quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef DownToEarth het volgende:
hap hap hap hap, dat dom geknaag op die wortels moeten ze eens verbieden. is net alsof je naar een varkensstal zit te luisteren en te kijken.
serieus, varkens eten nog beschaafder, hoe kan dit bestaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef MargrietV het volgende:
Mijn hond eet haar hondenbrokken smakelijker op dan die Lullo van een Servio een wortel.
op stream 1 is nu SLquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef DownToEarth het volgende:
hap hap hap hap, dat dom geknaag op die wortels moeten ze eens verbieden. is net alsof je naar een varkensstal zit te luisteren en te kijken.
Misschien een spelletje PimPamPet erin gooien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef Urb het volgende:
Haha de stem vroeg Servio in de KvdW : " Word het spel te ingewikkeld voor je?"
Natuurlijk reageerde hij erg beledigd.![]()
vor servio zal het dan wel "ik pak je pik"worden....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Misschien een spelletje PimPamPet erin gooien.
Waar kun je dat zien?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef Urb het volgende:
Haha de stem vroeg Servio in de KvdW : " Word het spel te ingewikkeld voor je?"
Natuurlijk reageerde hij erg beledigd.![]()
flippjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel het beestje bij de juiste naam blijven noemen he
Guido was in die tijd 17 dus wat denk je zelf.
Ze hebben naar je geluisterd!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef sjampoeh het volgende:
nou idd, pleassssssssssse andere stream ?? snapt hij ook niet dat ze even samen willen zijn ?
Op de streams.quote:
hahaha, hoezo?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:51 schreef 2live het volgende:
Kan niet wachten tot Gerard een wortel gaat eten.
Wat is nu de reden van haar boosheid?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:49 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Jo heeft der armband getrokken uit boosheid...
Yep. Die gast is zo kinderachtig bezig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:50 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Phillip...had er 2 over de schutting willen gooien( ik vermoed Gerard en Karim? )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |