Wat een onzin zegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet als je er nu weer over begint. Jij hebt het licht ook niet uitgevonden.![]()
Ps kan geen nieuwe openen.
Ja, dat is inderdaad een uitstekende verklaringquote:
Ik had het dan ook over het eerste deel van je post.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef Godtje het volgende:
En uiteraard kan ik een nieuwe openen. Maar een helder licht heeft die geniale nieuw deel knop niet in de mobiele layout gezet!![]()
Aangezien de rest die wel kan gebruiken word ik heel lui!
Oh jij grijpt ook elke gelegenheid aan om vervelend te zijn he..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij wel het licht uitgevonden dan?
Ja goed he, ben moe en dan word ik vervelendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jij grijpt ook elke gelegenheid aan om vervelend te zijn he..
Beweerde ik iets anders dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over het eerste deel van je post.
Ah ik dacht dat je reageerde op mijn reactie, vandaar.quote:
Vegetarische gehaktbroodjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef Tally het volgende:
Hmm.. handig..
Wat eten we vanavond? Gehaktbroodjes! Alleen ben ik het gehakt vergeten
En heb ook geen meer in de vriezer. Handig!
IN DE HOEK!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja goed he, ben moe en dan word ik vervelend
En denken moet je aan een paard over laten. Die heeft een veel groter hoofd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je reageerde op mijn reactie, vandaar.
Oj dat is wel heel kort dag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Yeee...
Ik mag morgen weer naar Engeland voor 2,5 week. Project loopt niet helemaal goed, dus mag weer terug. Plotseling vandaag bedacht.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
En denken moet je aan een paard over laten. Die heeft een veel groter hoofd.
een paard heeft een kop.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
En denken moet je aan een paard over laten. Die heeft een veel groter hoofd.
Ik zou zoiets dus echt niet trekkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Yeee...
Ik mag morgen weer naar Engeland voor 2,5 week. Project loopt niet helemaal goed, dus mag weer terug. Plotseling vandaag bedacht.
Dat is klote, met wat geluk mag ik over een paar weken een aantal dagen naar Barcelona voor een recruitment sessiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Yeee...
Zet godtje er ook meteen even neer, wil jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |