Eten van elkaar proeven enzo, drinken delen. Gewoon een gezellige boelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:10 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja idd.. beetje bijkletsen enzo..
leer je nog eens contacten maken en heb je je cyberdate niet meer nodig
Denk je?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ach wat. Als iedereen zit te eten in de trein is 't veel gezelliger.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik dus niet, ik zat bij het raam.
En dat mens hield de halve bus in beslag met het dikke lijf.
Raar....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik zeg al: ik zou ergens anders gaan zitten als ik er last van heb.
de spreekwoordelijke sjaak al, want ik ben een zogenoemde Sjaakquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
dan ben je helaas de zogenoemde sjaak
jazeker.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Eten van elkaar proeven enzo, drinken delen. Gewoon een gezellige boel
ja.. zoiets bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:13 schreef Faceoff het volgende:
[..]
de spreekwoordelijke sjaak al, want ik ben een zogenoemde Sjaak
Ja, zo'n soort uberpicknick.quote:
ik heb er geen last van. dus ik blijf zittenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:13 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Raar....
(open deur) WAT NOU ALS IEDEREEN DAT ZOU DOEN HUH...HUH? WAAR GING JE DAN ZITTE? (beetje flauw argument, i know)
ach ligt hem ook aan het feit dat ik het niet kan laten als iemand ergens iemand de sjaak noemtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:14 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja.. zoiets bedoelde ik ook![]()
tis laat, jeweets
Vettentquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:13 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
jazeker.
nummers uitwisselen..
keer gezellig naar de griek/mexicaan/vettent...
(dan zit je gezelliger.. tenzij je aan de 4pers. kant zit)
hihi.. en terechtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef Faceoff het volgende:
[..]
ach ligt hem ook aan het feit dat ik het niet kan laten als iemand ergens iemand de sjaak noemt
Hoe erg kun je je ergeren aan frietlucht?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Het gaat om het feit dat het beide overlast geeft, oke, iemand die z'n mp3 keihard heeft staan?
muziek luisteren is ook toegestaan...
ja ik doe mee!quote:
whaha.. tenzij je een ziekte hebt ofzo.. herpes is niet leuk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Misschien kun je dan ook invoeren dat de trein alleen nog maar wordt ingericht met 4 zitters en dat je elke treinreis verplicht 4 hapjes mee moeten nemen en dat iedereen dan van elkaar kan proeven.
De trein blijft nog altijd een vervoersmiddel, geen restaurantquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Misschien kun je dan ook invoeren dat de trein alleen nog maar wordt ingericht met 4 zitters en dat je elke treinreis verplicht 4 hapjes mee moeten nemen en dat iedereen dan van elkaar kan proeven.
Beetje net als 't kerstdiner, vroeger op de basisschoolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
train-to-goquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
De trein blijft nog altijd een vervoersmiddel, geen restaurant
tjah...laten we zeggen dat ik uberhaupt niet graag in een overheersende geur zit, en al helemaal niet veroorzaakt door iemand andersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoe erg kun je je ergeren aan frietlucht?
jij schijt / scheet zeker bloemetjes?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:18 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
tjah...laten we zeggen dat ik uberhaupt niet graag in een overheersende geur zit, en al helemaal niet veroorzaakt door iemand anders
Ja, we zitten nu eenmaal met elkaar opgescheept op deze aardkloot. Persoonlijk vind ik het veul erger als iemand schtinktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:18 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
tjah...laten we zeggen dat ik uberhaupt niet graag in een overheersende geur zit, en al helemaal niet veroorzaakt door iemand anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |