Te veel slowchat.. topic blijft nu wel open mits het geen "zooitje" wordt en er een fatsoenlijke OP komtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:07 schreef Keep_Walking het volgende:
Er zijn veel mensen hier die oprechte advies geven en bovendien is het beter dat er een plaats is waar mensen tips en advies kunnen krijgen wat betreft versieren na hun 20ste. Singles is niet handig want ik singles gaat vooral om mensen die redelijk succesvol zijn wat betreft daten (geloof ik). Hier kan meteen iedereen die boven de twintig zijn en niet weten hoe ze aan een meisje moeten komen, advies en inzicht krijgen. Dus ik snap niet waarom dit topic gesloten werd. Haal eerder de trolls weg.
Als je maar vaak genoeg met haar in de bus stapt, merkt ze je vanzelf op/aanpak?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
Nou weer dezelfde bus gepakt nu waren er twee jongens uit mijn klas bij. En zij stond weer te praten met die vriendin van haar. Weer niks dus.
Onderneem iig zo snel mogelijk actie. Als ze jou steeds ziet in de bus en je probeert wel oogcontact te maken dan weet ze al dat je de ballen niet hebt om haar aan te spreken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
Nou weer dezelfde bus gepakt nu waren er twee jongens uit mijn klas bij. En zij stond weer te praten met die vriendin van haar. Weer niks dus.
Als je nou eens heel simpel gewoon gedag zegt , dat is een kleine openingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
Een hele kleine.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je nou eens heel simpel gewoon gedag zegt , dat is een kleine opening
Je moet ook klein beginnen, dan kun je steeds vaker als je haar ziet gedag zeggen en juist dan word het later makkelijker een gesprek aan te knopenquote:
M.i. moet je als je interesse hebt en iemand vaak ziet niet te lang wachten met het aanknopen van een praatje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je moet ook klein beginnen, dan kun je steeds vaker als je haar ziet gedag zeggen en juist dan word het later makkelijker een gesprek aan te knopen
Gedeeltelijk waar, de eerste stap is gewoon simpel gedag zeggen en van daaruit kun je het juist opbouwen. En het ligt ook aan de omgeving, in een kroeg stap je makkelijker op elkaar af , bij bus dan is het elkaar vaker zien, met hoi zeggen geef je aan interesse en dan kan je juist op een gegeven moment de stoute schoenen aantrekken en zeggen goh ik zie je hier vaak wat doe je. etc.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
M.i. moet je als je interesse hebt en iemand vaak ziet niet te lang wachten met het aanknopen van een praatje.
Lijkt me sterk ze denkt gewoon dat ik naar het station ga voor de trein.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg met haar in de bus stapt, merkt ze je vanzelf op/aanpak?
Nou ja oogcontact zal haar nooit opvallen (scheel) maar inderdaad moet gewoon een keer vroeg op school komen zodat ik naast haar kan zitten en wat kan praten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Onderneem iig zo snel mogelijk actie. Als ze jou steeds ziet in de bus en je probeert wel oogcontact te maken dan weet ze al dat je de ballen niet hebt om haar aan te spreken.
Juist niet..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je moet ook klein beginnen, dan kun je steeds vaker als je haar ziet gedag zeggen en juist dan word het later makkelijker een gesprek aan te knopen
Gedag gaat niet zo makkelijk want ze is altijd in gesprek en je bent samen van uit school naar die bushalte gelopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je nou eens heel simpel gewoon gedag zegt , dat is een kleine opening
Ik heb haar eigenlijk alleen gegroet toen ik de bus uitging. Maar daar heb ik natuurlijk geen flikker aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is niet echt helemaal waar. Eigenlijk dat hele idee achter "te lang wachten en ze ziet je als broertje" is best wel bullshit. Natuurlijk als je te lang wacht kan ze een andere vinden of ze vindt je niet meer zo interessant als in het begin. Maar als ze je die klik al bestaat, dan kom je nooit echt in de friendzone tenzij je iets achterlijks doet. Ik ken heel veel mensen die eerst vrienden waren en daarna een relatie begon.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
M.i. moet je als je interesse hebt en iemand vaak ziet niet te lang wachten met het aanknopen van een praatje.
Kan iemand dit als de officiele OP maken? En meisjes mogen hier toch ook voor advies komen wat betreft daten/versieren op een latere leeftijd?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Versieren op latere leeftijd
Voor de mensen die graag willen versieren, maar dit nog niet kunnen of het zijn verleerd. Dit kan zowel versieren in het uitgaansleven betreffen, of contact maken met een vrouw/man bij andere gelegenheden, zo lang maar duidelijk is waarmee de users je hier kunnen helpen.
In deze reeks worden dus vooral de ervaringen van mede-users besproken in hun zoektocht naar een leuke meid of (seks)ervaring. Laat je niet afschrikken door het aantal vaste users die hier regelmatig post. Iedereen is welkom om advies te vragen, maar ook om advies te geven. Dit met uitzondering van trolls, aangezien dit een serieus topic is.
Slowchat kan nooit helemaal voorkomen worden, maar houdt dit op een absoluut minimum en plaats zoveel mogelijk OT reacties in de context van versieren of het zoeken van een vriendin op latere leeftijd.
Sommigen hier hebben nog nooit een relatie of succesvolle versierpoging gehad. We hopen nog altijd op de eerste succesverhalen en er komt binnenkort een mogelijke get-together omdat versieren in de praktijk beter te observeren valt dan online.
Zoiets?
Je bent goed begonnen, alleen wist je niet hoe door te gaan. Maar als je iemand gewoon overdag versiert, moet je natuurlijk klein beginnen. In een discotheek kan je het maken om haar gewoon te zeggen dat ze lekker is en dat je ontbijt voor haar wilt maken, maar op andere gelegenheden werkt dat niet zo goed (meestal).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Juist niet..
Toen ik 19 was, herkende iemand van mn schoolbandje van destijds. Leuk gesprekje tussen 2 lesuren tussendoor.
Daarna af en toe " Hoi" zeggen, maar ik durfde niks meer want ik wist dat ze mij leuk vond. En zij had hetzelfde, werd ook meteen
!
Daarna kwam de grote vakantie en ging ik van school af. Ik kwam haar 5 jaar later tegen bij een popfestival maar toen had ik net mn 1e vriendin. Achteraf kan ik wel voor mn kop slaan dat ik er geen werk van had gemaakt maar anderszijds, ik wist toen helemaal niets van vrouwen/versieren...
Maw, als dat gesprekje er is schiet het ook niet meteen op. Als je die klasgenoten kent, gewoon er bij gaan staan, gesprekje aanknopen over school oid. Haar erbij betrekken. Als die gasten weggaan voorstellen iets leuks te doen (een date dus), zo niet stel dan eens voor met zn allen na school wat te gaan doen oid
Donequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kan iemand dit als de officiele OP maken? En meisjes mogen hier toch ook voor advies komen wat betreft daten/versieren op een latere leeftijd?
Je hebt gelijk, overal waar meid/vriendin staat hoort ook jongen/vriendje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kan iemand dit als de officiele OP maken? En meisjes mogen hier toch ook voor advies komen wat betreft daten/versieren op een latere leeftijd?
Ik denk het meerdere deel niet, omdat ze niet durven of simpelweg het zelfvertrouwen niet hebben?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb nog een vraag aan de mensen hier, hebben jullie ooit wel geprobeerd om een meisje te versieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |