Zo'n lekker zeemleren stuk in je kruisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
boeiend![]()
die mietjes die met een wijde broek op een racefiets zitten![]()
ik heb een wijde korte broek voor als ik met de mtb het bos in ga....niet als ik 40km/u fiets
Ja maar.. mannen op racefietsenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
boeiend![]()
die mietjes die met een wijde broek op een racefiets zitten![]()
ik heb een wijde korte broek voor als ik met de mtb het bos in ga....niet als ik 40km/u fiets
Ondeugdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb veel foto's, maar van de bovenkant van m'n onderarmen dan weer net niet. I fail at L-E
Ik hou niet van erg behaard, maar er mag wel haar op zitten. En een voorkeur voor slank, dan zie je die spier die daar loopt zo goed..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat voor soort onderarmen vind je dan sexy?
Behaarde / niet behaarde.. gespierde?
Je kunt vast wel specifieker zijn
uhuh...je wil niet impotent worden hequote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef Yuki het volgende:
Oh ja. Vóór 11 uur in bed liggen om genoeg te kunnen slapen.
Truste allen!
ik krijg regelmatig complimentjes nageroepen...ook vrouwen kunnen bouwvakkers zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar.. mannen op racefietsen
Ik kwam voor de muziek haha.. geen idee wat mijn vriendin er destijds van vond, als ze hem al kon zien. Om de 1 of andere reden komen de langste mensen van deze wereld altijd af op concerten.quote:
Nou niet door mijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik krijg regelmatig complimentjes nageroepen...ook vrouwen kunnen bouwvakkers zijn
In de wereld waarin mensen een stuk vrolijker zijn als ze uitgerust zijn. Het is hier echt raarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
Genoeg slapen? In welke vreemde wereld leeft Yuki nu weer?
Kusje en een aai over je bolletje Yuki!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef Yuki het volgende:
Oh ja. Vóór 11 uur in bed liggen om genoeg te kunnen slapen.
Truste allen!
Zelfs mijn leven is niet perfectquote:
Oeh, die is bij mij wel goed zichtbaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou niet van erg behaard, maar er mag wel haar op zitten. En een voorkeur voor slank, dan zie je die spier die daar loopt zo goed..
Een wereld waar ik al heel lang niet meer geweest benquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
Genoeg slapen? In welke vreemde wereld leeft Yuki nu weer?
Ah joh, mijn hart is toch al vergeven aan een stel andere armen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb veel foto's, maar van de bovenkant van m'n onderarmen dan weer net niet. I fail at L-E
Blijkbaarquote:
Mag ik een keertje mee?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
In de wereld waarin mensen een stuk vrolijker zijn als ze uitgerust zijn. Het is hier echt raar
2 armen voor jou:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah joh, mijn hart is toch al vergeven aan een stel andere armen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |