SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef Lieveroos het volgende:
inb4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef Lieveroos het volgende:
inb4Je hebt het niet eens gelezen dus rot op met je slotje gejankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef ukga het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens gelezen dus rot op met je slotje gejank
Pics van je rugquote:
Eindelijk een gezond persoon in mijn topicquote:Op maandag 14 maart 2011 22:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
ja ik moest ook lachen om die reclame
Lang en alles is zeker in goed formaat maar ik heb liever dame'tjes van 1.65 met bijbehorende maten.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef ukga het volgende:
[..]
Eindelijk een gezond persoon in mijn topic
ik schijt eerder op TS (jij dus).quote:Op maandag 14 maart 2011 22:39 schreef ukga het volgende:
[..]
Je haat wel overduidelijk op Kim Kardashian
hahaha wat is je probleem echt? Je bent te lelijk om zonder skimask over straat te lopen?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:40 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
ik schijt eerder op TS (jij dus).
met je "klacht".
mijn probleem is dat jij een topic opent met de klacht dat je je niet meer af kunt trekken op een wijf door haar schoenen (quote:Op maandag 14 maart 2011 22:40 schreef ukga het volgende:
[..]
hahaha wat is je probleem echt? Je bent te lelijk om zonder skimask over straat te lopen?
Nee ik heb geen leven, ik zit op fok toch.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:42 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
mijn probleem is dat jij een topic opent met de klacht dat je je niet meer af kunt trekken op een wijf door haar schoenen (), die ze draagt omdat ze er miljoenen voor krijgt om dat merk te promoten? Heb je geen leven ofzo, behalve dat aftrekken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |