Jaap........door hem ben ik gestopt met kijken van de gouden kooiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Naar God nog wel en niet aan gort.
Doe dan Jaap erin. Die is tenminste hoogbegaafd en lult iedereen zo onder tafel.
huh!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij is veranderd, de tekst staat boven!!!!!
ik wil hem niet hebben, mag op aarde blijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe dan Jaap erin. Die is tenminste hoogbegaafd en lult iedereen zo onder tafel.
ik vind het programma toch ook niet saai, ik bedoel jij bent toch ook niet de hele dag aktief bezig je zit minstens een uur al achter de tv.computertquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef delfse het volgende:
[..]
Nou dan kijk ik zeker een andere ziggo dan jou? Het is niet altijd saai maar heel vaak wel liggen heel vaak in hun bed of hangen in een stoel te slapen.
scherp bolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij is veranderd, de tekst staat boven!!!!!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan Jaap gelijk een bommetje doen, als Sharon bij het zwembad ligt.
hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan Jaap gelijk een bommetje doen, als Sharon bij het zwembad ligt.
Dat is een inteligente man lekker rollen in de kots .quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:
wel op blijven letten he, volgens mij beginnen de fokkers een beetje in te kakkenhquote:
Met een film over een tsunami....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat ze een filmavond moeten krijgen
maar gelukkig duurt de aftiteling nog even!quote:
Het journaal volstaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Met een film over een tsunami....
Moet weer scherpe actie komen, Inquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
wel op blijven letten he, volgens mij beginnen de fokkers een beetje in te kakkenh
Ik zou ook nooit mee doen met zo een progamma.Ja ik zit al een uur of zo achter de pc maar ik werk ook nog en lig niet de hele dag op mijn bed als ik niks te doen heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind het programma toch ook niet saai, ik bedoel jij bent toch ook niet de hele dag aktief bezig je zit minstens een uur al achter de tv.computert
dat s zeker wel een goede!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zou dat huis nu ook wel inwillen. Met een geheim en dat je de andere geheimen niet mag raden of doorvertellen. Lekker mindfucken bij die gasten.
Ja of gewoon die film met karim er in aanzettenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Met een film over een tsunami....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |