quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
ik heb net op google gekeken en backstekken bestaat niet, hij vraagt dan: bedoelt u ministek?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
Wonderlijk hoe Jo de hele wereld heel anders ziet dan alle anderen.
Zij is eerlijk en doet alles recht in iemands gezicht (uhuh) en alle anderen zijn leugenachtige sekreten. Wat een eng wijf. Ze leeft volledig in haar eigen enge waarheid.
Komt omdat zij in een hertenwereld leefdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
Zij is eerlijk en doet alles recht in iemands gezicht (uhuh) en alle anderen zijn leugenachtige sekreten. Wat een eng wijf. Ze leeft volledig in haar eigen enge waarheid.
leermomentquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef Stranger het volgende:
Haha
Philip en Guido hebben er al lang vrede mee, en die wijven lopen daar problemen te maken waar je U tegen zegt.
als de rest terugkijkt denk ik niet dat ze veel willen uit jo's shopquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef ZaZoe het volgende:
lol,..als Jo straks na Secret Story alles terugkijkt gaat ze echt geen webshoppasjes meer geven aan al die achterbakse wijven.
ohquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
Ik typte Backstabben
Dat laatste is een voorbeeld van backstabben. Dat je andere spelers, die je vrienden waren opeens laat vallen en aan valt. ...
Zolang Monique er maar niet achter komt dat zij op Maik heeft gestemd, vind Joanna alles bestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
Klopt Backstekken bestaat niet. BackSTABBEN bestaat wel. Is een engels woord, en het betekend iemand een mes in de rug steken!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
ik heb net op google gekeken en backstekken bestaat niet, hij vraagt dan: bedoelt u ministek?
idd, echt twee van die herteoogjes in de koplampen van een auto op dit moment!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Komt omdat zij in een hertenwereld leefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |