abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102821655
haha oke :)
@ partyhardy je hebt gelijk. ik heb zelf een detail/groothandel in haarverlengingen. ik heb veel variaties, maar laatste tijd veel mensen die microloops kopen en dan bij elkaar inzetten dat is natuurlijk wel een handige en goedkope oplossing. Ik kan ze ook wel zetten maar niet bij mezelf helaas. En ik zet ze liever niet veel te tijdrovend.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 21:02:35 #122
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_102822483
Ik heb even op de site gekeken en dit is het: http://www.balmainhair.com/hair-extensions/collections.html , en dan vastgezet met siliconenringetjes (meen ik).

Ik ben heel benieuwd. Ik zoek niet zo zeer enorm weelderige lokken, als gewoon voller haar. Niet te overdadig allemaal.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_102822947
ja maar je hebt dus matten die in je haar worden gezet mbv microrings, je hebt microring extensions dat zijn losse i tip extensions die met het ringetje in je haar worden gezet en je hebt microloop dat is zijn ook losse plukjes maar dan zit het ringetje al aan het haar bevestigd. Dus het zal een van die drie zijn :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 21:14:45 #124
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_102823095
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:11 schreef Ramona1986 het volgende:
ja maar je hebt dus matten die in je haar worden gezet mbv microrings, je hebt microring extensions dat zijn losse i tip extensions die met het ringetje in je haar worden gezet en je hebt microloop dat is zijn ook losse plukjes maar dan zit het ringetje al aan het haar bevestigd. Dus het zal een van die drie zijn :P
Jaaa, matten! Zo zien ze eruit. Het zijn geen plukjes. Wel krijg ik er wat losse plukjes bij cadeau geloof ik... Maar ik weet niet meer precies hoe dat zat.

Wie had dat gedacht, al jaren uit Rotterdam weg, maar toch nog een matje. 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_102823333
Ah oke :) ja die zijn wel handig voor heel veel volume ik droeg zelf als ik matten droeg vijf dubbele banen en dat was totaal meer als mijn eigen haar :)en die zitten er snel in bij het zetten! maar ik ben zelf meer van de losse plukjes vind ik makkelijker verzorgen en kan ik makkelijker mee omgaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ramona1986 op 07-10-2011 21:21:04 (spelfout :P) ]
pi_102824550
maandag zet een vriendin van me die wel kapster is mijn microloops ik kan wel wat fotos maken van de work in progress :)
pi_102829075
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:20 schreef Ramona1986 het volgende:
Ah oke :) ja die zijn wel handig voor heel veel volume ik droeg zelf als ik matten droeg vijf dubbele banen en dat was totaal meer als mijn eigen haar :)en die zitten er snel in bij het zetten! maar ik ben zelf meer van de losse plukjes vind ik makkelijker verzorgen en kan ik makkelijker mee omgaan.
De techniek van de matten en vlechten wordt steeds minder gebruikt, er zijn nog wel kappers die deze traditionele techniek gebruiken, maar ze zijn zo'n beetje uitstervernd. Bij de nieuwe methoden wordt steeds meer gebruik gemaakt van ''ultrasone geluidstechniek'' dmv hoogfrequent onhoorbaar geluid (dus geen hitte of lijm) maar wordt keratine gebruikt als hechtingsmateriaal. Ik heb momenteel 4 zg testextensions in mijn haar zitten van Great lengst, dan zijn kleine strengetjes die ik totaal niet voel en zie zitten, ook niet met slapen, wassen of uitborstelen. Over een maand of 2 wil dan een stuk of 25 tot 30 stuks van Great lengst erbij laten zetten voor een kleine opvulling cq kleine verlenging.

Maargoed de zg ''microring'' techniek bestaat al langer, maar wordt nog maar door weinig kappers gebruikt. Maar de ontwikkeling gaat ook op hair extension gewoon verder.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 09:44:19 #128
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_102836814
Weaves/matten worden nog ontzettend veel gebruikt juist. Weet niet van wie je dat hebt? Vooral mensen met kroeshaar gebruiken dat bijna alleen maar.
pi_102838119
ja en die matten worden nu met ringetjes geplaatst dat is een snelle en relatief goedkope oplossing. greath lenghts is inderdaad een erg mooi merk maar voor veel mensen ook ontbetaalbaar. En dat zie je wel aan jou hoeveelheden. Is dat niet erg weinig? en vooral voor een verlenging?

[ Bericht 20% gewijzigd door Ramona1986 op 08-10-2011 15:19:45 ]
pi_103039516
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Deze is afgelopen maandag gemaakt tijden het inzetten :) de ringetjes lijken alleen enorm huge op de foto.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:40:19 #131
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_103041302
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:52 schreef Ramona1986 het volgende:
[ afbeelding ]

Deze is afgelopen maandag gemaakt tijden het inzetten :) de ringetjes lijken alleen enorm huge op de foto.
Ziet er netjes uit ! :) zijn de ringetjes wel in de kleur van het haar? Anders lijkt het me dat het soms wel opvalt.. alleen dat kan ik niet zo goed zien op de foto. Ben je er blij mee? :) heb je nog een voor-na foto ofzo? :D
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_103067948
Hallo,
Ja deze zijn uit mijn eigen webwinkel en ik heb 2 kleuren gebruikt natuurlijk blond en de wat rossiger blond ik ben zelf pas van donker terug naar blond gegaan dus mijn eigen haar is ook niet een kleur en ik wou het graag natuurlijk houden. De ringetjes schelen iets van kleur. maar je hebt zwarte/blonde/bruine ringetjes en dan bv lichtblond en iets donkerder maar op de foto zie je het verschil niet in het echt zijn ze om en om een andere kleur (de ringetjes en het haar) Ik ben er blij mee en je ziet ze niet, maar wij hebben er wel rekening mee gehouden dat ik mijn haar meestal los draag als je vaak bv een hoge staart hebt moet je ze iets hoger plaatsen.Mocht ik nu toch een keer een hoge staart willen kan het wel maar dan moet ik wel opletten dat mijn eigen haar over de ringetjes valt. Mijn zoontje van 1jaar heeft er al een paar keer een flinke ruk aangegeven en ze zitten er nog gewoon allemaal in. We hebben in 2 uurtjes met wat gekletst en een kopje koffie erbij 185 stuks geplaatst wat genoeg was omdat ik al vrij lang haar heb heb het ongeveer 15 cm verlengd. De punt vond ik wel wat dun maar we hebben ze recht gesneden en nu zie je daar niks meer van. Zal straks mijn man even vragen om een foto te maken van het resultaat :) En een voor foto heb vast nog wel van vakantie :)
Heb ze nu gewoon stijl maar wil er binnenkort ook eens een carmen set in zetten kijken wat voor krullen ik dan krijg!
pi_103083526
Voor :
http://imageshack.us/photo/my-images/412/cimg1140p.jpg/ (copy/paste deze link)
na :

Ik krijg de fotos er niet op op een of andere manier maar via de link kom je er ook :)
pi_103083600
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:26 schreef Ramona1986 het volgende:
Voor :
[ http://imageshack.us/photo/my-images/412/cimg1140p.jpg/ (copy/paste deze link) ]
na :

Ik krijg de fotos er niet op op een of andere manier maar via de link kom je er ook :)
Ik kan ze wel zien dmv copy and paste, maar het is wel 2 keer dezelfde foto.

Heb je foto even via een andere server ge-uploaded, De forumsoftware van Fok heeft moeite met imageshack.

Deze (voor) foto is nu wel voor iedereen te zien.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 2% gewijzigd door Fusionfreak op 14-10-2011 18:37:04 ]
pi_103084010
dat is de na foto :)
dit is de voor : [img][URL=http://imageshack.us/photo/my-images/825/voori.jpg/][IMG]http://img825.imageshack.us/img825/3519/voori.jpg[/IMG][/URL][/img]
pi_103084158
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:40 schreef Ramona1986 het volgende:
dat is de na foto :)
dit is de voor : [ [url=[ http://imageshack.us/photo/my-images/825/voori.jpg/ (copy/paste deze link) | http://img825.imageshack.us/img825/3519/voori.jpg (copy/paste deze link) ]]afbeelding[/url] ]
Dit lijkt mij eerder de voor foto, of zie en kijk ik verkeerd? ;)

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_103084435
nee klopt helemaal die onderste is voor en die eerst is na :)

bedankt voor je hulp!
pi_103084867
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:52 schreef Ramona1986 het volgende:
nee klopt helemaal die onderste is voor en die eerst is na :)

bedankt voor je hulp!
Ziet er keurig en netjes verzorgd uit. Rond december as laat ik nog ongeveer 25 tot 30 extensions van Great Lengst erbij zetten, de 4 test extensions die ik nu in heb bevallen mij zeer goed (voel ze niet, zie ze niet en heb er totaal geen last van) Voor mij reden hier een vervolg aan te geven.

Fase 1) December as kleine opvulling cq kleine verlenging

Fase 2) Rond maart/april 2012 Laat ik een gedeelte van de eerder geplaatse extensions verwijderen en ga ik voor een grotere verlening cq opvulling, ook van Great Lengst

Foto's zullen dan terzijnertijd volgen, dan is mijn eigen haar ook weer wat langer gegroeid, is nu over de schouders qua lengte .
Gemiddeld verlies ik per dag hooguit 20 tot 30 haren (normaal is 60 tot 80 haren gebruikelijk) de reden van mijn minder haaruitval is het gebruik van de middelen Finasteride en 5 % Minoxidil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fusionfreak op 14-10-2011 19:08:34 ]
pi_103085424
Oke gaaf zeg! Ik begrijp alleen de aantallen niet en ik heb het laatst een nagevraagd en samples gezien van greath lenghts maar 25 tot 30 lijkt me echt heel erg weinig want ze zijn niet echt heel veel voller tegenover andere extensionsmerken. Mag ik vragen waarop dat aantal is bepaald?
pi_103085903
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:14 schreef Ramona1986 het volgende:
Oke gaaf zeg! Ik begrijp alleen de aantallen niet en ik heb het laatst een nagevraagd en samples gezien van greath lenghts maar 25 tot 30 lijkt me echt heel erg weinig want ze zijn niet echt heel veel voller tegenover andere extensionsmerken. Mag ik vragen waarop dat aantal is bepaald?
Dat getal van 25 heeft bij Great Lengst te maken dat dit de minimale hoeveelheid is die je als klant moet afnemen als ze je kleur niet op voorraad hebben en moeten bestellen. Ik had het geluk dat ze voor die 4 test extensions nog 4 stuks in mijn haarkleur hadden liggen.

Maar ik wil zoals ik hier al eerder aangaf het niet te gek maken met die extensions (ook om budgetaire redenen). Ik beschouw extensions meer als een aanvulling op en in mijn haar, niet als een vervanging!
De natuur moet bij mij uiteindelijk het echte werk doen.
pi_103086252
Dat begrijp ik maar het is niet als highlight of low lights of een speciale kleur ofzo?
Want als ik puur volume wil maken doe ik er al zon 100-125 in en dan zal greath lenghts best wat voller zijn maar verschil is zo enorm vandaar dat ik het even vroeg. Ik heb zelf heel fijn haar, en bv krullen zakken gelijk uit. Daarom draag ik er regelmatig heel veel dan blijven krullen en leuke kapsels beter zitten :)
pi_103086911
Ik heb zelf ook vrij dun haar, maar wel erg veel haar. Als ik het gewassen heb moet het al minstens 2,5 tot 3 uur drogen, zelf met een fohn droogt het nog vrij lang. Maar zoals ik al schreef ik gebruik en slik dan ook speciale (bewezen) middelen voor mijn haar en dat speeld ook een rol.
Maargoed ik laat rond december as eest zo'n 25 tot 30 stuks erbij zetten naast de al bestaande 4 stuks, mocht dat toch te weinig zijn dan kan ik altijd nog 25 stuks erbij bestellen, deze bestelling en plaatsing is binnen enkele dagen tot hooguit een week gedaan als het haar in mijn kleur niet in de kapsalon aanwezig is.
pi_103624231
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

zo zien ze eruit na gebruik van een carmen set te hebben gemaakt i like :)
pi_103625471
Heb via ebay clip in extensions besteld van echt haar, 20 euro inc verzendkosten. Heb ze gister binnen gekregen, precies dezelfde kleur en goede kwaliteit. Heel blij mee!
All good things are wild and free.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 21:01:44 #145
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_103641240
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:12 schreef tliciouz het volgende:
Heb via ebay clip in extensions besteld van echt haar, 20 euro inc verzendkosten. Heb ze gister binnen gekregen, precies dezelfde kleur en goede kwaliteit. Heel blij mee!
Wil je een link delen met ons? of wat voor merk is het? Vriendin van mij is ook nog op zoek naar die dingen ;)
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 07:45:42 #146
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_103658422
Ik wil ook clip ins :) je hebt verschillende pakketten heb ik gezien, dan moet je ze zelf op maat knippen enzo. Die van tlicious zijn super goedkoop! Nice! Hoeveel heb je dan?
Zal straks eens een link plaatsen van die pakketten die ik heb gezien, zijn o.a. van foxy locks.
pi_103663664
Zijn die clip-ins niet slecht voor je haar? Mijn haar is echt ultra-fijn. Ben bang dat het daarnee afbreekt.
Ik heb jaren geleden extensions gehad. Het was wel mooi, maar mijn haar beschadigde er erg van en bovendien verloor ik weleens plukken, wat heel genant is natuurlijk. Maar ik begrijp dat de technieken nu veel beter zijn. Denk dat ik eens naar een Great Lengths kapper ga om te informeren. Ik wil niet per se een verlenging, alleen volume. De vorige keer waren daarvoor 75 extensions nodig en daarmee had ik al een flinke bos.
pi_103681236
Kleine update, mijn 4 test extensions (Great Lengst) zitten er nu ruim 5 weken in en heb er tot op heden totaal geen last oid van gehad. Ik zie ze niet, voel ze niet en ze klitten, pluizen en jeuken totaal niet. Dus over hooguit 2 maanden komen er zo'n 25 tot 30 stuks bij voor de eerste kleine opvulling. Verlenging wil ik pas tegen maart/april 2012 laten doen, wil zoals ik al eerder schreef het rustig opbouwen met die extensions, maar intussen gaat de natuur bij mijn haar gewoon zijn gang.

Zo ziet mijn haar er nu uit, foto is vandaag rond 13 uur genomen.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop