quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:51 schreef 2live het volgende:
Kan niet wachten tot Gerard een wortel gaat eten.
Maar toch is die redenering van het HHH niet zo slecht... Flip heeft als barman geweest, leert Femke kennen maar die moet naar het Olympisch dorp en soliciceert bij HHH om zo bij dr in de buurt te kunnen zijn ... En zo ook natuurlijk haar goud mee kunnen vieren aldaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef knagsje het volgende:
flip speelde waterpolo en zwom in het zelfde bad als femke en daar kennen ze elkaar van
Dat Gerard en Karim aan het dwars bommen waren om tot een unanieme beslissing te kommen volgens mij..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat is nu de reden van haar boosheid?
Ik weet het, ze blijft boos, maar wisselt steeds van reden......
Vandaar even de vraag
Ze mogen niks meer zeggen over wat er in de KvdW gebeurt. Al dagen niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:51 schreef bollokus het volgende:
jup, flipje stervio en guido genomineerd want guido doet ook wel heel moeilijk over de kvdw
Nog steeds joh?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:52 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat Gerard en Karim aan het dwars bommen waren om tot een unanieme beslissing te kommen volgens mij..
jup omgetovert tot bokhok/ rukbunker!quote:
word je toch onpasselijk van. als mijn man zo zou eten dan duwde ik hem met z'n gezicht in de soepkom. meteen afgeleerd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:55 schreef johnnyrotten het volgende:
[..]
Ik kan ook echt niet tegen mensen die kabaal maken tijdens eten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Zo inmiddels bezig met stream klaarzetten voor a.s. Donderdag
http://spixtv.nl/live.php
hmmm... nu alleen nog kleurenbeeld en geluid, en wat betere kwaliteit
Of meteen kom leeg...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:56 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
word je toch onpasselijk van. als mijn man zo zou eten dan duwde ik hem met z'n gezicht in de soepkom. meteen afgeleerd.
hahaha....heerlijke reactie...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:56 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
word je toch onpasselijk van. als mijn man zo zou eten dan duwde ik hem met z'n gezicht in de soepkom. meteen afgeleerd.
maar die heeft ook geen microfoon onder zijn bakkes.......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:56 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
burp nee, maar zelfs zonder geluid zie je dat ze ongemanierd zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar die heeft ook geen microfoon onder zijn bakkes.......
Helemaal top. Bedankt vast.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Zo inmiddels bezig met stream klaarzetten voor a.s. Donderdag
http://spixtv.nl/live.php
hmmm... nu alleen nog kleurenbeeld en geluid, en wat betere kwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |