Ik kijk ook niet voor mijn lol naar Robert Longquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ie daar dan met een dooie vogel gaat zitten vind ik weer minder
Wij wisten allang dat je een goed hartje had! Alsof je ons iets nieuws vertelt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef Laysa het volgende:
Hoi![]()
Alles is oke met mn Hartje![]()
En ik ga zo snel mogelijk terug naar mn oude medicatie.
Mn arts kan het niet verklaren waarom ik zo vreselijk moe blijf dus gaan ze ook mn schildklier nog ff checken..
Hup raus met die slang en gewoon aan eigen prikinfuus
Tof Laysquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef Laysa het volgende:
Hoi![]()
Mn arts kan het niet verklaren waarom ik zo vreselijk moe blijf dus gaan ze ook mn schildklier nog ff checken..
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Natuurlijk is er niets mis met je hartje, die zit op de goede plek.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij wisten allang dat je een goed hartje had! Alsof je ons iets nieuws vertelt.
Gekkiesquote:
Heerlijk! Nu DK even oppeppen en vort met de geit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gekkies![]()
Mn hart was zelfs Exceptioneel goed voor iemand met PAH![]()
Nah kanne we weer slapen hier![]()
Iedereen bedankt voor de lieve wensen
Dat is goed nieuws, jij met je goede hartquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef Laysa het volgende:
Hoi![]()
Komt ook goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Heerlijk! Nu DK even oppeppen en vort met de geit.
Zo snel mogelijk...Morgenmiddag wordt ik in de groep besproken en de eerste die ze donderdagochtend aan de foon hebben ben ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws, jij met je goede hart![]()
Wanneer gaan ze je slang afkoppelen?
Blij voor jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef Laysa het volgende:
Hoi![]()
Het is dan wel niet voor je verjaardag, maar wel lekker snelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Komt ook goed![]()
[..]
Zo snel mogelijk...Morgenmiddag wordt ik in de groep besproken en de eerste die ze donderdagochtend aan de foon hebben ben ik![]()
En met een beetje geluk ben ik binnen nu en 2 maanden weer mezelf
Misschien heeft hij stiekem staan schuddenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef mootie het volgende:
Hmmm ik pak net de laatste fles cola uit een pak van 4. Hele tafel en vloer onder de cola. De andere flessen gingen probleemloos open, hoe kan dat!
Mn moeder zei al dat ik mezelf een mooi verjaardagskado had gegevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dan wel niet voor je verjaardag, maar wel lekker snel
Je man heeft staan schudden ermeequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef mootie het volgende:
Hmmm ik pak net de laatste fles cola uit een pak van 4. Hele tafel en vloer onder de cola. De andere flessen gingen probleemloos open, hoe kan dat!
Hij is wel tegen mijn overmatige colagebruikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij stiekem staan schudden![]()
[ afbeelding ]
Wacht maar tot de volgende dag, dan zitten ze muurvast.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Klevende toetsen zijn helemaal niet grappig!
Stiekum vind ik het wel leuk, dan peuter ik alle toetsen los en ga ik het hele toetsenbord poetsen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Wacht maar tot de volgende dag, dan zitten ze muurvast.
Nou veel succes... ik heb gewoon een nieuw toetsenbord genomenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Stiekum vind ik het wel leuk, dan peuter ik alle toetsen los en ga ik het hele toetsenbord poetsen.
Ik verslijt ze toch nogal snel. Er gaat hier nogal eens iets over m'n bordje. Ik blijf braaf schoonmaken tot echt alles binnenin ook vastgeplakt zit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou veel succes... ik heb gewoon een nieuw toetsenbord genomen
Ik wip altijd alle toetsen eruit, na het drogen kan ik nooit de juiste plekken vinden om ze terug te stoppen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een toetsenbord (niet eentje van ene laptop natuurlijk) die kan je opmaken en dan de kant van de toetsen kan je gewoon schoonmaken met een afwasborstel + afwasbak. Dan goed afdrogen en een nachtje laten staan en dan klaar.
Wat moet ik in een seks bikini?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Laysa
![]()
![]()
laf yu wat een heerlijk nieuws en in de zomer weer een sexy bikini aan.
Nou voor jullie alle2
Open schroeven, in een sopje en klaar. Nu nog een methode om een laptop-toetsenbord schoon te maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wip altijd alle toetsen eruit, na het drogen kan ik nooit de juiste plekken vinden om ze terug te stoppen.
als laysa in een bikini gaat neem jij zo een lekker strak speedotje voor je lekkere kontje lieft felroze he hahahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat moet ik in een seks bikini?
[..]
Open schroeven, in een sopje en klaar. Nu nog een methode om een laptop-toetsenbord schoon te maken.
Ja....is net op tijd voor al die overheerlijke zon die nederland gaat beschijnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:20 schreef Disana het volgende:
Nou Laysa, die twee maanden zijn ook nog wel te overzien. Kun je mooi van de zomer genieten.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Laysa
![]()
![]()
laf yu wat een heerlijk nieuws en in de zomer weer een sexy bikini aan.
Nou voor jullie alle2
Als jij nou eens in bikini mijn toetsenbord komt schoonmaken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat moet ik in een seks bikini?
[..]
Open schroeven, in een sopje en klaar. Nu nog een methode om een laptop-toetsenbord schoon te maken.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Als jij nou eens in bikini mijn toetsenbord komt schoonmaken.
Ik heb een speedo, een kruising tussen zo'n slip en een boxer. Ik weet niet welke kleur die heeft, want ik ben kleurenblind. Ik meen groen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als laysa in een bikini gaat neem jij zo een lekker strak speedotje voor je lekkere kontje lieft felroze he hahaha
De grootste plas lag op de grond gelukkig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:40 schreef Toverheks het volgende:
ben zo blij voor je meid maar dat weet je wel, en betreft je hartje ik ken niemand die zo een goed hart heeft als jij, een hartje op de goede plek![]()
oke over naar mootieals die nog kan typen met een plakkerig toetsenbord
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
De grootste plas lag op de grond gelukkig.
En ik zat lekker onder mijn dekentje. Dat plakt nu een beetje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie het helemaal voor me hahahaha lekker plakken
Die wil ik ook! Wij zijn ongeveer de enigen met een kleine grijze bak, dus op woensdagavond loop ik altijd als een schooier rond te sluipen, op zoek naar bakken met nog wat ruimte.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb een brief gekregen van de gemeente, we krijgen ondergrondse afvalcontainers. Beter dan 1x in de week
.
De laatste brief die ik van de gemeente kreeg was de belasting of zoietsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb een brief gekregen van de gemeente, we krijgen ondergrondse afvalcontainers. Beter dan 1x in de week
.
hahahahaaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik zat lekker onder mijn dekentje. Dat plakt nu een beetje.
is ideaal hebben wij nu een jaar of 2 geloof ik in de straat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
In Nijmegen nemen ze alleen de groene zakken mee vijftig cent per stuk. Dan flikkeren ze liever twaalf grijze zak bij een studentencomplex in de bak.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een pasje, mag ik niet hopen. Gewoon erin mikken en klaar, zo werkte 't in Rotterdam iig
.
Ik ben ook moe en ga ook mn bedje in...Trustren allemaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:54 schreef Toverheks het volgende:
Ik wens iedereen vast slaaplekker laysa en D-K een extra kusje vanavond en voor Teun een mooi nummertje van Marvin.
![]()
Bij ons ook, om uit te zoeken wie wat er bij heeft gezet en of diegene daar ook het grofvuil voor heeft gebeld.quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:27 schreef Marrije het volgende:
Hier staat de halve buurt om zo'n inboedel heen.
oh zo een pasje mogen ze hier ook wel invoeren, want ben blij dat ik niet op het pleintje voor kijk vanuit de keuken want er staat vaak een bende omheenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:23 schreef Disana het volgende:
Bij ons blijft het altijd erg netjes. Ben ook blij met de containers, zo hoef je nooit je bed uit om de zakken langs de weg te zetten. Het is wel met een pasje zodat niet iedereen er alles in kan gooien.
Maar dat kunnen mensen zonder pasje ook wel doen. Het ligt aan de mensen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh zo een pasje mogen ze hier ook wel invoeren, want ben blij dat ik niet op het pleintje voor kijk vanuit de keuken want er staat vaak een bende omheen
ja er zitten soms aso`s bij hoor en verleden week zat hij vol moest je gewoon je zak ertegen aan zetten maar als je dan belt komen ze hem wel extra legenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat kunnen mensen zonder pasje ook wel doen. Het ligt aan de mensen.
Dat hebben we hier ook wel eens ja. Maar er staan er twee, dus meestal kun je nog wel bij de andere terecht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja er zitten soms aso`s bij hoor en verleden week zat hij vol moest je gewoon je zak ertegen aan zetten maar als je dan belt komen ze hem wel extra legen
Daar moet ik MediaPlayer 11 voor hebben, en die kan ik niet installeren op dit systeem.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:36 schreef Toverheks het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=12258142
Disana hier hou je wel van, beleef de lente met webcams enzo
Ik geef haar wel gelijk, maar dat ze de troep in je tuin gooit vind ik zwaar overdreven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:46 schreef Dementor het volgende:
Zo had ik laatst een klein zakje afval bij een ander in de container gegooid ( de avond voor de dag dat de vuilniswagen zou komen).
Gaat 's avonds de deurbel, een furieuse en allicht overwerkte overbuurvrouw die krijsend tekeer gaat dat wat wij hadden gedaan te schandalig voor woorden was.
Want haar container zat nog maar voor 98% vol en nu moest ze hem wel aan de weg zetten a 7,50 euro en als wij dat zakje er niet bij hadden gegooid dan was dat niet nodig geweest.
Dat je mij niet wijs kunt maken dat je 14 dagen met de overige 2% uitkomt was wellicht voor haar de druppel.
Ik bood nog aan om dan haar bakbeurt () te betalen maar daar wilde ze niets van weten.
Vervolgens heeft ze de open zak (ze heeft dat ding dus open gemaakt en gezocht naar een adres) bij ons in de tuin gegooid.
Ach wat een geouwehoer, een beetje verdraagzaamheid kan toch geen kwaad.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geef haar wel gelijk, maar dat ze de troep in je tuin gooit vind ik zwaar overdreven.
Wat goed! En wat ben je geconcentreerd bezig geweest zeg, zag je niet op Fok posten, wat een zelfbeheersingquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:06 schreef liesje1979 het volgende:
Nog 2 opdrachten voor school doen en misschien nog het één en ander aanpassen aan opdrachten die nog niet zijn nagekeken en dan ben ik klaar!
Klaar!!
Klaar!!
Ik smacht er naar.
Mweh zelfbeheersing... Ik had gewoon niet veel andere keus qua tijd, maar ik presteer het beste onder druk, houd ik mijzelf altijd voor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat goed! En wat ben je geconcentreerd bezig geweest zeg, zag je niet op Fok posten, wat een zelfbeheersing
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij ons ook, om uit te zoeken wie wat er bij heeft gezet en of diegene daar ook het grofvuil voor heeft gebeld.
Zo snoeien onze buren ook de heg voor de helft.
Ieder voor zich..
Des te meer reden dat je elkaars grenzen respecteert. Ik weet ook niet waarom, maar vuilnis van een ander in je eigen bakje maakt je razend. Gelukkig krijgen jullie containers.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach wat een geouwehoer, een beetje verdraagzaamheid kan toch geen kwaad.
We leven zo dicht op elkaar dat je gewoon om elkaar heen moet lopen soms.
Wij krijgen ook ballen in de tuin, kinderen op de schuur en de complete folderwijk van zoonlief in onze papierbak.
Daar moet wel wederzijds sprake van zijn en in dit geval is dat dus niet zo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Des te meer reden dat je elkaars grenzen respecteert. Ik weet ook niet waarom, maar vuilnis van een ander in je eigen bakje maakt je razend. Gelukkig krijgen jullie containers.
Dan zou ik me juist helemaal binnen mijn grenzen houden. Laat mensen zich maar schamen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar moet wel wederzijds sprake van zijn en in dit geval is dat dus niet zo.
Er zitten ook heel rare tweets onder 'jouw' twitter.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:56 schreef Deisyy het volgende:
Waarom heb ik ineens deze 3 icoontjes![]()
Ik heb nog nooit een Flickr of OS account gehad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja gek he en volgens mijn OS account ben ik een 24-jarige Amerikaanse studentquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zitten ook heel rare tweets onder 'jouw' twitter.
Weird science. Gelukkig is je fotoboek wel normaal, of staan daar ook ineens wildvreemden inquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gek he en volgens mijn OS account ben ik een 24-jarige Amerikaanse student
Ze schamen zich niet, ze nemen wat ze nemen kunnen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zou ik me juist helemaal binnen mijn grenzen houden. Laat mensen zich maar schamen.
Dat klinkt niet als een fijne buurt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze schamen zich niet, ze nemen wat ze nemen kunnen.
Daar sta je dan met je goede gedrag.
is jouw ww Donald?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel veel tweeverdieners.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als een fijne buurt.
Ja, zo ben ik ook en voor een groot deel werkt het hier ook zo. Maar jouw buurt klinkt meer naar ieder voor zich en god voor ons allen. Dat is wel jammer.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heel veel tweeverdieners.
Verder is het wel prima wonen, maar soms verwacht ik misschien teveel van mijn buren.
Dat je bijvoorbeeld aanbelt bij iemand als je toch bezig bent met de heggenschaar.
Something is fucked up, mijn twittericoontje is wegquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van welk van de spook-accounts?quote:
Je moet gewoon http://forum.fok.nl/user/profile even opnieuw invullen, daar staat nu overal 0 of 1quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van welk van de spook-accounts?![]()
Nee, ik heb nergens Donald als ww.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet gewoon http://forum.fok.nl/user/profile even opnieuw invullen, daar staat nu overal 0 of 1
Krijgen is altijd goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:07 schreef Dementor het volgende:
Goed nieuws, Juud krijgt haar 'nieuwe' auto.
Haha, wie of wat heeft dat gedaan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet gewoon http://forum.fok.nl/user/profile even opnieuw invullen, daar staat nu overal 0 of 1
In Amsterdam werkt het zo...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een pasje, mag ik niet hopen. Gewoon erin mikken en klaar, zo werkte 't in Rotterdam iig
.
Ja, dat mag hier dus eigenlijk ook alleen op afspraak, maar dat heb ik dus 2x geprobeerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:29 schreef Disana het volgende:
Hier mag je alleen op afspraak nog maar grofvuil langs de weg zetten, en daar wordt streng op gelet. Heel jammer, want vroeger haalde ik nog wel eens een tafeltje of stoeltje voor de poezen voor in de tuin van straat.
Leuk, vind het echt jammer dat dat hier niet meer kan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat mag hier dus eigenlijk ook alleen op afspraak, maar dat heb ik dus 2x geprobeerd
en beide keren kwamen ze niet.
Tafeltjes en stoeltjes kan je hier in de buurt elke dag wel vinden, als je op tijd bent dan![]()
want als het enigzins bruikbaar is is het binnen no-time weg, gaat sneller dan de
''ophaaldienst''
Ah... misschien dachten die heren van dat busje ook wel zo !quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Grofvuil zet ik gewoon bij mijn vorige appartement neer. Daar halen ze dat wekelijks op. Ik heb daar jarenlang teveel betaald dus dat brengt weer een beetje evenwicht.
Je kan het sowieso gratis kwijt en eenmaal per jaar komen ze het gratis thuis ophalen meen ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... misschien dachten die heren van dat busje ook wel zo !
Grofvuil op (of af) laten halen is ook gratis dat dan weer welquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan het sowieso gratis kwijt en eenmaal per jaar komen ze het gratis thuis ophalen meen ik.
Ik heb daar alleen veel gedumpt toen ik daar officieel ging verhuizen, maar ja toen woonde ik er op papier nog wel en betaalde gewoon huur.
Nu zijn we brave burgers!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Grofvuil op (of af) laten halen is ook gratis dat dan weer wel
Ik gooi mijn vuilniszak netjes in de container in ieder geval, want als ik dat niet zouquote:
Drie ton vuil storten en dan wat post van de buren erbij doen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik gooi mijn vuilniszak netjes in de container in ieder geval, want als ik dat niet zou
doen krijg je een boete van eh... 60 of 90 euro per vuilniszak geloof ik dus als
de container stuk is, gebeurd ook wel eens Pietje...![]()
dan moet je naar de volgende container lopen in de straat en als je mazzel hebt
dan werkt 1 van de 3 altijd wel.
Als er een vuilniszak naast de container staat gaan ze op zoek naar iets met een
naam of adres erop, maken ze de hele boel open, (de heren van de gemeente dan)
dus dan ben je de lul seg maar
quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Drie ton vuil storten en dan wat post van de buren erbij doen!
Ik vind het wel een leuk idee. Ik zou het alleen al doen, omdat het kan!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je pokkehekel aan je buren hebt is het wel een idee
Daar ga ik niet op klikken!quote:
Ik heb een feestbroek en een lolderjurk! Een grapjas en een lulbroekje!quote:
#rooiebroekquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De Spar is een afkorting van Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig.
En Aldi is een samentrekking van Albrecht Discount.
FEBO = Ferdinant Bolquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Voor Mera als die hier nog ergens rondzwerft
een crosspost uit dit topic leuke weetjes #3
[..]
Hondjes heeft kutweer nu. Regen en 14 graden. Vrijdag is het daar 20 graden met veel zon.quote:
serieus ? moet je even posten daar dat soort dingetjes is geinig !quote:
die staat er ook inquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef Coos het volgende:
HEMA - Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam.
;-)
Ik heb vandaag nog wel een uurtje in de tuin gezeten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:22 schreef Laysa het volgende:voor iedereen....
Nu nog zomer hier en dan is het super
Lekker....Ik niet dr was amper zon...maar geloof dat het wel weer beter wordt....Kan ik over een tijdje gewoon weer zonder problemen de zon in...wat een heerlijkheidquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog wel een uurtje in de tuin gezeten.
In je Speedoquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker....Ik niet dr was amper zon...maar geloof dat het wel weer beter wordt....Kan ik over een tijdje gewoon weer zonder problemen de zon in...wat een heerlijkheid
Daarom heb ik balkonsquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:25 schreef mootie het volgende:
Hihi, de tuinbrigade komt zaterdag. Even laten doorschemeren dat ik nog niet echt opschoot met de tuin. Paps en mams to the rescue.![]()
Nu moet ik voor zaterdag wel heel veel opruimen en opbergen
Lijkt me een goed plan....wel linke soepquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
Mijn balkon moet worden vervangen. Nou ja, de gemetselde balustrade moet worden vervangen want bij het schilderen vorig jaar hebben ze verschillende scheuren in de ophanging geconstateerd, die gemetselde muurtjes erop zijn te zwaar dus
Nu hebben ze bijna al die balustrades vervangen door iets van metaal, behalve bij mij en nog drie balkons, dus ik heb eigenlijk wel een paar vragen, alleen die bouwvakkerts zijn alweer vertrokken.
Ik moet m'n verhuurder maar eens mailen denk ik.
Ja ik hoorde het vanmiddag... Ken z'n naam, hij heeft volgens mij ook wat met 50 Cent gedaan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:39 schreef Copycat het volgende:
RIP, Nate Dogg. 41 Is echt veel te jong
Ik ga ook eerst maar eens een biertje nemen. Dan ben ik straks niet zo bang in de keuken.quote:
dat is inderdaad smerig jah..quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik net zoiets als koffie zonder cafeïne, dat drink ik ook niet
Ik zag het later en toen vond ik het eigenlijk wel een mooi, stil eerbetoon.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:51 schreef remlof het volgende:
Ja ik hoorde het vanmiddag... Ken z'n naam, hij heeft volgens mij ook wat met 50 Cent gedaan.
En dan post je een instrumentaal nummer om een rapper te herdenken
kutweerquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Hondjes heeft kutweer nu. Regen en 14 graden. Vrijdag is het daar 20 graden met veel zon.
Oeh, dat is bijna oldskoolquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag het later en toen vond ik het eigenlijk wel een mooi, stil eerbetoon.
Deze ken je zeker:
Hij is de smooth stem.
Oo ik word altijd zo nerveus als ik haar zie met haar wiebelhoofd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:13 schreef Toverheks het volgende:
Moot voor tuininspiratie
In het kort
* Titel:Paradijstuinen
* Zender:Nederland 2
* Datum:16 maart 2011
* Uitzendtijd:19:25 - 19:55 uur
Omroep Max biedt een kijkje in de tuin van paradijsvogel Marijke Helwegen. Wie de diva aanziet voor een breekbaar popje dat al gek wordt van het idee vieze handen te krijgen, heeft het mis. De zelfbenoemde vredesduifkoningin heeft een stel groene vingers waar Rob Verlinden U tegen zegt. Marijke is een groot liefhebster van groen en natuur en zit iedere dag met kat Bonzi ergens in haar tuin te genieten. Ook tortelduiven mogen niet ontbreken in de uitgestrekte tuin.
Circusact
Marijke en haar duiven zijn een verhaal apart. Samen met een gouden koets, gouden mand, een sprookjesachtig prieeltje, en een koninklijke toog is ze in te huren voor feesten en partijen. Verwacht geen circusact met de duiven maar een speech waarbij de vogels alleen maar mooi hoeven te zijn. Deze duivenact is bedoeld om bruggen te slaan, meldt het boegbeeld van de plastische chirurgie op haar website.
ik vind haar zo leuk he, echt ze lijkt me zo lief en ze heeft humor, en respekt kreeg ik voor haar toen ze 24 uur met Wilfried de jong zatquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Oo ik word altijd zo nerveus als ik haar zie met haar wiebelhoofd.
Sorry Heksie, maar als ik die Helwegen op tv zie zap ik snel naar een ander kanaal, vind het echt een verschrikkelijk mens.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind haar zo leuk he, echt ze lijkt me zo lief en ze heeft humor, en respekt kreeg ik voor haar toen ze 24 uur met Wilfried de jong zat
nee ze is echt leuk, heb veel ook over haar gelezen. en je hoeft geen sorry te zeggen hoor hahahaa maar echt ze speelt een rol maar thuis is ze gewoon leuk denk ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry Heksie, maar als ik die Helwegen op tv zie zap ik snel naar een ander kanaal, vind het echt een verschrikkelijk mens.
Ik ken dat topic. Daar heeft het ook als eens gestaan. Grappig wel he ? De eerste snack tent was dus daarquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus ? moet je even posten daar dat soort dingetjes is geinig !
tenminste vind ik danleuk om al die dingetjes te lezen...
Wat Rem zegt, ik kan eigenlijk nooit lang genoeg naar haar luisteren/kijken om een oordeel te vormen. Ik zie altijd die beelden voor me waar ze een hertje nadoet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind haar zo leuk he, echt ze lijkt me zo lief en ze heeft humor, en respekt kreeg ik voor haar toen ze 24 uur met Wilfried de jong zat
Ongeloveloosquote:
Zeg niet dat je 't niet kentquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag het later en toen vond ik het eigenlijk wel een mooi, stil eerbetoon.
Deze ken je zeker:
Hij is de smooth stem.
De origine van die sample is dan ook briljantquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef remlof het volgende:
Oeh, dat is bijna oldskool
Geweldig nummer idd.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeg niet dat je 't niet kent.
/hugjequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik maar naar mijn nest ga, dan komt er tenminste een einde aan deze kutdag
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik maar naar mijn nest ga, dan komt er tenminste een einde aan deze kutdag
Kusjekroel moppietoppiequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:35 schreef Deisyy het volgende:
heb je naar nieuws gehad, als je niks wil zeggen niet doen hoor maar ffquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Muts ik ben ouder dan jij bent en zelfs ik #je dr op losquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben al heel oud en zulks, ik ken zulke nieuwerwetse dingen niet.
Elke keer dat ik denk dat het niet rotter kan, komt er weer iets bij. Ik probeer hier een beetje afleiding te zoeken, maar kan er vaak niet aan mee doen omdat het me gewoon niet lukt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je naar nieuws gehad, als je niks wil zeggen niet doen hoor maar ff
Meisje tochquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elke keer dat ik denk dat het niet rotter kan, komt er weer iets bij. Ik probeer hier een beetje afleiding te zoeken, maar kan er vaak niet aan mee doen omdat het me gewoon niet lukt.
Jullie zijn lief met je /hugjes en
Whehe, jij bent echt niet ouder!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Muts ik ben ouder dan jij bent en zelfs ik #je dr op los
Ach tuttebel tochquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elke keer dat ik denk dat het niet rotter kan, komt er weer iets bij. Ik probeer hier een beetje afleiding te zoeken, maar kan er vaak niet aan mee doen omdat het me gewoon niet lukt.
al laat ik het niet vaak blijken denk wel aan jullie dat weet je wel en je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 35 was...Oke jij wint
Hier sluit ik me bij aan, soms overweldigt het leven je en kun je niet veel anders doen dan geduldig afwachten en ondertussen een beetje afleiding zoeken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:15 schreef Toverheks het volgende:
en ja afleiding moet je blijven zoeken gewoon omdat het beetje posten op FOK niks met de werkelijkheid te maken heeft, gewoon lekker anoniem en toch vertrouwd.
Danny, nieuwe sloganquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:15 schreef Toverheks het volgende:
FOK!: gewoon lekker anoniem en toch vertrouwd.
Kut is dat .. Ik begrijp dat het slecht gaat. Sterktequote:Op woensdag 16 maart 2011 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah... ik wilde een lang verhaal typen maar Fuck it !quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Diep...quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:01 schreef BobdeStreamer het volgende:
Het leven op Fok is het leven van alledag en wat zich in je hoofd afspeelt. Het is iets anders dan een fysieke werkelijkheid maar een werkelijkheid hoe dan ook.
Dat vind ik een mooiequote:Op woensdag 16 maart 2011 21:01 schreef BobdeStreamer het volgende:
Het leven op Fok is het leven van alledag en wat zich in je hoofd afspeelt. Het is iets anders dan een fysieke werkelijkheid maar een werkelijkheid hoe dan ook.
Sterkte Meissy!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al af. Dinsdag was het zo lekker, kon gewoon in een colbertje op de fiets. En nu is het weer herfst en blegh.quote:
Ik krijg altijd koppijn van de frisse lucht. Onder een brug slapen heeft ook nadelen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:57 schreef Copycat het volgende:
Ik zie nu pas dat je me net zocht!
Ik had gisteren barstende koppijn en twee deadlines. Geen fijne combi, maar het is gelukt.
En nu kwam ik er vannacht achter dat mijn slaapkamerraam potdicht zat, dat verklaart meteen die koppijn. Hoop ik. vannacht met raam open geslapen en mijn hoofd is direct een stuk lichter.
Zet die lente maar uit je hoofdquote:
Godver....ga ik eindelijk terug naar de Remo, gaan we de pest krijgen...Stomme klojo met zn voorspellingenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zet die lente maar uit je hoofdNostradamus voorspelde het al...
Natuurrampen Nostradamus spreekt over 2011
De wereld zal een hoge prijs betalen voor de roofbouw die zij pleegt op de natuur.
De aarde zal zijn natuurlijk verloop verliezen, luchtstromingen komen in botsing waardoor
er overstromingen, stormen en zondvloeden zullen plaatsvinden.
De wereld zal geteisterd worden door rampen zoals het nog nooit geweest is.
Zee en oceanen zullen omhoog rijzen, eilanden en kustgebieden worden overstroomd.
Er zal een pest uitbreken die zo krachtig is dat tweederde van de wereldbevolking er aan
ten onder gaat.
Aardbevingen zullen over heel de wereld steden en dorpen verwoesten, miljoenen mensen
zullen sterven. Bosbranden van ongekende grootte zullen miljoenen bedreigen.
De mensheid zal de strijd met de natuur aangaan, waarna de wereld zich zal herstellen.
Wedde dat straks het IJ overstroomd![]()
Gelukkig heb ik goeie Kaplaarzenik had een vooruitziende blik
Ja we kenne allemaal de pest krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Godver....ga ik eindelijk terug naar de Remo, gaan we de pest krijgen...Stomme klojo met zn voorspellingen
aan het eind van het jaar dan hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja we kenne allemaal de pest krijgen
We hebben nog tijd tot 2012quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
aan het eind van het jaar dan hoor![]()
Dit jaar gaan we nog een hoop leuke dingen doen![]()
Tis net de bijbelquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nostradamus! Je schrijft het gewoon cryptisch op en elke gek leest wat ie erin wil lezen
De wat? Die lees ik nooitquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja we kenne allemaal de pest krijgen
stuur eens ff door, echt het is koud in Amsterdamquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:08 schreef remlof het volgende:
Hey de zon komt er hier door tussen Assen en Groningen
In Grunn ook volgens jongste.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
stuur eens ff door, echt het is koud in Amsterdam
Ach jee...........het moment dat hij zijn voorpoot voorzichtig op de kop van die gewonde hond legt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kiek dan![]()
Trouwe hond blijft bij gewond vriendje
MITO - VIDEO Op internet is een video opgedoken, waarop is te zien hoe een trouwe hond
niet van de zijde van zijn in Japan gewond geraakte vriend wijkt.
In de chaos na de verwoestende aardbeving zijn in Mito, Ibaraki beelden gemaakt van het aandoenlijke tafereel.
Aanvankelijk denken de makers van de video dat de gewonde hond dood is.
Volgens CNN zijn beide honden inmiddels opgevangen.
De gewonde hond krijgt medische verzorging en ook zijn loyale vriend wordt verzorgd.
Nah dit filmpie kun je wel kijken hoor. Is gewoon een lief filmpie tussen al die ellende. Maar drama blijft het daar en het wordt waarschijnlijk nog veel erger.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:48 schreef hondjes het volgende:
Ik kiek niet naar filmpie...anders ga ik janken...
Wat Spuitje zegt, heb ik ook wel, loopt iets tegen dan denk ik...nowwwwwwwwwwww and...
Het kan erger...
Die mensen hebben in ieder geval genoeg water voor de noedels!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:35 schreef spuitje het volgende:
Pffff.........klein leed. Pasta gekookt, wilde het afgieten, ging er iets mis en lag alle pasta in de gootsteen!!
Gelukkig had ik nog een zakje, maar ja, dan moet je weer ruim 10 minuten wachten voor dat klaar is en ondertussen stond het prutje voor bij/over de pasta een beetje te verpieteren.
En dan zie ik weer het journaal en denk: die mensen hebben helemaal niets meer, wat zeur jij nou over pasta!!! Maar toch he.......
Heul niet!! Tekort aan schoon drinkwater en de winkels zijn leeg. Geen noedel meer te krijgen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die mensen hebben in ieder geval genoeg water voor de noedels!
Ach, dan smaakt je noedelsoep toch gewoon wat zout! En boeiend dat het een beetje radio-actief is. Mijn opa poetste daar vroeger gewoon zijn tanden mee. Doramad met thorium!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heul niet!! Tekort aan schoon drinkwater en de winkels zijn leeg. Geen noedel meer te krijgen.
Oh dat is topquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:48 schreef Laysa het volgende:
![]()
5 april opname in het VU voor 2-3 dagen...en dan kan ik beginnen met de rest van mijn leven
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:48 schreef Laysa het volgende:
![]()
5 april opname in het VU voor 2-3 dagen...en dan kan ik beginnen met de rest van mijn leven
Dat is gewoon nog maar 2 weekjes!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whaha![]()
[..]
[..]
Ja snel he....die willen gewoon van mijn gezeik af
Hebben jullie weer zitten telefoonsexen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Toverheks het volgende:
Laysa
en was even leuk je stem weer te horen
Het klonk als twee oude dametjes met chronische bronchitis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hebben jullie weer zitten telefoonsexen.
Ja snel he....Net een paar dagen na mijn verjaardagquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Toverheks het volgende:
Laysa
en was even leuk je stem weer te horen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hebben jullie weer zitten telefoonsexen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het klonk als twee oude dametjes met chronische bronchitis.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het klonk als twee oude dametjes met chronische bronchitis.
Ik vond hem grappigquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Was ie niet te erg?
Mooi zeg, maar twee dagen ziekenhuis.
Ah oké.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vond hem grappig![]()
Ja 2 tot 3...dat komt omdat ik terug ga naar mn oude medicatie en dan hoeven ze niets uit te leggen...Alleen maar even de overgang van het 1 naar de ander in de gaten te houden
Hier gaat het na morgen beter worden zeggen "ze"quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:23 schreef Coos het volgende:
Trouwens niks spring is in the air. Smerig rot guur koud vandaag. Volgens mij komt er nog een elfstedentocht.
Ik kan zwaaienquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:12 schreef Coos het volgende:
Lekker hoor Laysa effe 2 of 3 dagen zonder die kardinaal de hele dag op je lip.![]()
Hopen nu maar dat er eens een eind komt aan dat gedoe.
Het kan niet allemaal meezitten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:32 schreef Laysa het volgende:
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik word opgenomen![]()
![]()
Terug naar iets wat werkt voor mij![]()
En DK gaat mee....die gaat logeren in het gastenverblijf.
Ah joh, iedereeen heeft wel eens zo'n dag. En hoe vaak ik niet sta te knoeien in de keuken... niet te filmen. En nu zit ik ook nog de hele dag te knoeien met een potje waarin ik 24 uur moet piesen omdat de nefroloog dat morgen wil hebben. Gaat me prima af hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:29 schreef spuitje het volgende:
Nah, heb mijn dag niet geloof ik..........eerst die pan pasta en vanmiddag hoor ik een bliepje............pc uit, scherm uit, alles zwart.
Vanwege de vele stroomstoringen in Frankrijk hebben wij een batterij tussen het net en de pc en die batterij heeft dus de geest gegeven. Op zich geen ramp ware het niet dat ik me suf heb lopen zoeken naar een kabel die ik rechtstreeks aan kon sluiten.
Ga echt volgende week grote opruiming houden, word compleet gestoord van al die kabels en kabeltjes die nergens meer voor worden gebruikt. En die stomme batterij gaat dus ook mee naar het grof vuil.
Lekker in van die plastic flessen je pies bewaren voor de 24 uur meting. Alleen je pies bewaren of mag je ook het aantal volume bijhouden per keer?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah joh, iedereeen heeft wel eens zo'n dag. En hoe vaak ik niet sta te knoeien in de keuken... niet te filmen. En nu zit ik ook nog de hele dag te knoeien met een potje waarin ik 24 uur moet piesen omdat de nefroloog dat morgen wil hebben. Gaat me prima af hoor![]()
He?? Jij woont toch in Amsterdam of heb ik het nu helemaal mis?Ach, maakt het ook uit, als het uiteindelijk maar goed komt!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:32 schreef Laysa het volgende:
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik word opgenomen![]()
![]()
Terug naar iets wat werkt voor mij![]()
En DK gaat mee....die gaat logeren in het gastenverblijf...Tis nl 3 uur op en neer rijden das best wel te veel![]()
Gedoe spuitje...en altijd wanneer het niet uitkomt
Nee gelukkig hoef ik dat niet zelf te doen. Kennelijk heb jij er ook ervaring mee?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lekker in van die plastic flessen je pies bewaren voor de 24 uur meting. Alleen je pies bewaren of mag je ook het aantal volume bijhouden per keer?
O ja, zijn ook van die fijne dingen. Moest ik in het ziekenhuis ook, door een steriel gaasje in een glazen pot piesen. En wist ik veel hoe franse ziekenhuizen werkten? Geen benul! Maar je moet dus gewoon je eigen handdoeken meenemen en als je tussen de reguliere maaltijden door iets wilt drinken zorg je er zelf maar voor. Niks geen kopjes koffie, thee of glaasjes appelsap. Een fles water kun je krijgen en voor de rest zorg je zelf maar. Was best even wennen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah joh, iedereeen heeft wel eens zo'n dag. En hoe vaak ik niet sta te knoeien in de keuken... niet te filmen. En nu zit ik ook nog de hele dag te knoeien met een potje waarin ik 24 uur moet piesen omdat de nefroloog dat morgen wil hebben. Gaat me prima af hoor![]()
Nijmegen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
He?? Jij woont toch in Amsterdam of heb ik het nu helemaal mis?Ach, maakt het ook uit, als het uiteindelijk maar goed komt!
En D_K, een tentje is best te doen hoor, kijk eens naar Japan, daar zouden heel veel mensen willen dat ze een tentje hadden!!
(jij zit dus gewoon lekker in een gastenverblijf en na hooguit 3 dagen mag je je liefie weer meenemen, even kiezen op elkaar dus)
Helaas wel Wat gaan ze doen, een eiwit-gehalte bepaling?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee gelukkig hoef ik dat niet zelf te doen. Kennelijk heb jij er ook ervaring mee?
Weet ik. Ik maak weer eens van een muis een olifant. Maar morgen komen onze kinderen en dan wil ik de boel graag voor elkaar hebben en dan gaat er natuurlijk juist van alles mis. Van die stomme dingen waar je zelf geen invloed op hebt. Jammer genoeg komt oudste dochter niet, aan de andere kant..............? Dat is echt een punaise poetser en dat heeft ze niet van mij!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ow bah ook al geknoei...maar wel voor een goed doelquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat is dat nou afschuwelijk, is dat daar echt standaard? Dan wil je toch al helemaal niet meer opgenomen worden? Alsof het niet al vervelend genoeg is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
O ja, zijn ook van die fijne dingen. Moest ik in het ziekenhuis ook, door een steriel gaasje in een glazen pot piesen. En wist ik veel hoe franse ziekenhuizen werkten? Geen benul! Maar je moet dus gewoon je eigen handdoeken meenemen en als je tussen de reguliere maaltijden door iets wilt drinken zorg je er zelf maar voor. Niks geen kopjes koffie, thee of glaasjes appelsap. Een fles water kun je krijgen en voor de rest zorg je zelf maar. Was best even wennen.
En na twee dagen wilde ik toch wel graag even douchen. Dat kon, geen probleem. Bleek dat de douche ruimte werd gebruikt als opslagplaats en stond ik tussen o.a. de kunstkerstbomen te douchen. Ach, alles went............
Van alles, ook iets met kreatinine of hoe het mag heten. Maar ze nemen ook bloed af elke keer. En dan krijg ik allemaal grafieken te zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Helaas wel Wat gaan ze doen, een eiwit-gehalte bepaling?
Ik vind het altijd best interessant om mijn eigen waardes en MRI en hartecho's terug te zien...Weet inmiddels ook heel goed naar waar ik moet kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Van alles, ook iets met kreatinine of hoe het mag heten. Maar ze nemen ook bloed af elke keer. En dan krijg ik allemaal grafieken te zien
Nierfunctie bepaling dus.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Van alles, ook iets met kreatinine of hoe het mag heten. Maar ze nemen ook bloed af elke keer. En dan krijg ik allemaal grafieken te zien
Als je het weet is het helemaal niet erg, maar wij wisten het dus niet. En dan zit je dus zonder handdoeken etc. in een ziekenhuis. Heb het er ook wel met mensen over gehad, maar waarom zou een ziekenhuis moeten zorgen voor jou handdoeken(die bovendien ook nog eens per duizenden per jaar worden gejat)?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat is dat nou afschuwelijk, is dat daar echt standaard? Dan wil je toch al helemaal niet meer opgenomen worden? Alsof het niet al vervelend genoeg is.
En mevrouw Disana hier ziet u een grafiek van mijn inkomsten en uitgaven en bijgesloten zijn alle bonnen voor de belastingaangifte.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij is het allemaal nog vrij nieuw, jij hebt natuurlijk al je hele leven met je ziekte te maken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het altijd best interessant om mijn eigen waardes en MRI en hartecho's terug te zien...Weet inmiddels ook heel goed naar waar ik moet kijken
LOLquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En mevrouw Disana hier ziet u een grafiek van mijn inkomsten en uitgaven en bijgesloten zijn alle bonnen voor de belastingaangifte.
Maar wat als je te ziek bent om naar die koffieautomaten toe te kruipen of geen koffie mag hebben?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als je het weet is het helemaal niet erg, maar wij wisten het dus niet. En dan zit je dus zonder handdoeken etc. in een ziekenhuis. Heb het er ook wel met mensen over gehad, maar waarom zou een ziekenhuis moeten zorgen voor jou handdoeken(die bovendien ook nog eens per duizenden per jaar worden gejat)?
Overal zijn koffie automaten etc., dus je hoeft echt niet droog te staan, maar de zorgverzekeraar betaalt niet voor jou bakkie, zo simpel is het. Je zorgverzekeraar betaalt namelijk ook niet voor je koffie als je thuis bent, dus waarom wel als je in een ziekenhuis ligt?
Elke dag schone......En als de juiste koffiedame ronde heeft dan krijgen de charmante echtgenoten ook koffiequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wat als je te ziek bent om naar die koffieautomaten toe te kruipen of geen koffie mag hebben?
En dat met die handdoeken is natuurlijk wel zo hygiënisch. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik niet wist dat je ze hier van het ziekenhuis kreeg, maar ik was er wel blij mee.
Ja hoor, geen probleem hier, daar waren ze heel makkelijk inquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Elke dag schone......En als de juiste koffiedame ronde heeft dan krijgen de charmante echtgenoten ook koffie
Heel makkelijk niet, maar ook niet heel moeilijk....quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem hier, daar waren ze heel makkelijk in
Als je iets te drinken wilt hebben en je kunt het niet zelf halen vraag je iemand van de verpleging het voor je te doen. Doen ze met liefde :-) Of je vraagt het je bezoek.Bovendien heb je altijd water, dus droog staan doe je echt niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wat als je te ziek bent om naar die koffieautomaten toe te kruipen of geen koffie mag hebben?
En dat met die handdoeken is natuurlijk wel zo hygiënisch. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik niet wist dat je ze hier van het ziekenhuis kreeg, maar ik was er wel blij mee.
Ben jij wel eens goed ziek geweest? Langdurig? Ik denk het niet, want anders zou je niet vinden dat water wel goed genoeg is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als je iets te drinken wilt hebben en je kunt het niet zelf halen vraag je iemand van de verpleging het voor je te doen. Doen ze met liefde :-) Of je vraagt het je bezoek.Bovendien heb je altijd water, dus droog staan doe je echt niet.
En die handdoeken? Hoorde laatst van iemand in het UMCG hoeveel er per jaar "verdwijnen". Geloof me, daar kun je een paar hele leuke optrekjes van kopen!
D-K mag ook bij mij maar zo lief hij wil gewoon het liefst heel dicht bij laysa wezen dus slaapt hij daar. En als hij zich bedenkt ( al denk ik het niet) weet hij 1 belletje en zijn luchtbed is zo opgepomptquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
He?? Jij woont toch in Amsterdam of heb ik het nu helemaal mis?Ach, maakt het ook uit, als het uiteindelijk maar goed komt!
En D_K, een tentje is best te doen hoor, kijk eens naar Japan, daar zouden heel veel mensen willen dat ze een tentje hadden!!
(jij zit dus gewoon lekker in een gastenverblijf en na hooguit 3 dagen mag je je liefie weer meenemen, even kiezen op elkaar dus)
En dan als Brabantse boer weer met de metro eindigen in Amstelveen of in de Bijlmer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
D-K mag ook bij mij maar zo lief hij wil gewoon het liefst heel dicht bij laysa wezen dus slaapt hij daar. En als hij zich bedenkt ( al denk ik het niet) weet hij 1 belletje en zijn luchtbed is zo opgepompt
nee dan zorg ik dat je opgehaald wordtquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan als Brabantse boer weer met de metro eindigen in Amstelveen of in de Bijlmer.
Ah, de wallen daar weet ik de weg wel! Daar wordt het kruis nog tegen een aalmoes aanbeden!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dan zorg ik dat je opgehaald wordtstel je voor dat je ergens op de wallen of in de Buldog terecht komt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ah, de wallen daar weet ik de weg wel! Daar wordt het kruis nog tegen een aalmoes aanbeden!
Echt wel!! En bij de maaltijden krijg je niet alleen water hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij wel eens goed ziek geweest? Langdurig? Ik denk het niet, want anders zou je niet vinden dat water wel goed genoeg is.
Ja, vooral op de kankerafdeling. En maar vreten en daar liggen vegeteren op de kosten van de ziekenkas. Gratis koffie zeg ik je!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:57 schreef Toverheks het volgende:
jullie lezen het he, Spuitje haar verhaal en hoe luxe wij het hebben met onze ziekenhuizen, de koffie is net geweest staan ze weer met de kar met brood etc etc en dat vanaf 7 uur smorgens tot half 8 savonds, en nog zijn er mensen die maar liepen te kankeren
Sinds wanneer vier jij kerkelijke feestdagen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
Zo, ik heb de eerste Guinness alweer op, happy St Patricks day
Rem is katholiek als het hem uitkomt? Maw als er bier is!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds wanneer vier jij kerkelijke feestdagen?
Sinds er bier en tieten bij betrokken zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds wanneer vier jij kerkelijke feestdagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |