Smerig....quote:
echt niet normaal meer, en maar doorgaan met een onschuldige smoel erbij...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:08 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Daar wordt je idd moe van.
Wat kan die Alex drammen zeg
Charming huh?quote:
hij nodigt zichzelf bij iedereen uit...laatst ook tegen sharon...mee naar amerikaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex nodigt zichzelf verkapt uit bij Joanna thuis; om haar hond te bekijken.
Het is haar kind. 'Je wil niet weten wat ze al 2 jaar voor hem over heeft'.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:12 schreef Stability het volgende:
joanna....mijn bulletje is zo mooi gespierd....je denkt toch niet dat daar 1 gram vet aan zit?!
die tiefen we er gewoon uit, net als Guido ,Laura en Maikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Stability het volgende:
belachelijke aktie van flip...constant bij de telefoon zitten. hoe zielig !
ook cosmetische operaties gehad?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:14 schreef mYsca het volgende:
Heb die bull van Jo gezien die ziet er niet uit
vreselijk eng stukje mens dierding:Xquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:14 schreef mYsca het volgende:
Heb die bull van Jo gezien die ziet er niet uit
Maakt ie geen vrienden meein het huis tenminste, thats for sure.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Stability het volgende:
belachelijke aktie van flip...constant bij de telefoon zitten. hoe zielig !
dat is precies waar die kwal op doelt....slaappillen vragen zodat ze denken dat zijn geheim slapeloosheid is...en ondertussen kassa laten rinkelen voor zn kluis....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:15 schreef Urb het volgende:
Mo " we gaan vrijdag drukken " Op Servio en slapeloosheid waarschijnlijk..![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is precies waar die kwal op doelt....slaappillen vragen zodat ze denken dat zijn geheim slapeloosheid is...en ondertussen kassa laten rinkelen voor zn kluis....
eruit met die glijbaan
Prima hoef ik me ook niet te ergeren aan zijn : Geeeeeeeeeerard , kak en lekah.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:14 schreef Stability het volgende:
onze 20 jarige kleuter gaat maar weer eens slapen , niet te geloven !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |