De "geheimen" zijn een beetje aan de simpele kant..... Vielen me eerlijk gezegd wat tegen toen ik ze hoorde. Lijkt me logisch dat ze het verder zoeken en zo moeite hebben geheimen te raden...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef pepper_961 het volgende:
Volgens mij hadden ze al vanaf week 1 tegen elkaar geklaagd dat Joan zo druk was s`nachts.
"lijkt wel of ze slaapwandelt of zo" zeiden ze tegen elkaar.
Ik vroeg me al af wat voor bootje hij maakt.. Zoiets dus!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:29 schreef HiDiHo het volgende:
Gerard heeft het er maar druk mee
[ afbeelding ]
Ik denk niet eens dat dat de achterliggende gedachte is van Joanna's deelname. Zo van, dat is echt een prachtig geheim want dat gaat niemand raden. Hoeveel mensen hebben dat 'geheim' wel niet. Nee zij doet gewoon mee met dit geheim omdat zij volgens de makers een interessant persoon is en dat dit dan toevallig haar enige 'geheim' is, hebben ze maar op de koop toe genomen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef pepper_961 het volgende:
Nou, "ik heb in een Bollywoodfilm gespeeld" vind ik nou niet echt een heel erg voor de hand liggend geheim hoor.
Maar zoals bij het geheim van Joan ligt het geniale van dr geheim juist in de simpelheid ervan.
Monique toch?quote:
quote:
Ze hebben volgens mij geen van allen hun geheim zelf bedacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat dat de achterliggende gedachte is van Joanna's deelname. Zo van, dat is echt een prachtig geheim want dat gaat niemand raden. Hoeveel mensen hebben dat 'geheim' wel niet. Nee zij doet gewoon mee met dit geheim omdat zij volgens de makers een interessant persoon is en dat dit dan toevallig haar enige 'geheim' is, hebben ze maar op de koop toe genomen.
Ze krijgt een strijk-ijzer zei ze daarstraks.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
En Joanna wil weer iets vragen in de kamer.
Hopelijk komt dit zo uit uiteindelijk donderdag.quote:Poll
Wie gaat er zeker genomineerd worden?
Alex 24%
Karim 9%
Maik 11%
Guido 7%
Gerard 11%
Servio 36%
Philip 2%
Lau kon die korf mooi vasthouden denk ikquote:
Als servio en Philip samen worden genomineerd lijkt het me heel raar als Flip er uit gaat (ondankt dat hij in deze poll pas later is toegevoegd en dus niet goed beoordeelt kan worden)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze krijgt een strijk-ijzer zei ze daarstraks.
[..]
Hopelijk komt dit zo uit uiteindelijk donderdag.
Ja idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Als servio en Philip samen worden genomineerd lijkt het me heel raar als Flip er uit gaat (ondankt dat hij in deze poll pas later is toegevoegd en dus niet goed beoordeelt kan worden)
Had ze zeker doorgekregen van Oma.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Joan wil uit haar 'comfortzone' stappen.
Dat had ze thuis al gelezen en nu las ze het in een boek van karim.
Hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Lau kon die korf mooi vasthouden denk ik
Ja zei ze zelf ookal, dat ze er altijd gewoon onder stond.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Lau kon die korf mooi vasthouden denk ik
Ze zijn tenminste wakker, ik vind het nog best intressant.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:45 schreef Misiuuu het volgende:
Nou mensen ik ga even douchen want nu is het saai de stream 24/7! Gaat nergens over..
Tot straks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |