Jaaa, matten! Zo zien ze eruit. Het zijn geen plukjes. Wel krijg ik er wat losse plukjes bij cadeau geloof ik... Maar ik weet niet meer precies hoe dat zat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:11 schreef Ramona1986 het volgende:
ja maar je hebt dus matten die in je haar worden gezet mbv microrings, je hebt microring extensions dat zijn losse i tip extensions die met het ringetje in je haar worden gezet en je hebt microloop dat is zijn ook losse plukjes maar dan zit het ringetje al aan het haar bevestigd. Dus het zal een van die drie zijn
De techniek van de matten en vlechten wordt steeds minder gebruikt, er zijn nog wel kappers die deze traditionele techniek gebruiken, maar ze zijn zo'n beetje uitstervernd. Bij de nieuwe methoden wordt steeds meer gebruik gemaakt van ''ultrasone geluidstechniek'' dmv hoogfrequent onhoorbaar geluid (dus geen hitte of lijm) maar wordt keratine gebruikt als hechtingsmateriaal. Ik heb momenteel 4 zg testextensions in mijn haar zitten van Great lengst, dan zijn kleine strengetjes die ik totaal niet voel en zie zitten, ook niet met slapen, wassen of uitborstelen. Over een maand of 2 wil dan een stuk of 25 tot 30 stuks van Great lengst erbij laten zetten voor een kleine opvulling cq kleine verlenging.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:20 schreef Ramona1986 het volgende:
Ah okeja die zijn wel handig voor heel veel volume ik droeg zelf als ik matten droeg vijf dubbele banen en dat was totaal meer als mijn eigen haar
en die zitten er snel in bij het zetten! maar ik ben zelf meer van de losse plukjes vind ik makkelijker verzorgen en kan ik makkelijker mee omgaan.
Ziet er netjes uit !quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:52 schreef Ramona1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is afgelopen maandag gemaakt tijden het inzettende ringetjes lijken alleen enorm huge op de foto.
Ik kan ze wel zien dmv copy and paste, maar het is wel 2 keer dezelfde foto.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:26 schreef Ramona1986 het volgende:
Voor :
[ http://imageshack.us/photo/my-images/412/cimg1140p.jpg/ (copy/paste deze link) ]
na :
http://imageshack.us/photo/my-images/412/cimg1140p.jpg/ (copy/paste deze link)
Ik krijg de fotos er niet op op een of andere manier maar via de link kom je er ook
Dit lijkt mij eerder de voor foto, of zie en kijk ik verkeerd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:40 schreef Ramona1986 het volgende:
dat is de na foto![]()
dit is de voor : [ [url=[ http://imageshack.us/photo/my-images/825/voori.jpg/ (copy/paste deze link) | http://img825.imageshack.us/img825/3519/voori.jpg (copy/paste deze link) ]]afbeelding[/url] ]
Ziet er keurig en netjes verzorgd uit. Rond december as laat ik nog ongeveer 25 tot 30 extensions van Great Lengst erbij zetten, de 4 test extensions die ik nu in heb bevallen mij zeer goed (voel ze niet, zie ze niet en heb er totaal geen last van) Voor mij reden hier een vervolg aan te geven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:52 schreef Ramona1986 het volgende:
nee klopt helemaal die onderste is voor en die eerst is na
bedankt voor je hulp!
Dat getal van 25 heeft bij Great Lengst te maken dat dit de minimale hoeveelheid is die je als klant moet afnemen als ze je kleur niet op voorraad hebben en moeten bestellen. Ik had het geluk dat ze voor die 4 test extensions nog 4 stuks in mijn haarkleur hadden liggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:14 schreef Ramona1986 het volgende:
Oke gaaf zeg! Ik begrijp alleen de aantallen niet en ik heb het laatst een nagevraagd en samples gezien van greath lenghts maar 25 tot 30 lijkt me echt heel erg weinig want ze zijn niet echt heel veel voller tegenover andere extensionsmerken. Mag ik vragen waarop dat aantal is bepaald?
Wil je een link delen met ons? of wat voor merk is het? Vriendin van mij is ook nog op zoek naar die dingenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:12 schreef tliciouz het volgende:
Heb via ebay clip in extensions besteld van echt haar, 20 euro inc verzendkosten. Heb ze gister binnen gekregen, precies dezelfde kleur en goede kwaliteit. Heel blij mee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop