Kan je nu al vertellen dat 200 te weinig is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mijn bod van 200 euro blijft staan, kom er maar op terug als je je bedacht hebt.
Specs staan erbij. Druk maar op de link.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Is dit een beetje een fijn tablet? Werkt ie soepel etc? Andriod market er op? Multi touch? Intern geheugen? Aansluit mogelijkheden? Waarom doe je hem weg?
Pmquote:Op maandag 28 maart 2011 14:56 schreef marcosta het volgende:
ikkuh ikkuh.
Ik wil hem wel komen ophalen bij je.
Ik bied 240 euro omdat de benzine duur is..
Als je wel eens in de buurt van amstelveen komt en hem afdropt geef ik je er 250 euro voor
Waar denk je dat de jouwe vandaan komt dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:26 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Alleen hij heeft zo'n china-weg-werp-tablet gekocht.
Dan ben ik toch benieuwd of jij deze PoV tablet gebruikt hebt. Aangezien deze tablet in tegenstelling tot de meeste andere tablets een 1gz TEGRA(!) processor heeft, 512mb RAM, Flash ondersteuning, capacatief scherm en een hdmi-out. Dat vind je niet op de goedkopere chinese tablets. Deze ene 1 ghz CPU is de andere 1ghz CPU niet.quote:Op zondag 10 april 2011 10:39 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Waar denk je dat de jouwe vandaan komt dan?![]()
Enige verschil is dat die van jou al 3x over de kop is gegeaan ivm import en marge van de toko waar jij hem hebt gekocht....
En zo is het maar net! Of niet sander??quote:Op zondag 10 april 2011 12:10 schreef sander_kok het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd of jij deze PoV tablet gebruikt hebt. Aangezien deze tablet in tegenstelling tot de meeste andere tablets een 1gz TEGRA(!) processor heeft, 512mb RAM, Flash ondersteuning, capacatief scherm en een hdmi-out. Dat vind je niet op de goedkopere chinese tablets. Deze ene 1 ghz CPU is de andere 1ghz CPU niet.
Weet ik nog niet. Denk er overna.quote:Op zondag 10 april 2011 11:32 schreef pindaverkoper het volgende:
ruilen tegen een ibook g4 met nieuwe accu?
de ibook is zeker nog minimaal 200 euro waard.quote:Op zondag 10 april 2011 12:52 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Denk er overna.
Wat is de Ibook nog waard?
Nou mr de koopjesjager!! 200 euro en dan heb je nog steeds een fakking goeie deal. Incl garantie en de hele rattaplan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:40 schreef theKiD het volgende:
Aangezien je m niet kwijt schijnt te raken... Bod van 150 euro dan kom ik m morgen ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |