Ik kijk ook niet voor mijn lol naar Robert Longquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ie daar dan met een dooie vogel gaat zitten vind ik weer minder
Wij wisten allang dat je een goed hartje had! Alsof je ons iets nieuws vertelt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef Laysa het volgende:
Hoi![]()
Alles is oke met mn Hartje![]()
En ik ga zo snel mogelijk terug naar mn oude medicatie.
Mn arts kan het niet verklaren waarom ik zo vreselijk moe blijf dus gaan ze ook mn schildklier nog ff checken..
Hup raus met die slang en gewoon aan eigen prikinfuus
Tof Laysquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef Laysa het volgende:
Hoi![]()
Mn arts kan het niet verklaren waarom ik zo vreselijk moe blijf dus gaan ze ook mn schildklier nog ff checken..
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Natuurlijk is er niets mis met je hartje, die zit op de goede plek.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij wisten allang dat je een goed hartje had! Alsof je ons iets nieuws vertelt.
Gekkiesquote:
Heerlijk! Nu DK even oppeppen en vort met de geit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gekkies![]()
Mn hart was zelfs Exceptioneel goed voor iemand met PAH![]()
Nah kanne we weer slapen hier![]()
Iedereen bedankt voor de lieve wensen
Dat is goed nieuws, jij met je goede hartquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef Laysa het volgende:
Hoi![]()
Komt ook goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Heerlijk! Nu DK even oppeppen en vort met de geit.
Zo snel mogelijk...Morgenmiddag wordt ik in de groep besproken en de eerste die ze donderdagochtend aan de foon hebben ben ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws, jij met je goede hart![]()
Wanneer gaan ze je slang afkoppelen?
Blij voor jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef Laysa het volgende:
Hoi![]()
Het is dan wel niet voor je verjaardag, maar wel lekker snelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Komt ook goed![]()
[..]
Zo snel mogelijk...Morgenmiddag wordt ik in de groep besproken en de eerste die ze donderdagochtend aan de foon hebben ben ik![]()
En met een beetje geluk ben ik binnen nu en 2 maanden weer mezelf
Misschien heeft hij stiekem staan schuddenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef mootie het volgende:
Hmmm ik pak net de laatste fles cola uit een pak van 4. Hele tafel en vloer onder de cola. De andere flessen gingen probleemloos open, hoe kan dat!
Mn moeder zei al dat ik mezelf een mooi verjaardagskado had gegevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dan wel niet voor je verjaardag, maar wel lekker snel
Je man heeft staan schudden ermeequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef mootie het volgende:
Hmmm ik pak net de laatste fles cola uit een pak van 4. Hele tafel en vloer onder de cola. De andere flessen gingen probleemloos open, hoe kan dat!
Hij is wel tegen mijn overmatige colagebruikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij stiekem staan schudden![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |