Bij de volgende quiz de vraag welke overlevende van een tsunami was er afgelopen week niet bij ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij een quiz de vraag in welk jaar de tsunami was.
Ja, en aafke natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:34 schreef chufi het volgende:
Gerard is trouwens toch de enoge die weet dat die latex handschoenen bij Aafke horen?
Die dacht waarschijnlijk "wat een gekke wijnflessen"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze ze herkend met die ogen van dr
Wat hebben latex handschoenen te maken met piercer? [/dom?]quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:34 schreef chufi het volgende:
Gerard is trouwens toch de enoge die weet dat die latex handschoenen bij Aafke horen?
de rest heeft in ieder geval niet haar blik van herkenning gezien met die zonnebril opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze ze herkend met die ogen van dr
hygiene? jaja beetje raar om Aafke daaraan te linken hehehequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben latex handschoenen te maken met piercer? [/dom?]
Tips voor de regie en de productie. IIquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zeg doorsturen naar de redactie
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hygiene? jaja beetje raar om Aafke daaraan te linken hehehe
En nog snapte hij de hint niet en vind dat hij zich normaal gedraagt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:38 schreef beequeen het volgende:
Oh, Servio is ondervraagd in de KvdW. Of hij het spel nog wel leuk vond omdat hij alleen maar leest.
Opzouten met die pisnicht.
Huh? Dat wijf spoort niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:38 schreef MargrietV het volgende:
Niemand naar de feestjes anders stompt Joanna je in je snufferd als je haar Dennis bekijkt.
dat ze geen goede heeftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:39 schreef Vultarian het volgende:
ik heb ff gemist, wat vind joanna haar slechtste eigenschap?
Je UIquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Bewoners, opstaan en dansen! 3 uur lang..
[ afbeelding ]
De Valeta?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Bewoners, opstaan en dansen! 3 uur lang..
[ afbeelding ]
Ik denk dat alle mannen naar de KvdW moeten ivm de nominaties.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:39 schreef MargrietV het volgende:
oh... Servio en nu Guido.... dat lijken mij de genomineerden.
Servio weet ik zeker.... ff opletten nu...
Weet niet, als ze maar actief iets moeten doen wat ze niet willenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |