Wow zeg, hier kan ik al wat mee, die haarstukken die ik bij die toko in Heerlen gezien had waren precies hetzelfde, maar het gaat om het kliksysyteem, daar moet ik eens naar vragen, want die heb ik niet in die verpakkingen zien zitten. Wel zag ik dat ze een soort halfronde stoffeerders naald gebruikte om het kunnsthaar aan de clip vast te naaien, in je eigen haar hoef zo te zien nergens iets genaaid of (af)geknipt te worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:40 schreef _Lily_ het volgende:
hier dan de filmpjes van clip in weave.
Hier laat een meisje zien hoe je de clipjes moet bevestigen aan je weave. Zij gebruikt stukjes weave, maar ik heb gewoon zo'n hele baan en daar een stuk of 3 clipjes in vast gemaakt. En dan klik ze dus vast rond mn hoofd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
HOW TO MAKE CLIP-IN HAIR EXTENSIONS
En hieronder laat een meisje zien hoe je het in je haar moet doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Amazing, natural looking clip-in weave (a MUST SEE!!!)
Die clipjes kan je gewoon kopen bij bijna elke toko die ook haar verkoopt. De buitenlandse winkeltjes zeg maar
Precies. Je naait de clipjes vast aan de weave (maar dat kan je ook met gewone naald en draad doen) en dan hoeft er niks geknipt/genaaid/gelijmd te worden in je eigen haar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:23 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Wow zeg, hier kan ik al wat mee, die haarstukken die ik bij die toko in Heerlen gezien had waren precies hetzelfde, maar het gaat om het kliksysyteem, daar moet ik eens naar vragen, want die heb ik niet in die verpakkingen zien zitten. Wel zag ik dat ze een soort halfronde stoffeerders naald gebruikte om het kunnsthaar aan de clip vast te naaien, in je eigen haar hoef zo te zien nergens iets genaaid of (af)geknipt te worden.
Mij dan ook een raadsel waar sommige hier dan aan 300 euro komen om iets van wax (soort lijm) in je haren te laten smeren, met als tegenvallende resultaat.
Mocht het bij mij tegenvallen dan blijft de (finaciele) schade beperkt tot hooguit 20 euro, das wel anders dan de bedragen die hier worden genoemd.
Intussen gaat de natuur bij mijn haar goed zijn gang dankzij de Finasteriede, Minoxidil en Saw Palmetto.
Omdat ik daar 6 uur heb gezeten en ze echt Braziliaans haar hebben gebruikt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:23 schreef Fusionfreak het volgende:
Mij dan ook een raadsel waar sommige hier dan aan 300 euro komen om iets van wax (soort lijm) in je haren te laten smeren, met als tegenvallende resultaat.
Echt Braziliaans haar is natuurlijk duurder, maar het is wel heel mooi. Komt toch het meest in de buurt van *echt*.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat ik daar 6 uur heb gezeten en ze echt Braziliaans haar hebben gebruikt.
Naar een foto waar je die extensions draag ben ik wel benieuwd naar, ook naar een foto met je haar zonder extensions, zodat het beter te vergelijken is, want ik wil binnenkort zelf wat gaan experimenteren met haarweaves om te kijken hoe het mij sttaat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:26 schreef Fabeldiertje het volgende:
Ik heb 3 keer extensions gehad, altijd van great lengths
schreeuwend duur, maar voor iemand die weinig kan met haar zoals ik ideaal want weinig werk qua onderhoud
nadeel is de verslavendheid ervan..ik zal eens een foto uploaden waar ik ze nog had (ik wil weer!!)
Bedankt voor de uitleg, maar ik denk dat ik toch voor de clips ga, die lagen daar ook in die kleur voor 2,50 euro.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:46 schreef Tsunade het volgende:
Probeer YouTube eens. Maar ik zou bv bij de pak drogist eens vragen of ze clipjes hebben waar je het haar aan vast naait. Dan kun je ze snel in en uit doen. Vlechten is nogal lastig en dat doen bv afrokappers in de vorm van een weave. Als je het in je haar (laat) vlechten kun je t niet naar je zin zomaar erin en eruit halen.
Ik hou mij aanbevoelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:54 schreef Tsunade het volgende:
Dat vastnaaien van die clipjes kunnen ze je bij de drogist heel makkelijk uitleggen. Zal ook even zoeken op youtube onder welke termen dit te vinden is, hier kom ik nog op terug
Dat ze er geld voor vragen verbaast mij niks, immers er worden toch 4 strengen van het merk Greath Lenghts verkocht en geplaats.quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef PartyHardy het volgende:
Netjes dat ze dat doen, wel jammer dat ze daar dan nog geld voor vragen.
Dacht ergens in dit topic gelezen te hebben dat je voor een paar maanden terug extensions had laten zetten. Gaan ze bij jou maar slechts 5 tot 6 maanden mee? Mij is tevens toegezegt dat ik minstens een half jaar volledige garantie krijg als ik Great Lengts extensions laat zetten, de aankoop bon van de kapper is dan mijn garantiebewijs. Maar ik zal indien er extensions gezet gaan worden bij mij geen rare dingen met mijn haar gaan doen zoals zwemmen (chloor en zeewater), sauna of haarlakken gebruiken.quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef PartyHardy het volgende:
Ik laat ze er van de week uithalen.
Bedankt voor je duidelijke mening en reactie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:36 schreef Tsunade het volgende:
Ze gaan max 6 maanden mee als je mazzel hebt.
Ik vond ze gewoon lelijk en ze zaten niet lekker. Heb ze al na 2 maanden eruit gehaald en een klacht ingediend waar ik het besteld had. Het haalt t nooit bij echt haar is mijn mening.
En je mag gewoon zwemmen en sauna en haarlak gebruiken hoor. Als dat niet kan heb je nephaar.
Je moet t alleen goed vlechten dat het niet in de knoop raakt als je onder water gaat met je haar.
Heb ze nu 6 maanden, ben nogal fanatiek met mijn stijltang en heb op vakantie ook gewoon elke dag in chloorwater gezwommen, dus ik ben al hartstikke tevreden;) Er wordt geadviseerd 4 tot max. 6 maanden (bij socap dan). Ik zou ze er nog in kunnen laten zitten maar ik ben bang dat het slecht wordt voor mijn haar en ik merk ook omdat de bondings wat zijn meegegroeid met mijn haar en dus lager zitten, nu wat in de knoop gaan raken.quote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat ze er geld voor vragen verbaast mij niks, immers er worden toch 4 strengen van het merk Greath Lenghts verkocht en geplaats.
[..]
Dacht ergens in dit topic gelezen te hebben dat je voor een paar maanden terug extensions had laten zetten. Gaan ze bij jou maar slechts 5 tot 6 maanden mee? Mij is tevens toegezegt dat ik minstens een half jaar volledige garantie krijg als ik Great Lengts extensions laat zetten, de aankoop bon van de kapper is dan mijn garantiebewijs. Maar ik zal indien er extensions gezet gaan worden bij mij geen rare dingen met mijn haar gaan doen zoals zwemmen (chloor en zeewater), sauna of haarlakken gebruiken.
Ben ook wel benieuwd hoe het er dan weer uitziet, zal denk ik wel wennen zijn aan je eigen haar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:28 schreef PartyHardy het volgende:
Maandag gaan ze eruit. Ben benieuwd hoe het daarna is.
Ik heb vandaag dan mijn eerste 4 zg proef extensions (Greath Lengts) laten zetten en derze waren in 5 minuten gezet en bijgeknipt gelijk aan mijn eigen haar, ik voelde ze na afloop totaal niet zitten en kon mijn haar meteen weer opsteken en uitborstelen, de kapster vond dat iik voor mijn leeftijd nog behoorlijk veel haar had en dat extensions zetten in mijn haar heel goed en snel ging. Die 4 test extensins geven wel een kleine volume effect aan de voorkant, maar ik wil de komende dagen gaan ondervinden of ik er tijdens het slapen en uitborstelen en wassen last van ga krijgen of juist niet.quote:Op maandag 19 september 2011 18:05 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb ze eruit laten halen vandaag. Bij deze even een kort verslagje hiervan.
Ze was ongeveer 2 uur bezig (even lang als het zetten)
Eerst gaat ze met een spulletje erop,(oplosmiddel denk ik) om de bonding wat op te lossen zodat het losraakt van het eigen haar zeg maar. En dan knijpt ze met een soort van platte tang de bonding plat zodat ze deze eruit kan schuiven. Dit is ongeveer een half uurtje werk maar dan komt het hele uitkam-gebeuren. Wat ongeveer een uur duurt en dat gaat precies per plukje, hierbij kam je ook meteen je haren van een half jaar eruit die in dit tijd los zijn geraakt maar in de extensions bleven hangen. Best een eng gezicht hoeveel haar er hierbij op de grond valt zeg maar![]()
![]()
Ze heeft het daarna netjes geknipt en er een masker in gedaan die ik nu nog steeds in heb omdat het goed is om die heel lang te laten zitten.
Het is nu ongeveer schouderlengte en heel erg wennen, ik vind het helemaal niks dus misschien binnenkort maar weer nieuwe laten zetten![]()
Mijn familie maakt me uit voor gek maar ik vind het veel mooier dus ik doe het lekker toch haha!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop