ja best wel, elke dag welquote:
gewoon doen, ideaal weer om hard te lopenquote:
Ik zit al uren binnen... maar gelukkig mag ik straks nog even door het duin naar huis fietsenquote:
quote:
ga ik ook doen vanavondquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon doen, ideaal weer om hard te lopen
quote:
Proxy hakt steeds de verbinding eruit.quote:
Oh ik moet er even bij zeggen dat ik ziek thuis ben gebleven van werk vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon doen, ideaal weer om hard te lopen
wat voor werk doe je eigenlijk bij dat bedrijf van je??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:07 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
Had net iets te doen, iemand helpen met het remote inloggen.
[..]
Proxy hakt steeds de verbinding eruit.
En je vrouw loopt hard achter je aan met de koekenpan in haar hand omdat je de wasmachine niet goed hebt gerepareerd?quote:
oehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit al uren binnen... maar gelukkig mag ik straks nog even door het duin naar huis fietsen.
Ja, dan lijkt me dat een beter plan... zou wat zijn als een collega die vroeg vrij is je ziet hardlopen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ik moet er even bij zeggen dat ik ziek thuis ben gebleven van werk vandaag
Mja hoofdpijn en misselijkheid zijn weg.. Dus ik ga gewoon even een rustig rondje doen!
IT prutserquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat voor werk doe je eigenlijk bij dat bedrijf van je??
Heb net wel al gebeld dat ik morgen weer gewoon kom, dus ik vind dat het kanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt me dat een beter plan... zou wat zijn als een collega die vroeg vrij is je ziet hardlopen...
Dan is het maar goed dat je lief kunt lachenquote:
Dan moet je het doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb net wel al gebeld dat ik morgen weer gewoon kom, dus ik vind dat het kan
Naar de speeltuin met Thijs?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh![]()
ik ga zo weer buiten spelen
ahhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Dat hebben we vanochtend al gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
die is wrs blij dat ik even weg benquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je vrouw loopt hard achter je aan met de koekenpan in haar hand omdat je de wasmachine niet goed hebt gerepareerd?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je lief kunt lachen
quote:
Oeh, dan moet je even een rondje huppelen en alle liften naar de bovenste verdieping sturenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef Barreltje het volgende:ahhhMuck heeft geen technische opleiding c.q. baanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck heeft geen technische opleiding c.q. baan
Mwa, ze heeft toch wel e.e.a. van chemie geleerd hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck heeft geen technische opleiding c.q. baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |