Blijkbaar eerder potloodventer.quote:
quote:
heb je dat eerste ook niet bij bo en uhm cold blood miss?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef KoningStoma het volgende:
Nu weet ik weer waarom mw2 zo kut kon zijn. Dan speel je eerst 3 potjes met een kd van 10 en dan begin de bullshit met kogels die niets doen en mensen die niet op je uav verschijnen etc.
Oh jij! Ik dacht dat hij dat tegen Michhas had.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef Bozz187 het volgende:
Volgens pjoldy gister was ik wel pedo omdat ik 21 ben en games speel die 18+ zijn terwijl pjoldy 14 is
ja ik. Robert M. 2quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh jij! Ik dacht dat hij dat tegen Michhas had.
Niet als je mij 2 keer half raakt met een raffica door een muur. Ik hoorde hem schieten maar ik wist niet waar hij was. Hij stond niet op de radar en dan komt ie ineens de hoek omquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
heb je dat eerste ook niet bij bo en uhm cold blood miss?
Ben je nou niet een beetje aan het zeiken om het zeiken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet als je mij 2 keer half raakt met een raffica door een muur. Ik hoorde hem schieten maar ik wist niet waar hij was. Hij stond niet op de radar en dan komt ie ineens de hoek om
oke dan is het raarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet als je mij 2 keer half raakt met een raffica door een muur. Ik hoorde hem schieten maar ik wist niet waar hij was. Hij stond niet op de radar en dan komt ie ineens de hoek om
Dat doet hij toch altijd?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ben je nou niet een beetje aan het zeiken om het zeiken?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef KoningStoma het volgende:
Nu weet ik weer waarom mw2 zo kut kon zijn. Dan speel je eerst 3 potjes met een kd van 10 en dan begin de bullshit met kogels die niets doen en mensen die niet op je uav verschijnen etc.
Speel dan gewoon cod 4!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef KoningStoma het volgende:
-Mw2 heeft minder bullshit dan BO.
-Mw2 heeft nog steeds bullshit.
-Hitmarkers zijn gebaseerd op kans.
Jammer dat in Mw2 de aug een LMG is. Dat ding is juist compacter dan de meeste assault rifles.
Hoe weet je dat die gebaseerd zijn op kans? Heb je de hele code van het spel gelezen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef KoningStoma het volgende:
-Mw2 heeft minder bullshit dan BO.
-Mw2 heeft nog steeds bullshit.
-Hitmarkers zijn gebaseerd op kans.
Jammer dat in Mw2 de aug een LMG is. Dat ding is juist compacter dan de meeste assault rifles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |