ok...quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, echt?
Die is 9 van de 10 keer toch echt niet fijn om naar te kijken hoor
Ja sorry. Ik ben mezelf niet vanavondquote:
tsssk, niks mis met mijn strakke wielrennerskontjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, echt?
Die is 9 van de 10 keer toch echt niet fijn om naar te kijken hoor
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik ben mezelf niet vanavond
Sinds ik thuiskwam allemaal nare dingen
Uitzonderingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tsssk, niks mis met mijn strakke wielrennerskontje
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tsssk, niks mis met mijn strakke wielrennerskontje
Morgen een kaartje sturen naar oma. En enorm duimen en bidden dat we donderdag goed nieuws krijgenquote:
Bij vrouwen daarentegenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
Ik ben niet zo'n kontenmens, bij mannen dan.
Ik hou van buikjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
Oh, ik juist wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
Ja. En dit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou van buikjes
Behalve die van mezelf dan
Och wat is er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgen een kaartje sturen naar oma. En enorm duimen en bidden dat we donderdag goed nieuws krijgen
k weet niet wat er is, maar sterkte in ieder geval dan!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgen een kaartje sturen naar oma. En enorm duimen en bidden dat we donderdag goed nieuws krijgen
jawelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch niet in zo'n eng broekje he?
Ik hou van de bovenkant van de onderarm bij een man, echt geweldig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou van buikjes
Behalve die van mezelf dan
ik zie te weinig multimediale voorbeeldenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef xFriendx het volgende:
Billen, buikjes, rokjes, we zitten weer op het juiste spoor
Oma heeft al heel lang problemen met haar ogen. Talloze onderzoeken al gehad, steeds niet gevonden wat de oorzaak is en hoe het opgelost moet worden. Maar het lijkt steeds erger te worden.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou van de bovenkant van de onderarm bij een man, echt geweldig.
quote:
Oh gatsie..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oma heeft al heel lang problemen met haar ogen. Talloze onderzoeken al gehad, steeds niet gevonden wat de oorzaak is en hoe het opgelost moet worden. Maar het lijkt steeds erger te worden.
Nu hebben ze vandaag gehoord dat er onrustige cellen zijn gevonden bij de laatste ingreep aan haar oog. En onrustige cellen kunnen aanwijzing zijn voor kanker
Hmmz, veel sterkte daarmee iig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
Nu hebben ze vandaag gehoord dat er onrustige cellen zijn gevonden bij de laatste ingreep aan haar oog. En onrustige cellen kunnen aanwijzing zijn voor kanker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |