij niet de laatste post maken, de laatste maakt de eerste
Ach, nu hebt gij de eer weer is om er 1 te openenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja moet hij niet de laatste post maken, de laatste maakt de eerste
Dan moet je Maitje quoten. Niet mij.quote:
Tonijn?!quote:
Hey clan!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef Clan het volgende:
Avond mannen, en vrouw
Vandaag even naar het ziekenhuis geweest voor bloedprikken, dan hoor ik volgende week hoe het met mijn nieren gesteld is.
Hé, heb jij geen ban?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef Clan het volgende:
Avond mannen, en vrouw
Vandaag even naar het ziekenhuis geweest voor bloedprikken, dan hoor ik volgende week hoe het met mijn nieren gesteld is.
Oh dat is minder, vermoed je dat je wat onder de leden hebt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef Clan het volgende:
Avond mannen, en vrouw
Lees jij wel eens de topics waar je in post?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh dat is minder, vermoed je dat je wat onder de leden hebt?
Ik heb een tijdje geleden een blaasoperatie gehad, daarnaast werkte mijn nieren voor een deel niet meer, en in het bloed kunnen ze zien of de nieren weer beter werken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh dat is minder, vermoed je dat je wat onder de leden hebt?
Dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Clan het volgende:
Ik had wel een mail gekregen, maar ik ga daar liever niet over uitwijden,
Ah zo, hoop dat ze weer bij zijn gekomenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:19 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een blaasoperatie gehad, daarnaast werkte mijn nieren voor een deel niet meer, en in het bloed kunnen ze zien of de nieren weer beter werken.
Nee ik post zomaar wat. Wat verwacht je nou, dat ik alle 7 pagina's van iedere SC uit m'n hoofd leer?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lees jij wel eens de topics waar je in post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |