abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100400837
hier dan de filmpjes van clip in weave.

Hier laat een meisje zien hoe je de clipjes moet bevestigen aan je weave. Zij gebruikt stukjes weave, maar ik heb gewoon zo'n hele baan en daar een stuk of 3 clipjes in vast gemaakt. En dan klik ze dus vast rond mn hoofd.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

HOW TO MAKE CLIP-IN HAIR EXTENSIONS

En hieronder laat een meisje zien hoe je het in je haar moet doen.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Amazing, natural looking clip-in weave (a MUST SEE!!!)

Die clipjes kan je gewoon kopen bij bijna elke toko die ook haar verkoopt. De buitenlandse winkeltjes zeg maar
pi_100402447
quote:
0s.gif
Op zaterdag 6 augustus 2011 20:40 schreef _Lily_ het volgende:
hier dan de filmpjes van clip in weave.

Hier laat een meisje zien hoe je de clipjes moet bevestigen aan je weave. Zij gebruikt stukjes weave, maar ik heb gewoon zo'n hele baan en daar een stuk of 3 clipjes in vast gemaakt. En dan klik ze dus vast rond mn hoofd.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

HOW TO MAKE CLIP-IN HAIR EXTENSIONS

En hieronder laat een meisje zien hoe je het in je haar moet doen.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Amazing, natural looking clip-in weave (a MUST SEE!!!)

Die clipjes kan je gewoon kopen bij bijna elke toko die ook haar verkoopt. De buitenlandse winkeltjes zeg maar
Wow zeg, hier kan ik al wat mee, die haarstukken die ik bij die toko in Heerlen gezien had waren precies hetzelfde, maar het gaat om het kliksysyteem, daar moet ik eens naar vragen, want die heb ik niet in die verpakkingen zien zitten. Wel zag ik dat ze een soort halfronde stoffeerders naald gebruikte om het kunnsthaar aan de clip vast te naaien, in je eigen haar hoef zo te zien nergens iets genaaid of (af)geknipt te worden.

Mij dan ook een raadsel waar sommige hier dan aan 300 euro komen om iets van wax (soort lijm) in je haren te laten smeren, met als tegenvallende resultaat.

Mocht het bij mij tegenvallen dan blijft de (finaciele) schade beperkt tot hooguit 20 euro, das wel anders dan de bedragen die hier worden genoemd.

Intussen gaat de natuur bij mijn haar goed zijn gang dankzij de Finasteriede, Minoxidil en Saw Palmetto. :)
pi_100403133
quote:
0s.gif
Op zaterdag 6 augustus 2011 21:23 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Wow zeg, hier kan ik al wat mee, die haarstukken die ik bij die toko in Heerlen gezien had waren precies hetzelfde, maar het gaat om het kliksysyteem, daar moet ik eens naar vragen, want die heb ik niet in die verpakkingen zien zitten. Wel zag ik dat ze een soort halfronde stoffeerders naald gebruikte om het kunnsthaar aan de clip vast te naaien, in je eigen haar hoef zo te zien nergens iets genaaid of (af)geknipt te worden.

Mij dan ook een raadsel waar sommige hier dan aan 300 euro komen om iets van wax (soort lijm) in je haren te laten smeren, met als tegenvallende resultaat.

Mocht het bij mij tegenvallen dan blijft de (finaciele) schade beperkt tot hooguit 20 euro, das wel anders dan de bedragen die hier worden genoemd.

Intussen gaat de natuur bij mijn haar goed zijn gang dankzij de Finasteriede, Minoxidil en Saw Palmetto. :)
Precies. Je naait de clipjes vast aan de weave (maar dat kan je ook met gewone naald en draad doen) en dan hoeft er niks geknipt/genaaid/gelijmd te worden in je eigen haar.
Ook heel praktisch omdat je het dus allemaal zelf kan doen.

Die clipjes zijn het kliksysteem en die zitten inderdaad niet standaard bij het haar. Het is hier gewoon niet zo bekend geloof ik (niet bij Nederlandse mensen in ieder geval)
Ik kom uit Suriname en heb het daar gezien, toen mijn nicht gebeld en gezegd: hebben wij dat ook in Nederland?!?!

Toen moest ze zelfs nog lachen dat ik dat niet wist. Ben ik gewoon naar zo'n toko gegaan, ik dacht, ik ga even informeren. Ik wist niet eens hoe die dingen heetten. Dus ik zeg tegen die man: Weet u iets van clipjes waarmee je je weave kan vastzetten en verkoopt u die?

Hij wist meteen waar ik het over had en liet me precies dezelfde zien als in het filmpje. Ze kostten bij deze winkel 60 cent per stuk en het zal wel niet veel verschillen met andere winkels toch? Het zijn gewoon een soort haarspeldjes. En dat kliksysteem werkt ook precies als een haarspeldje dus dat snap je ook meteen

Heb ze dus gewoon los gekocht en zelf in de baan van mn weave genaaid. Werkt prima
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 22:01:02 #64
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100403744
quote:
0s.gif
Op zaterdag 6 augustus 2011 21:23 schreef Fusionfreak het volgende:

Omdat ik daar 6 uur heb gezeten en ze echt Braziliaans haar hebben gebruikt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100404786
quote:
0s.gif
Op zaterdag 6 augustus 2011 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Omdat ik daar 6 uur heb gezeten en ze echt Braziliaans haar hebben gebruikt.
Echt Braziliaans haar is natuurlijk duurder, maar het is wel heel mooi. Komt toch het meest in de buurt van *echt*.

Mijn weave is ook echt Braziliaans haar. Voor dat haar alleen al heb ik zo'n 180 euro betaald (paar banen) Maar dat was het dan ook meteen, want ik kan het er zelf inzetten en weer uithalen.

En ik zie die 180 euro gewoon als een investering want dan heb je prachtig haar dat je telkens opnieuw kan gebruiken
pi_100419212
Ik heb ze allebei gehad, maar al snel werden ze allebei lelijk droog en gepluist, terwijl ik wel de juiste verzorging gebruikte.

Als je moet kiezen tussen de twee, zou ik voor de weave gaan. Dit is minder schadelijk voor je haar ennn a lot cheaper. Ik was er in totaal 100 euro aan kwijt.
Walhalla for shopaholics & beauty addicts, www.uberconsumer.nl !
pi_100560671
Ik heb 3 keer extensions gehad, altijd van great lengths
schreeuwend duur, maar voor iemand die weinig kan met haar zoals ik ideaal want weinig werk qua onderhoud :)

nadeel is de verslavendheid ervan.. :{ ik zal eens een foto uploaden waar ik ze nog had (ik wil weer!!)
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_100582325
quote:
0s.gif
Op woensdag 10 augustus 2011 18:26 schreef Fabeldiertje het volgende:
Ik heb 3 keer extensions gehad, altijd van great lengths
schreeuwend duur, maar voor iemand die weinig kan met haar zoals ik ideaal want weinig werk qua onderhoud :)

nadeel is de verslavendheid ervan.. :{ ik zal eens een foto uploaden waar ik ze nog had (ik wil weer!!)
Naar een foto waar je die extensions draag ben ik wel benieuwd naar, ook naar een foto met je haar zonder extensions, zodat het beter te vergelijken is, want ik wil binnenkort zelf wat gaan experimenteren met haarweaves om te kijken hoe het mij sttaat.
pi_100655003
hierbij 3 foto's ter vergelijking met en zonder Great Lengths extensions :)

foto 1 is zonder extensions, foto 2 was de eerste keer dat ik extensions nam (inmiddels jaar of 4 geleden). Toen ging ik lichtelijk over the top, de kapper had er met rollers krullen in gedraaid (ik kan dat niet :P) O+

foto 3 is de 3e keer extensions, minder lang en veel en dus natuurlijker. Zoals het daar zit, zit het meestal na even de steiltang er doorheen gehaald te hebben.

Verder heel weinig werk aan, je mag het niet op je hoofd samenpakken om te wassen, het moet drooggeföhnd worden en vastbinden in een vlecht of een staart met meerdere stiekjes voordat je gaat slapen.
Bij een hoge staart of opsteken zie je vaak wel de bondjes aan de zijkant van je hoofd zitten, dus dat is minder handig.

..god wat mis ik ze ;( ;)

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

o ja, ik heb van nature rood haar. Meestal laat ik 2 of 3 kleuren rode extensions inzetten (Great Lengths heeft veel kleurnuances) om een natuurlijker verlopend resultaat te krijgen.
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:18:46 #70
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_100660474
Mooi zeg! <3
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 01:43:25 #71
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_100666029
Wauww echt mooi! :) ziet er heel natuurlijk uit.. Ik vind helaas de prijs van great lengths iets te duur, ben nog een beetje aan het oriënteren op extensions die ik hierna wil gaan nemen (indd verslavend) dus als mensen tips hebben hoor ik het graag!

Een aantal foto's van mijn haar en die van een vriendin van me: heeft precies dezelfde hoeveelheid en soort extensions maar dan in het blond ;) ( je ziet wel verschil in hoe het valt per persoon, ze heeft van zichzelf wat steiler haar dan ik)

Hier zitten ze er al 4 maanden in:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En dit was mijn haar zonder extensions:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_101133165
Ik heb vandaag voor 2,99 euro eens dit haarstuk gekocht in synthetisch haar dat je volgens de verkoopster moest invlechten in het bestaande haar, nu vraag ik mij af hoe je dat moet doen? De kleur komt voor 95 procent overeen en voor de prijs van nog geen 3 euro kan in naar hartelus experimenteren met opsteekkapsels zodat mijn echt haar minder te lijden heeft.

Is er ergens een video te vinden hoe je dit in het haar moet vlechten?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 0% gewijzigd door Fusionfreak op 24-08-2011 17:50:22 ]
  woensdag 24 augustus 2011 @ 19:46:11 #73
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_101139202
Probeer YouTube eens. Maar ik zou bv bij de pak drogist eens vragen of ze clipjes hebben waar je het haar aan vast naait. Dan kun je ze snel in en uit doen. Vlechten is nogal lastig en dat doen bv afrokappers in de vorm van een weave. Als je het in je haar (laat) vlechten kun je t niet naar je zin zomaar erin en eruit halen.
pi_101142984
quote:
0s.gif
Op woensdag 24 augustus 2011 19:46 schreef Tsunade het volgende:
Probeer YouTube eens. Maar ik zou bv bij de pak drogist eens vragen of ze clipjes hebben waar je het haar aan vast naait. Dan kun je ze snel in en uit doen. Vlechten is nogal lastig en dat doen bv afrokappers in de vorm van een weave. Als je het in je haar (laat) vlechten kun je t niet naar je zin zomaar erin en eruit halen.
Bedankt voor de uitleg, maar ik denk dat ik toch voor de clips ga, die lagen daar ook in die kleur voor 2,50 euro.
Maar onder welke zoekterm kan ik op youtube filmpjes vinden hoe je dat haar aan die clipjes moet vastnaaien?
Maar ik heb het losse haar eens even eenvoudig over mijn eigen haar gedaan, dat ziet er echt waanzinnig uit, ook de kleur, haast niet van mijn eigen haar te onderscheiden. Voor mij reden om een de nabije toekomst voor een echte hair extension te haan in echt haar, soms moet je de natuur een handje helpen.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:54:17 #75
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_101145373
Dat vastnaaien van die clipjes kunnen ze je bij de drogist heel makkelijk uitleggen. Zal ook even zoeken op youtube onder welke termen dit te vinden is, hier kom ik nog op terug :)
pi_101149205
quote:
0s.gif
Op woensdag 24 augustus 2011 21:54 schreef Tsunade het volgende:
Dat vastnaaien van die clipjes kunnen ze je bij de drogist heel makkelijk uitleggen. Zal ook even zoeken op youtube onder welke termen dit te vinden is, hier kom ik nog op terug :)
Ik hou mij aanbevoelen. :)

Uiteraard zal ik terzijnertijd een foto plaatsen waar ik dit haar inheb als dat met die clips goed gelukt is.

wordt zeker vervolgd.
pi_101629261
Dat met die goedkope nep weaves werkt niet echt, heb een afspraak met een extension kapper die gaat bekijken wat met mijn haar mogelijk is met extensions.

Hier een tweetal foto's er zit ongeveer 2 maanden verschil tussen, maar ik vind het haar niet echt snel gegroeid in die tussentijd, of verbeeld ik dat maar. Welke foto is het haar nu langer, op de bovenste of de onderste foto?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_101863906
Heb vandaag eens vrijblijvend consult gehad bij twee extension kappers die werken met het merk ''Great length'' extensions, volgens hun is dit het topmerk. Maar in mijn geval zou het iets van tussen de 500 en 600 euro gaan kosten. Vreemd hier worden door enkele van jullie prijzen gehanteerd voor het extension zetten van tussen de 150 en 300 euro, wat is het verschil?

Volgens de Great length kappers zouden andere merken zoals ''So- Cap'' van een mindere kwaliteit zijn zoals gedeeltelijk echt haar en willekeurige schubrichting van de haarstrengen.

Nu weet ik het niet meer, maar 500 to 600 euro is voor mij ook een aanslag op mijn budget, 200 euro is nog te doen.
  maandag 12 september 2011 @ 18:45:30 #79
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_101866044
Het verschil zit in het merk haar denk ik ja, ik heb die van SoCap en dat is wat goedkoper schijnbaar, wat het verschil kwa haar is weet ik ook niet precies, iets met balmain en % en welke kant de haarschubben opzitten wat ik zover heb gelezen...
Verder heeft het vrouwtje waar ik het laat doen een heel klein kamertje in huis en dus geen heel eigen kapsalon, misschien doet ze het zwart/particulier en zit daar ook prijsverschil in.
pi_101867043
Ben net teruggebeld door een van die Great Lenght kappers en ze stelde mij voor om eens 4 zg ''test extensions'' te laten zetten zodat ik kan ervaren hoe die verbingingen aanvoelen en zitten, uiteraard worden die dan op mij eigen haarlengte bijgeknipt anders zouden er 4 lange haarstrengen langs mijn eigen haar hangen. Daar ik aangaf niet te weten hoe het nu aanvoeld zo'n haarstreng in mijn eigen haar werd mij dit voorgesteld. Opzich wil ik dit voor 20 euro uittesten.
  maandag 12 september 2011 @ 19:10:39 #81
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_101867399
Netjes dat ze dat doen, wel jammer dat ze daar dan nog geld voor vragen.
Je voelt de bonding wel een beetje zitten en het is wennen dat je niet meer lekker met je handen over je hoofdhuid kan gaan(door je haar) maar verder ben je er meteen aan gewend, de eerste nacht tijdens het slapen voel je wel allemaal stukjes op je hoofdhuid maar dit hetzelfde als een ring dragen de eerste dag ben je je daar erg van bewust en daarna voel je het niet meer. Het zijn gewoon een soort harde plastic dingetjes van een halve/tot 1 cm :P
Met het douchen is het ook wat wennen omdat je dan ineens heel zwaar haar hebt als het nat is, en je haar is ineens ook heel dik, wat ik wel erg fijn aan vind voelen.
Heb het geprobeerd zo goed mogelijk te omschrijven ;)

Ik laat ze er van de week uithalen.
  maandag 12 september 2011 @ 19:25:16 #82
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_101868328
Ah dit topic was ik kwijt. Sorry Fusionfreak, zie dat ik had beloofd filmpjes op te zoeken maar dat ben ik helemaal vergeten.

Ik heb mijn extensions eruit laten halen, vond t niet prettig zitten en niet mooi eruit zien, mijn eigen haar was achteraf gezien nog niet lang genoeg om t mooi te laten overlopen.

Great Lengths is (naar men zegt) het beste merk haar en daarom erg duur. t Schijnt wel prachtig te zijn, maar ik zou t alleen doen als ik dik geld zou verdienen want de prijzen zijn enorm hoog.
pi_101873423
quote:
0s.gif
Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef PartyHardy het volgende:
Netjes dat ze dat doen, wel jammer dat ze daar dan nog geld voor vragen.
Dat ze er geld voor vragen verbaast mij niks, immers er worden toch 4 strengen van het merk Greath Lenghts verkocht en geplaats.

quote:
0s.gif
Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef PartyHardy het volgende:

Ik laat ze er van de week uithalen.
Dacht ergens in dit topic gelezen te hebben dat je voor een paar maanden terug extensions had laten zetten. Gaan ze bij jou maar slechts 5 tot 6 maanden mee? Mij is tevens toegezegt dat ik minstens een half jaar volledige garantie krijg als ik Great Lengts extensions laat zetten, de aankoop bon van de kapper is dan mijn garantiebewijs. Maar ik zal indien er extensions gezet gaan worden bij mij geen rare dingen met mijn haar gaan doen zoals zwemmen (chloor en zeewater), sauna of haarlakken gebruiken.
  dinsdag 13 september 2011 @ 09:36:49 #84
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_101890639
Ze gaan max 6 maanden mee als je mazzel hebt.
Ik vond ze gewoon lelijk en ze zaten niet lekker. Heb ze al na 2 maanden eruit gehaald en een klacht ingediend waar ik het besteld had. Het haalt t nooit bij echt haar is mijn mening.

En je mag gewoon zwemmen en sauna en haarlak gebruiken hoor. Als dat niet kan heb je nephaar.
Je moet t alleen goed vlechten dat het niet in de knoop raakt als je onder water gaat met je haar.
pi_101897844
quote:
0s.gif
Op dinsdag 13 september 2011 09:36 schreef Tsunade het volgende:
Ze gaan max 6 maanden mee als je mazzel hebt.
Ik vond ze gewoon lelijk en ze zaten niet lekker. Heb ze al na 2 maanden eruit gehaald en een klacht ingediend waar ik het besteld had. Het haalt t nooit bij echt haar is mijn mening.

En je mag gewoon zwemmen en sauna en haarlak gebruiken hoor. Als dat niet kan heb je nephaar.
Je moet t alleen goed vlechten dat het niet in de knoop raakt als je onder water gaat met je haar.
Bedankt voor je duidelijke mening en reactie.

Dit gaat het de komende maanden worden.

Rond de 23/26 september as zg ''test extensions'' laten zetten, 4 stuks van het merk Great Lenghts om alvast een beetje te wennen hoe het aanvoeld.

Rond januari of februari 2012 mijn eerste echte extensions van het merk So-Cap. Met deze wil ik dan mijn eerste echte ervaringen opdoen en hoop er tot rond mei/juni 2012 mee te kunnen doen. Wil het om budgetaire redenen in het begin niet te gek gaan maken.

Rond mei/juni 2012 ga ik dan voor het echte werk, dan krijg ik mijn vakantiegeld en dan wil ik extensions laten plaatsen in een complete verlenging van het merk Great Lenghts. Dan is mijn eigen haar ook weer wat langer gegroeid en dan kan ik ook een eerste beoordeling geven over het gebruik van de medicijnen Finasteride en 5 % Minoxildil die ik dan ruim 6 tot 7 maanden gebruikt hebt.

Dit had ik ongeveer in gedachte.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dit kapsel is een excellente optie voor vrouwen met steil of golvend haar. Kleine laagjes creëren een vloeiende lijn, terwijl de lengte haast eindeloze stylingopties biedt. Draag dit kapsel opgestoken of los of verander de scheiding voor een totaal andere look.
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:28:58 #86
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_101905099
quote:
0s.gif
Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Dat ze er geld voor vragen verbaast mij niks, immers er worden toch 4 strengen van het merk Greath Lenghts verkocht en geplaats.

[..]

Dacht ergens in dit topic gelezen te hebben dat je voor een paar maanden terug extensions had laten zetten. Gaan ze bij jou maar slechts 5 tot 6 maanden mee? Mij is tevens toegezegt dat ik minstens een half jaar volledige garantie krijg als ik Great Lengts extensions laat zetten, de aankoop bon van de kapper is dan mijn garantiebewijs. Maar ik zal indien er extensions gezet gaan worden bij mij geen rare dingen met mijn haar gaan doen zoals zwemmen (chloor en zeewater), sauna of haarlakken gebruiken.
Heb ze nu 6 maanden, ben nogal fanatiek met mijn stijltang en heb op vakantie ook gewoon elke dag in chloorwater gezwommen, dus ik ben al hartstikke tevreden;) Er wordt geadviseerd 4 tot max. 6 maanden (bij socap dan). Ik zou ze er nog in kunnen laten zitten maar ik ben bang dat het slecht wordt voor mijn haar en ik merk ook omdat de bondings wat zijn meegegroeid met mijn haar en dus lager zitten, nu wat in de knoop gaan raken.
Maandag gaan ze eruit. Ben benieuwd hoe het daarna is.
pi_101921696
quote:
0s.gif
Op dinsdag 13 september 2011 17:28 schreef PartyHardy het volgende:

Maandag gaan ze eruit. Ben benieuwd hoe het daarna is.
Ben ook wel benieuwd hoe het er dan weer uitziet, zal denk ik wel wennen zijn aan je eigen haar.

Ik zal terzijnertijd een fotoverslag hier posten als de eerste extensions bij mij gezet gaan worden, zal de camera meenemen naar de salon en zal de kapster vragen on telkens een foto te maken van haar werkzaamheden aan mijn haar. Zeg maar..Voor, tijdens en het eindresultaat.

Wordt vervolgd en die dikke knot los opsteken in mijn haar gaat in 2012 zeker lukken. Ook wil ik het dan het heel lange haar wel eens los kunnen dragen. :Y
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:24:32 #88
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_101922316
Ben benieuwd naar de foto's Fusionfreak!
Hoop dat het je goed zal bevallen. Ik wil ook wel weer maar ik vind great lenghts nu te duur voor mij.
  maandag 19 september 2011 @ 18:05:07 #89
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_102146228
Ik heb ze eruit laten halen vandaag. Bij deze even een kort verslagje hiervan.
Ze was ongeveer 2 uur bezig (even lang als het zetten)
Eerst gaat ze met een spulletje erop,(oplosmiddel denk ik) om de bonding wat op te lossen zodat het losraakt van het eigen haar zeg maar. En dan knijpt ze met een soort van platte tang de bonding plat zodat ze deze eruit kan schuiven. Dit is ongeveer een half uurtje werk maar dan komt het hele uitkam-gebeuren. Wat ongeveer een uur duurt en dat gaat precies per plukje, hierbij kam je ook meteen je haren van een half jaar eruit die in dit tijd los zijn geraakt maar in de extensions bleven hangen. Best een eng gezicht hoeveel haar er hierbij op de grond valt zeg maar :{w ;(
Ze heeft het daarna netjes geknipt en er een masker in gedaan die ik nu nog steeds in heb omdat het goed is om die heel lang te laten zitten.
Het is nu ongeveer schouderlengte en heel erg wennen, ik vind het helemaal niks dus misschien binnenkort maar weer nieuwe laten zetten :D
Mijn familie maakt me uit voor gek maar ik vind het veel mooier dus ik doe het lekker toch haha!
pi_102312992
quote:
0s.gif
Op maandag 19 september 2011 18:05 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb ze eruit laten halen vandaag. Bij deze even een kort verslagje hiervan.
Ze was ongeveer 2 uur bezig (even lang als het zetten)
Eerst gaat ze met een spulletje erop,(oplosmiddel denk ik) om de bonding wat op te lossen zodat het losraakt van het eigen haar zeg maar. En dan knijpt ze met een soort van platte tang de bonding plat zodat ze deze eruit kan schuiven. Dit is ongeveer een half uurtje werk maar dan komt het hele uitkam-gebeuren. Wat ongeveer een uur duurt en dat gaat precies per plukje, hierbij kam je ook meteen je haren van een half jaar eruit die in dit tijd los zijn geraakt maar in de extensions bleven hangen. Best een eng gezicht hoeveel haar er hierbij op de grond valt zeg maar :{w ;(
Ze heeft het daarna netjes geknipt en er een masker in gedaan die ik nu nog steeds in heb omdat het goed is om die heel lang te laten zitten.
Het is nu ongeveer schouderlengte en heel erg wennen, ik vind het helemaal niks dus misschien binnenkort maar weer nieuwe laten zetten :D
Mijn familie maakt me uit voor gek maar ik vind het veel mooier dus ik doe het lekker toch haha!
Ik heb vandaag dan mijn eerste 4 zg proef extensions (Greath Lengts) laten zetten en derze waren in 5 minuten gezet en bijgeknipt gelijk aan mijn eigen haar, ik voelde ze na afloop totaal niet zitten en kon mijn haar meteen weer opsteken en uitborstelen, de kapster vond dat iik voor mijn leeftijd nog behoorlijk veel haar had en dat extensions zetten in mijn haar heel goed en snel ging. Die 4 test extensins geven wel een kleine volume effect aan de voorkant, maar ik wil de komende dagen gaan ondervinden of ik er tijdens het slapen en uitborstelen en wassen last van ga krijgen of juist niet.

De tekst in jou quote die ik onderrstreept heb baart mij wel enigsinds zorgen, dus als ik het goed begrepen heb is er een soort ''kaalslag'' met jou haar gebeurd (tenminste zo lijkt het wel). Mij is uitgelegd bij Great Lengsts dat bij het verwijderen nog nooit een klant last heeft gehad van extra haaruitval of blijvend beschadigd haar, weet niet hoe dat bij So-Cap gaat.

Maar uit een eerdere posting van jou heb ik begrepen dat jij je haar veelvuldig hebt bloodgesteld aan stijtangen, zwern en zeewater, en dat is niet zo bevordelijk voor extensions als je in zo'nb geval geen badmuts draagt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop