Er is volgens mij niks illegaals aan als ik het goed heb.quote:
Die sites zijn ook niet legaal denk ik, maar goed ik ben hier geen mod, ik post onder persoonlijke stemquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:07 schreef pindaverkoper het volgende:
[..]
Er is volgens mij niks illegaals aan als ik het goed heb.
Want de games zijn gewoon op sites te downloaden ook voor emulators zo werkt dit
apparaat eigenlijk ook.
Nee dat snap ik haha.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die sites zijn ook niet legaal denk ik, maar goed ik ben hier geen mod, ik post onder persoonlijke stem.
Bod staat genoteerd maar ik wacht nog rustig af.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
Nieuw 100 pond. Ik bied 70 euro voor de hele set.
80 euro geboden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:18 schreef pindaverkoper het volgende:
[..]
Bod staat genoteerd maar ik wacht nog rustig af.
Enkel de Wild Card.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:20 schreef pindaverkoper het volgende:
[..]
Staat genoteerd ik naam aan voor de hele set het bod of alleen voor de wild card?
Hoi het is de 24MBquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:22 schreef zuigmarmot het volgende:
Welke wildcard is dit, het stikkertje is niet meer te lezen, maar het lijkt op de 64M
voor de wii ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:07 schreef pindaverkoper het volgende:
[..]
Er is volgens mij niks illegaals aan als ik het goed heb.
Want de games zijn gewoon op sites te downloaden ook voor emulators zo werkt dit
apparaat eigenlijk ook.
Ja uiteraard, want de spellen mag je hier niet verkopen. Lees dit nog een keerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:12 schreef pindaverkoper het volgende:
[..]
85 euro staat genoteerd is dit alleen voor de wildcard?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:58 schreef BrandX het volgende:
TS, kopietjes (illegaal verkregen of niet maakt in dit geval niet eens uit) is niet toegestaan.
Je kan je wildcard via V&A verkopen alleen zonder spellen. Dus de diskettes mag je niet meeleveren.
Daarbij zijn de sites niet legaal bezig, en nee het is niet legaal om kopietjes te maken en die te verkopen
Als je goed leest zie je ook dat je de wildcard kan kopen samen met de snesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja uiteraard, want de spellen mag je hier niet verkopen. Lees dit nog een keer
[..]
Mijn excuus, je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:45 schreef pindaverkoper het volgende:
[..]
Als je goed leest zie je ook dat je de wildcard kan kopen samen met de snes
trek hem in heb er al 1 gekocht op ebayquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:12 schreef pindaverkoper het volgende:
[..]
85 euro staat genoteerd is dit alleen voor de wildcard?
Oke dan is het hoogste bod 80 euro voor de wildcardquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:05 schreef T42 het volgende:
[..]
trek hem in heb er al 1 gekocht op ebay
wat zijn de verschillen en beperkingen dan? nu moet ik dat ook even na kijkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:03 schreef classpc het volgende:
Dit is dan weer handig om moeilijk te vinden spellen op de originele hardware te spelen.
[edit]Bij nader inzien zoek ik nog even uit of mijn favoriete spellen op de 24M draaien kunnen.
Dat is me nog niet helemaal duidelijk, maar ik las op een forum het volgende:quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef T42 het volgende:
[..]
wat zijn de verschillen en beperkingen dan? nu moet ik dat ook even na kijken
In dit topic.quote:Most of the good games are 32MYou're probably better off buying yourself a 32M are selling your 24M Wildcard back to eBay.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:12 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat is me nog niet helemaal duidelijk, maar ik las op een forum het volgende:
[..]
In dit topic.
ik speel alle spellen ermee zonder problemen.
heb deze nu gekocht op ebayquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:12 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat is me nog niet helemaal duidelijk, maar ik las op een forum het volgende:
[..]
In dit topic.
oke tnx zag dat er ook een 128 en 256 isquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:27 schreef zuigmarmot het volgende:
Dat is inderdaad een goeie, die 24 M betekend dat je niet alle (grote) spellen b.v. donkey kong Country kan spelen, die hebben groter geheugen nodig, bij 32M kun je bijna alles spelen en 64M alles
ben noob in deze dingen dus wou er wat over wetenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:23 schreef pindaverkoper het volgende:
Graag geen forum maken van deze advertentie.
Alleen reageren als je serieuze interesse hebt.
Mag ook geruild worden tegen wat leuks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |