abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94134614

Met dank aan Studiotje de twitteraccounts die de buddies beheren:

Aafke
Alexander
Cynthia
Gerard
Guido
Joanna
Jurien
Karim
Laura
Maik
Monique
Philip
Servio
Sharon
Sofia
.

Secret Story links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Directe links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Overig: Alle 4 tegelijk | Mirror digitaal kanaal

FOK! en de streams tegelijk?
http://secretstory.hole1988.nl/ <-- op verzoek van SBS GROEP NEDERLAND streams offline gehaald
Met dank aan Hole1988

4 streams van aanpasbaar formaat:
http://www.spixtv.nl/

Alternatief SPIXTV voor de andere browsers
http://sstnl.web44.net/4cams/

Backups:
http://84.243.215.68/
http://www.zomerse50.nl/sstnl/
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html

Alle vorige delen zijn hier te vinden

Direct naar het laatste COS topic? Ga naar: http://sst.trooperz.nl/
(Met dank aan BBQSausage)

OP is hier te vinden
en hier kun je de OP.txt aanpassen

Twitteren naar de Zendbaas @Alphons22

Zijn verklaring voor streamlocks in eerste instantie:

@alphons22 soms bij streams gaan alle 4 cams op een oog? is dat omdat wij het niet mogen zien ? #sstnl
Alphons:
@DJRetard eigenlijk alleen bij calamiteiten, ruzies en ongelukken
Sun Feb 20 2011 00:37:27 (W. Europe Standard Time) via Twitter for iPad in reply to DJRetard
@DJRetard technische storingen in huis of in verbinding..
Sun Feb 20 2011 00:37:50 (W. Europe Standard Time) via Twitter for iPad in reply to DJRetard

En dan een grote streamlock bij de bekendmaking van het raden van het eerste geheim, een aangekondigde streamlock.

Alphons zijn reactie hierop:

We luisteren veel naar jullie opmerkingen, ben erg blij met jullie support maar er moet ook een programma gemaakt worden! #sstnl
about 1 hour ago via Twitter for iPhone

De betrouwbaarheid van een zendbaas ;)
Oftewel:

gedrukt en ook doorgezet ipv lafjes terugtrekken:

Alex: 3 keer
Karim: 1 keer
Gerard: 3 keer
Philip: 3 keer
Servio: 2 keer
Joanna: 1 keer
Aafke: 1 keer
Guido: 1 keer
Monique: 1 keer
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:59:04 #2
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_94134632
Mogguh; ;)
I am not a complete idiot, some parts are still missing
pi_94134657
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:59 schreef Capt1caveman het volgende:
Mogguh; ;)
Lekker geslapen? En net zo'n sexy hempie als Alex aan? ;)
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:00:25 #4
338643 Capt1caveman
pi_94134682
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:59 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Lekker geslapen? En net zo'n sexy hempie als Alex aan? ;)
Wel aangehad..... Ligt ergens in een hoek en komt er voorlopig niet meer uit :Y
pi_94134691
Guido is een goede speler, niet alleen omdat hij de laatste week samen Monique fanatiek bezig is met het ontrafelen van de geheimen, maar ook omdat hij inspeelt op de verhoudingen binnen de groep. Hij trekt niet meer zo op met Servio en Laura. Hij heeft het wel geprobeerd met haar vanwege de band die ze hadden opgebouwd, maar ze wil niets meer delen. Dan is het ook klaar voor Guido. Hij bezwijkt ook niet voor haar chantage praktijken. Dat als hij haar negeert ze een ander kamp kiest. Zijn antwoord was dan ook krachtig, dat moet je dan maar lekker doen, later. Verder vind ik Guido tof omdat hij zijn emoties durft te tonen. Hij heeft ook humor met zijn Barack Obama abonnement op NRC's Next krant.
pi_94134692
Lachuh hoe ze net Joan aan het imiteren waren " Tering tyfus, niemand heb dat ooit tegen mij gezegd dus!" Zelfs Servio deed mee. _O_
Iedereen vertelde Jo net ook dat ze snurkte maar nee hoor dat kon niet want niemand had dat ooit tegen haar gezegd, vannacht vertelde ze dat ze zonder een man aan te raken z'n lul omhoog kan krijgen als zij dat wil, en ook haar hond komt naar binnen als zij het wil.
Fakking spiritueel begaafd weet je! :') |:(

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Mylene het volgende:
Guido is een goede speler, niet alleen omdat hij de laatste week samen Monique fanatiek bezig is met het ontrafelen van de geheimen, maar ook omdat hij inspeelt op de verhoudingen binnen de groep. Hij trekt niet meer zo op met Servio en Laura. Hij heeft het wel geprobeerd met haar vanwege de band die ze hadden opgebouwd, maar ze wil niets meer delen. Dan is het ook klaar voor Guido. Hij bezwijkt ook niet voor haar chantage praktijken. Dat als hij haar negeert ze een ander kamp kiest. Zijn antwoord was dan ook krachtig, dat moet je dan maar lekker doen, later. Verder vind ik Guido tof omdat hij zijn emoties durft te tonen. Hij heeft ook humor met zijn Barack Obama abonnement op NRC's Next krant.
:Y ^O^
Ik kan me zijn " luiheid" ook zeker voorstellen als er meestal echt geen ruk te doen is.
pi_94134745
de titel "inspiratieloos" moet zijn....
"Guido`s geheim is dat hij in een vorig leven een buldog was." :P
The waves you made will always be
pi_94134768
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:02 schreef pepper_961 het volgende:
de titel "inspiratieloos" moet zijn....
"Guido`s geheim is dat hij in een vorig leven een buldog was." :P
Ja sorry, had even geen inspiratie... :@
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:04:27 #9
338643 Capt1caveman
pi_94134793
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Mylene het volgende:
Guido toont idd meer ruggegraat dan Faalex.....

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Urb het volgende:
Lachuh hoe ze net Joan aan het imiteren waren " Tering tyfus, niemand heb dat ooit tegen mij gezegd dus!" Zelfs Servio deed mee. _O_
Iedereen vertelde Jo net ook dat ze snurkte maar nee hoor dat kon niet want niemand had dat ooit tegen haar gezegd, vannacht vertelde ze dat ze zonder een man aan te raken z'n lul omhoog kan krijgen als zij dat wil, en ook haar hond komt naar binnen als zij het wil.
Fakking spiritueel begaafd weet je! :') |:(
Vind het sterk dat ze nog luisteren naar die verhalen van haar....
Als je dat zo hoort de hele dag zou je bijna denken dat het thuis nu dikke pret en groot feest is dat die muts nou een paar maanden in Portugal zit...
Zou wel die "zeik niet, en we willen je niet missen" houding van haar moeder in dat korte gesprekje verklaren...
pi_94134813
Oh Joan, alweer whinen over d'r kleding natuurlijk. }:|
" Ik weet niet wat ik aanmoet, ik heb niks meer. " Je hebt 80 kilo bagage Bambi. :') 8)7
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:06:44 #11
338643 Capt1caveman
pi_94134873
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:05 schreef Urb het volgende:
" Ik weet niet wat ik aanmoet, ik heb niks meer. " Je hebt 80 kilo bagage Bambi. :') 8)7
Het probleem is dat er ergens nog een kleine 20 of 30 kilo kleren van haar rondslingeren die ze niet mee naar binnen mocht nemen......
pi_94134880
Ik heb het idee dat Gerard Karim meer gunt dan Alex.
pi_94134892
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:05 schreef Urb het volgende:
Die Joanna moeten ze eens een week of twee bij het leger des heils laten slapen, dan weet ze wat voor kut wijf ze is. vies verwent kut kind is het.
pi_94134893
Laura zal vrijwel geen aansluiting meer krijgen bij Guido indien Alex een donderdag het huis moet verlaten. Ik denk dat zij het daarom heel moeilijk gaat krijgen.
pi_94134927
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Het probleem is dat er ergens nog een kleine 20 of 30 kilo kleren van haar rondslingeren die ze niet mee naar binnen mocht nemen......
40 zelfs, ze had 120 kilo totaal maar ze mocht maar 80 meenemen dus de rest heeft d'r mama mee teruggenomen. :') 8)7
pi_94134942
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:07 schreef Mylene het volgende:
Laura zal vrijwel geen aansluiting meer krijgen bij Guido indien Alex een donderdag het huis moet verlaten. Ik denk dat zij het daarom heel moeilijk gaat krijgen.
Mwoah, de kans dat Alex het huis moet verlaten is niet zo groot, helaas.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:08:34 #17
338643 Capt1caveman
pi_94134943
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:07 schreef Mylene het volgende:
Dan moet ze constant dom staan hinniken bij alles en iedereen om te zien of ze nog ergens contact kan maken......
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:09:16 #18
338643 Capt1caveman
pi_94134973
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:08 schreef Urb het volgende:

[..]

40 zelfs. :') 8)7
Dan begrijp ik wel dat ze niets meer heeft om te dragen........
8)7
pi_94134998
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb het idee dat Gerard Karim meer gunt dan Alex.
Alex is een zwakke schakel voor Gerard om hij niet betrouwbaar is. Gerard zei dat Alex het niet verder mocht vertellen dat hij voor Aafke had gedrukt, dat haar geheim een ongebouwde vent is. Uiteindelijk kwam het via Laura bij Guido terecht.
pi_94135017
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Urb het volgende:
Fakking spiritueel begaafd weet je! :') |:

Ik dacht effe dat dit helemaal de verkeerde kant op ging! Pfew
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_94135026
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 11:08 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Mwoah, de kans dat Alex het huis moet verlaten is niet zo groot, helaas.
Maar als Alex weg moet heeft Laura een probleem want mdan hoeft ze ook niet meer bij Guido aan te komen. Terwijl hun zulke maatjes waren met bepaald
vertrouwen. Zelfs dat ze niet op elkaar zouden stemmen! Dat is zo nu zo goed als kwijt.
pi_94135084
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:10 schreef Misiuuu het volgende:

[..]

Maar als Alex weg moet heeft Laura een probleem want mdan hoeft ze ook niet meer bij Guido aan te komen. Terwijl hun zulke maatjes waren met bepaald
vertrouwen. Zelfs dat ze niet op elkaar zouden stemmen! Dat is zo nu zo goed als kwijt.
Oja, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar mocht Alex al genomineerd komen te staan, we hebben de vorige 2 keren gezien dat hij de meeste stemmen kreeg.
Hopelijk is 'de kijker' hem net zo zat als ik ;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:13:32 #23
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_94135116
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:13:53 #24
338643 Capt1caveman
pi_94135127
quote:

[..]

Door haar passieve houding en het feit dat ze bijna geen aansluiting heeft met de bewoners vormt ze geen gevaar meer voor de andere bewoners. Ik denk dat ze stomweg genomineerd gaat worden omdat ze een saaie doos is....
pi_94135135
quote:

[..]

Het ergste is nog dat als ze weer genomineerd zal worden, waarom het Nederlandse volk zo'n stijve hark die niets nada nopes doet er in wil houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')