Dit dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Jij doe de studie en je vraagt aan ons, mensen die hoogst waarschijnlijk allemaal niets van jouw studie af weten, voor een onderwerp? Wat heb jij al die jaren gedaan?
Dan wil ik de verdediging wel doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:31 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Dit dus.
Lekker makkelijk ben jij. Ik heb de afgelopen 5 dagen niks anders gedaan dan een onderwerp verzinnen voor mn scriptie.
Zullen we straks ook het eindgesprek voor jou gaan voeren?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:17 schreef kwiwi het volgende:
Buiten dat dit in SES had moeten staan.... Vertel eerst maar eens wat je eigen ideeën tot nu toe waren.
ja miss heeft bienelientjee wel gelijk dat ik dit niet aan iedereen kan vragen maar er zullen vast wel mensen zijn die op de OK werkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Jij doe de studie en je vraagt aan ons, mensen die hoogst waarschijnlijk allemaal niets van jouw studie af weten, voor een onderwerp? Wat heb jij al die jaren gedaan?
duizend keer saaier wat ik had bedacht, maar met de zesjes mentaliteit van tegenwoordig moet je ook niet teveel omgaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef swampiii het volgende:
[..]
[..]
ja miss heeft bienelientjee wel gelijk dat ik dit niet aan iedereen kan vragen maar er zullen vast wel mensen zijn die op de OK werkenen miss mensen met goede onderwerpen!
nou ik had al een aantal onderwerpen bedacht namelijk
- HBo opleiding voor operatie-assistenten
- zwangerschap op de OK (evt gevaren)
- Pa- materiaal en formaline gebruik
- geluid op de operatie-kamer
- straling
- diathermische rook
- handhygiene
- botcement
- omgang met steriliteit op de OK
Nou dit zijn de onderwerpen die ik heb bedacht maar ik hoop dat er mensen zijn die misschien nog andere ideeen hebben
Je wilt afstuderen tot operatie-assistent, en dan vraag je ons om onderwerpen? Mij lijkt dat je dat zelf inmiddels toch wel moet weten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:15 schreef swampiii het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben hier net nieuw dus ik weet niet of ik dit onderwerp bij het juiste kopje zet. Maar ik had een vraag.
Ik ben nu momenteel bezig met de opleiding tot operatie-assistent. Om deze opleiding af te ronden moet ik een scriptie hebben geschreven.
Deze scriptie moet wel over de OK zelf gaan. Dat kan van alles zijn van zwangerschap op de operatie-kamer, rontgenstraling etc.
Maar mijn vraag aan jullie is of jullie misschien nog wat onderwerpen kunnen bedenken voor mij!
Groetjes
Dat zijn toch geen onderwerpen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef swampiii het volgende:
[..]
[..]
ja miss heeft bienelientjee wel gelijk dat ik dit niet aan iedereen kan vragen maar er zullen vast wel mensen zijn die op de OK werkenen miss mensen met goede onderwerpen!
nou ik had al een aantal onderwerpen bedacht namelijk
- HBo opleiding voor operatie-assistenten
- zwangerschap op de OK (evt gevaren)
- Pa- materiaal en formaline gebruik
- geluid op de operatie-kamer
- straling
- diathermische rook
- handhygiene
- botcement
- omgang met steriliteit op de OK
Nou dit zijn de onderwerpen die ik heb bedacht maar ik hoop dat er mensen zijn die misschien nog andere ideeen hebben
En ik hoop dat er nog mensen zijn die met fatsoenlijke zelfbedachte scripties afstuderenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef swampiii het volgende:
[..]
Zo'n assumptie heeft een bron ter onderbouwing nodig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:59 schreef Fogel het volgende:
Waarom zijn ziekenhuizen in de VS toch in veel opzichten beter en effectiever dan Noorse/Nederlandse ziekenhuizen, terwijl de standaardhygiene een stuk lager is?
http://hospitals.webometrics.info/top2000.aspquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:35 schreef Booomer het volgende:
[..]
Zo'n assumptie heeft een bron ter onderbouwing nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |