Ja haar mening over Guido is wel veranderdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:06 schreef Flow3r het volgende:
ik had wel verwacht dat Laura nog even extra aandacht zou geven aan Guido om weer dichter tot elkaar te komen maar kennelijk is ze tevreden dat Alex niet weg hoeft en dat was het dan wel voor haar
die was toch al niet meer zo met guido bezigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:06 schreef Flow3r het volgende:
ik had wel verwacht dat Laura nog even extra aandacht zou geven aan Guido om weer dichter tot elkaar te komen maar kennelijk is ze tevreden dat Alex niet weg hoeft en dat was het dan wel voor haar
Weet niet waarom ze dat denkt maar dat zei ze net welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat denkt ze toch helemaal niet?? Ze vindt het alleen kut dat die 3 genomineerd zijn.
Whehehequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:06 schreef Mokum020 het volgende:
Aafke ....Je gaat toch niet huilen he Jo....dat is het spel!
Ah joh laat hem even genieten van een van zijn laatste avondjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:07 schreef snetje het volgende:
goh! Servio heeft voor de verandering zijn boek maar eens weggelegd? die gaat nu inene weer sociaal doen ...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
De mannen zijn gewoon weer tot de orde van de dag overgaan. Ze spelen mikado
Net zo lang draaien totdat iemand zegt "Ja ok je hebt gelijk" Das best eerlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:04 schreef PinkDream het volgende:
b gelijkk
[..]
wat liegt ze??
ze liegt helemaal niet
nee idd dan stop ik met kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:06 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Pcies, Hoop niet dat er staks 3 musketiertjes en een paar schijnheilige trutjes overblijft
Oh haha, had ik even gemist dan. Het zal karma zijn denkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zei het net wel letterlijk hoor
'Dit is alleen maar om MIJ te jennen!'
Ze heeft geen afspraak geschonden zoals was afgesproken dat ze het niet zouden zeggen. Als Maik was genomineerd waren alle meiden naar Monique gegaan. Joanna naar haar favorieten. Volstrekt normaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Waarom denkt ze in godsnaam dat die mannen genomineerd zijn om háár te jennen?
hij weet dat hij weinig kans heeft tegen guido en philip dus tijd voor wat extra inzet tonenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:07 schreef snetje het volgende:
goh! Servio heeft voor de verandering zijn boek maar eens weggelegd? die gaat nu inene weer sociaal doen ...
Zeker niet na het gesprek tussen hen 2en gisteren. Waarin Laura aangaf dat Guido afstand heeft genomen, en dat zij daardoor naar anderen trekt. Wat uiteraard logisch is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die was toch al niet meer zo met guido bezig
+1quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:07 schreef Chanel5 het volgende:
Jo liegt niet? oke dan Jo verdraait de waarheid of nog beter ze heeft haar eigen waarheid. Van de week nog uitgekomen!!
En ben dat gepoch, gepruil en gejank een btje zat!
Ik ook niet. Ze doet er alles aan om anderen in een kwaad daglicht te zetten.quote:
Dat gedeelte snap ik ook, maar hoe kan ze in godsnaam denken dat de andere dames die 3 genomineerd hebben om háár te jennen? Dat zie ik namelijk echt niet en dat is volgens mij ook absoluut niet het geval.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze heeft geen afspraak geschonden zoals was afgesproken dat ze het niet zouden zeggen. Als Maik was genomineerd waren alle meiden naar Monique gegaan. Joanna naar haar favorieten. Volstrekt normaal.
Dat is alleen zo in haar eigen wereldquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gedeelte snap ik ook, maar hoe kan ze in godsnaam denken dat de andere dames die 3 genomineerd hebben om háár te jennen? Dat zie ik namelijk echt niet en dat is volgens mij ook absoluut niet het geval.
Ohw jah!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef MaryChey het volgende:
ik kom net in een girlfight?
Mijn hubby zegt ...modderbak in de tent vanavond en modder gevecht voor de meiden![]()
goedenavond alle
Sailormoon toch iig dat begreep ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef Spooky4u het volgende:
Wat voor jurkje had Jo eigenlijk aan met Carnaval?
anniequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef Spooky4u het volgende:
Rood kort geil jurkjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef Spooky4u het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef Day het volgende:
Servio genomineerd? Mooi, opgerot! Flip en guido mogen blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |