Too much infoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef skudkind het volgende:
Ik dacht juist niet rukken om mijn testosteron-peil hoog te houden. Anders zit ik daar maar als een beta-mannetje. Ik voel me energieker en alerter met volle ballen.
Is het een baan in de ICT?quote:Voorbeeld: wel of geen bril dragen? Ik draag doorgaans contactlenzen, maar ik overweeg deze keer om met een bril daar te gaan zitten. Dit heeft zijn voor- en nadelen. Aan de ene kant zie ik er intelligenter en betrouwbaarder uit, maar aan de andere kant boet ik ook in charisma en flair. Het gevoel dat het zonde is om een bril te dragen die mijn gezicht een zwakkere draai geeft heerst dus wel een beetje, ik zet niet voor niets standaard een full frontal foto van mijn kop op mijn CV nota bene.
Sorry, nu ik het teruglees denk ik ook: wtf?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Too much info
Die afijzing bij dat vorige gesprek was dat je eerste sollicitatie voor een echte baan?
Nee horeca, ik moet er representatief uitzien, zal met veel mensen te maken hebben. Zeer deftige plek waar veel beroemdheden soms komen.quote:
Dan doe je lekker je contactlenzen in.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef skudkind het volgende:
[..]
Nee horeca, ik moet er representatief uitzien, zal met veel mensen te maken hebben. Zeer deftige plek waar veel beroemdheden soms komen.
Neig daar ook naartoe, die lui willen het liefst een mooiboy, daar ben ik me zeer van bewust. Las laatst dat vooral VMBO'ers een portretfoto plaatsen op hun CV, maar ik doe dit dus ook. Die VMBO lui zijn zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:57 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dan doe je lekker je contactlenzen in.
Le Garage?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef skudkind het volgende:
[..]
Nee horeca, ik moet er representatief uitzien, zal met veel mensen te maken hebben. Zeer deftige plek waar veel beroemdheden soms komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |