Per dag ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:28 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij zal ook nog wel een ker of 20 gaan zeggen dat hij het '' helamaal niet erg'' vindt
100 meter! Op z'n minst!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef janet68 het volgende:
Servio neemt aan dat er speltechnisch is genomineerd en hij ziet het als een compliment dat hij daarom genomineerd is
de man heeft een plaat van 10 meter voor z'n kop
wat zei ze?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef Capt1caveman het volgende:
Heel slim, Monique.....
Kan zomaar zijn dat volgende ronde WEER de mannen genomineerd moeten worden
hij zag een plaat tussen hem en alex, en vanuit zijn gedachtegang lijkt die natuurlijk bij alex voor z'n kop te staan...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
En leuk dat ie Alex daarvan beschuldigde
Haha, ik ook. Vorige week stonden er nog 2 vrouwen in mijn top 5, deze week heeeeeel misschien nog eentje omdat ik Maik, Alex en Servio niet echt kan uitstaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef Flow3r het volgende:
eigenlijk krijg ik de balen van al die vrouwen
Joanna liegt gewoon keihard (net als Aafke trouwens op dit moment) en ze snapt dat dit haar volgende week een exit gaat opleveren!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze liegt heb het net zelf gehoord dat ze meteen tegen sterfio zei toen ie uit de kamer kwam ,nou ik heb je niet genomineerd
Dat wat letterlijk in de quote staat waar je op reageertquote:
Ze is boos omdat hij haar geen aandacht meer geeftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef Mylene het volgende:
Ik krijg toch een beetje de indruk dat Laura opgelucht is dat Guido genomineerd is. Toen Joanna zei dat ze het Guido gunt was uitgerekend Laura die meteen zei hoezo hij, omdat hij thuis een vriendin heeft gun je het hem meer.
Ongeveer hetzelfde als waar jij op reageerde bij mijquote:
En geen gloryholes in die plaat zeker ;0quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij zag een plaat tussen hem en alex, en vanuit zijn gedachtegang lijkt die natuurlijk bij alex voor z'n kop te staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |