Nah, ze zijn wel herbruikbaar, ht zakt op een gegeven moment wel omdat ze het in een vlecht naaien.. maar uiteindelijk is het wel goedkoper..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:05 schreef Chowi het volgende:
Weave houdt stukken langer, maar schijnt met name met het uithalen onwijs pijnlijk te zijn. Ik heb nooit weave gehad, wel extensions.
Ja ik heb ook een tijdje clip-in extensions gehad maar dat waren super goedkope en dat zag er toch niet zo mooi uit als dit. Inderdaad wel fijn dat je ze ff uit kan doen, extensions is wel even wennen. Maar het blijft niet fijn als iemand door je haar streelt, al hoor ik nooit van iemand van HUH wat heb jij nou?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ziet er goed uit.
Ik heb zelf clip in extensions. Aan de ene kant is dat veel fijner omdat je ze lekker uit kan doen tijdens het slapen, douchen, als je er even geen zin in hebt. Aan de andere kant is het niet fijn omdat je steeds zit met dat in en uit doen, omdat ik niet met ze douche, blijft de kleur van mn extensions mooier dan mn eigen haar. Oh, en ik vind het niet fijn als iemand m'n haar streelt als ik ze in heb.
Die van mij zijn wel echt. Het ziet er ook gewoon heel mooi uit, krijg nog steeds complimenten over 'mijn haar', haha.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:58 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een tijdje clip-in extensions gehad maar dat waren super goedkope en dat zag er toch niet zo mooi uit als dit. Inderdaad wel fijn dat je ze ff uit kan doen, extensions is wel even wennen. Maar het blijft niet fijn als iemand door je haar streelt, al hoor ik nooit van iemand van HUH wat heb jij nou?
Euhm kwa zetten zal het geen probleem zijn, de vraag is meer of je dan wel een natuurlijk effect krijgt, ligt denk ik ook aan de manier hoe ze het bijknippen enzo.. Misschien kan je wat op internet zoeken of even informeren bij een kapster die ze kan zetten? Iquote:Op maandag 13 juni 2011 19:59 schreef Seven. het volgende:
Hoe lang moet je eigen haar trouwens zijn? Want ik heb het zoals Sylvie in deze foto:
[ afbeelding ]
Mag ik vragen hoeveel stuks je erin hebt zitten en hoeveel je ervoor betaald hebt in totaal? Over 2 maanden ga ik ze denk ik opnieuw laten zetten en ik ben een beetje aan het oriënteren. Mijn extensions zijn ook 50 cm zei ze maar ze komen ongeveer tot mijn bh bandje en heb het idee dat het eerder in de buurt komt van 40 cm. (wat ik nog steeds raar vind)quote:Op zondag 24 juli 2011 09:21 schreef Tsunade het volgende:
Heb ze afgelopen week laten zetten! Lengte 50 cm, echt te lang maar mijn kleur hadden ze alleen in die lengte. Het is van great hair. Het is mooi, maar ik vind het erg veel werk om het mooi te stylen, als ik er niks aan doe pluist t als een gek. Ben er even mee naar de kapper geweest om t in lagen te knippen en die zei dat alle extensions zoveel werk zijn om te stylen... als ik dat had geweten had ik t misschien niet gedaan haha.
Een foto zal ik gauw uploaden!
Ziet er zeer goed uit, maar heb je mischien ook foto's waarbij je die extensions nog niet had met je oorspronkelijke haarlengte zodat het beter te vergelijken is? zeg maar voor en na..quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:16 schreef PartyHardy het volgende:
Bij deze wat foto's
[ afbeelding ]
Stijl -> toen was het net gezet
[ afbeelding ]
Dat klinkt interessant, waar kan ik die youtube filpjes vinden? Graag wat links.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:18 schreef _Lily_ het volgende:
Ik heb nooit extensions gehad, wel weave. Eerst naaide mijn nichtje het altijd voor me erin (bij de kapper is dat een dure grap)
Dat vereist echter een goede verzorging en eigenlijk vond ik dat teveel werk. Het bleef dan zo'n 2-3 maanden zitten.
Ik had echt haar gekocht omdat dat het mooist is (ongeveer 180 euro) en je kan dat telkens opnieuw gebruiken dus ik vond het een investering. Heb het zo'n 3x genaaid en weer verwijderd tot ik er gek van werd vanwege de verzorging. Toen een hele tijd niet meer gebruikt.
Maar nu heb ik DE oplossing ervoor. Je hebt van die speldjes (een soort halve clipjes). Je naait een paar van die speldjes in de baan van je weave. Vervolgens clip je die speldjes in je haar waar je normaal de weave zou innaaien. Dus onder je haar, ter hoogte van de scheiding. De speldjes zijn er speciaal voor gemaakt.
De voordelen? Ik heb weave wanneer ik wil en het kost maar 5 minuten om erin te zetten. Betekent ook dat ik er niet mee hoef te slapen en niet mee hoef te douchen. Als ik 's ochtens opsta en lang haar wil dan fix ik dat gewoon net zo snel als ik bijv make up op zou doen. Eruit halen gaat net zo snel zonder moeite als je het goed doet. En ik gebruik nog steeds datzelfde haar, al 3 jaar nu.
Er zijn filmpjes op YouTube te vinden hoe je het moet doen
Ik vind dat geen krullend haar. Eerder golvend.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:16 schreef PartyHardy het volgende:
Bij deze wat foto's
[ afbeelding ]
Stijl -> toen was het net gezet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na een dag + Douchen enzo
Ik heb van mezelf krullen en vind dit ook mooier staan met de extensions, ze krullen vanzelf mee dus dat is ideaal. Ze heeft 2 tinten haar gekozen zodat het natuurlijker staat bij mijn eigen haarkleur.
Als het goed is wordt het de eerste week alleen maar mooier doordat het samen met je eigen haar in model moet vallen en het minder losse plukjes zijn.
Klopt, van mezelf heb ik nog iets meer krullend haar maar omdat de extensions niet zo hard meekrullen maak ik het geheel een beetje stijler zodat het mooier in elkaar overloopt. Ik heb de extensions (met waxjes) nu ongeveer 4 maanden denk ik en het zit nog steeds goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 04:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind dat geen krullend haar. Eerder golvend.
Ik wens je er succes mee ... ik heb zelf een tijd geleden een weave laten zetten. Was ongeveer 300 euro kwijt in totaal.
En na 1,5 maand heb ik het eruit gehaald, omdat bepaalde haarmatten niet meer goed vastzaten en het op paardenhaar ging lijken.
Weg 300 euro.
Dat is ook een van de redenen waarom ik eerst met heel goedkope haarstukken ga werken, ipv dat ik meteen naar kappers ga en hoge bedragen ga neertlellen voor iets waar ik (nog nooit) ervaring mee heb gehad. Extensions bij een man zal heel anders zitten dan bij een vrouw, maar ik heb al halflang haar, maar mijn wens en verlangen voor een knotje opsteken daar heb ik toch echt langer haar voor nodig, nu kan ik het wel opsteken, maar (nog) geen dikke knot.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 04:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind dat geen krullend haar. Eerder golvend.
Ik wens je er succes mee ... ik heb zelf een tijd geleden een weave laten zetten. Was ongeveer 300 euro kwijt in totaal.
En na 1,5 maand heb ik het eruit gehaald, omdat bepaalde haarmatten niet meer goed vastzaten en het op paardenhaar ging lijken.
Weg 300 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop