abonnement Unibet Coolblue
pi_94328177
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 11:34 schreef rene90 het volgende:
Asphalt btw.
Ik doelde op een tabblad bij zijn screenshot :P
pi_94328366
Ja, zat een filmpje te kijken van een stunter op een bmw gs 800. Die dude rijdt dus 70% van de tijd op zijn koffers (wheelie) en gaat een paar keer flink op zijn smoel. Had je mensen die klaagde dat de koffersloten stuk gingen en dus waardeloze kwaliteit hadden :')

Had ik dus zoiets van, hij ramt hem vol het asfalt in een paar keer maar het schoot me maar niet te binnen wat dat nou was |:(
pi_94334257
Ik ben bezig met een oefen examen theorie en daar staat deze vraag in:

quote:
Kan een arts - in sommige gevallen - ook vergelijkbare geneesmiddelen - voorschrijven die de rijvaardigheid niet beïnvloeden?

Ja
Nee
Ben ik nou aan het leren voor een rijbewijs of medicijnen? :?

Ik snap wel dat je iets moet weten over dat er medicijnen zijn die je rijvaardigheid kunnen beïnvloeden. Maar hoe moet ik weten of er ook vergelijkbare medicijnen zijn die de rijvaardigheid niet beïnvloeden?
pi_94334951
rare vraag. Ik zeg ja. Ze gaan er in de regel vanuit dat ze wel beinvloeden, dus sommige alternatieve niet?
pi_94335008
snelweg rijden ging vandaag wel beter , of minder slecht, dan gisteren. Lekker weer ook :)

Wel weer ongenadig hard geboekt door een ninja 250 van de andere lesser ;(
pi_94336303
Een ninja 250 als lesmotor? Lijkt me nou niet echt een fijne houding om bijzondere verrichtingen mee te doen :P
pi_94337223
Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste rijles gehad en het was fantastisch *O* *O* *O* *O*
, alles ging perfect ,schakelen ging zonder moeite , straatje lopen rijden en stoppen en weer optrekken ging ook zonder moeite, volgende de les de polder in en daar in ze 6 rijden en echt goede bochten nemen zei de instructeur.

(ik heb geen brommer ervaring) maar 1 keer af laten slaan maar dat kwam omdat de motor in een kuil stond toen ik stil stond en niet door had :(

p.s ik had wel kut weer precies om 14:30 begon het best wel te regenen.
en net nog even laarzen gekocht en handschoenen
het is patat
pi_94340123
Ach, mijn 1e les (eigenlijk tweede als je de proefles meerekent) regende het ook. Gelukkig is het pak wel goed tegen water, maar toch was er wat doorheen gekomen. Geen ramp, het was alleen maar water :P

Maar leuk! Waar heb je les, wat voor motor etc? :)
pi_94346314
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 16:15 schreef ArnosL het volgende:
Een ninja 250 als lesmotor? Lijkt me nou niet echt een fijne houding om bijzondere verrichtingen mee te doen :P
deed ze foutloos, en er is eigelijk geen reden dat het niet zou kunnen. En vooral bij AVd doe ik een moord voor een scherm :(
pi_94347111
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:41 schreef jesperrrrsss het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste rijles gehad en het was fantastisch *O* *O* *O* *O*
, alles ging perfect ,schakelen ging zonder moeite , straatje lopen rijden en stoppen en weer optrekken ging ook zonder moeite, volgende de les de polder in en daar in ze 6 rijden en echt goede bochten nemen zei de instructeur.

(ik heb geen brommer ervaring) maar 1 keer af laten slaan maar dat kwam omdat de motor in een kuil stond toen ik stil stond en niet door had :(

p.s ik had wel kut weer precies om 14:30 begon het best wel te regenen.
en net nog even laarzen gekocht en handschoenen
In de 6e versnelling?? in een rustig gangetje op een polderweggetje??
Ik heb de 6e versnelling alleen nog maar op de snelweg gebruikt en zelfs daar blijf ik soms nog in zijn 5. Heb ik tenminste een beetje leuk toerental.
Volgens mij heeft je instructeur je een beetje bij de poot...
pi_94353311
Ik kom me hier ook maar eens melden. Na vandaag met het mooie weer, weer tientallen motoren voorbij heb zien komen begon het bij mij, alweer, te kriebelen.
Heb volgens mij de afgelopen 4 jaar elk jaar geroepen dat ik dit jaar toch echt mijn motorrijbewijs ging halen. Helaas heb ik hem nu nog steeds niet, omdat de 'angsten' toch elke keer weer de kop op steken. Kan ik het wel? Durf ik het wel? Rijd ik mezelf niet meteen dood tegen de eerste de beste boom? ;)
Maar nu moet het toch echt gaan gebeuren, want mijn rijbewijs is toch wel erg kaal met alleen dat B stempeltje.

Mijn vriend heeft zeven motoren in de garage staan waar ik regelmatig bij achterop ga. Maar na een tijdje gaat dat toch ook wel vervelen en zou ik graag zelf achter het stuur plaatsnemen. En bij die zeven motoren kan vast nog wel een achtste van mij! :D

Heb ondertussen een rijschool uitgezocht (mede dankzij de lovende woorden in dit topic) en dat moet Paul Lam worden in Nijmegen. Maandag meteen maar eens bellen wanneer ik daar terecht kan. Als ik te lang wacht ga ik het vast weer uitstellen :P

De aankomende tijd zal ik me hier dus wel vaker laten zien voor tips, trucs en wellicht wat motivatie. Al denk ik dat als ik een keer op een motor gezeten heb die motivatie niet meer nodig is.
pi_94355231
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef -Bubbles- het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden. Na vandaag met het mooie weer, weer tientallen motoren voorbij heb zien komen begon het bij mij, alweer, te kriebelen.
Heb volgens mij de afgelopen 4 jaar elk jaar geroepen dat ik dit jaar toch echt mijn motorrijbewijs ging halen. Helaas heb ik hem nu nog steeds niet, omdat de 'angsten' toch elke keer weer de kop op steken. Kan ik het wel? Durf ik het wel? Rijd ik mezelf niet meteen dood tegen de eerste de beste boom? ;)
Maar nu moet het toch echt gaan gebeuren, want mijn rijbewijs is toch wel erg kaal met alleen dat B stempeltje.

Mijn vriend heeft zeven motoren in de garage staan waar ik regelmatig bij achterop ga. Maar na een tijdje gaat dat toch ook wel vervelen en zou ik graag zelf achter het stuur plaatsnemen. En bij die zeven motoren kan vast nog wel een achtste van mij! :D

Heb ondertussen een rijschool uitgezocht (mede dankzij de lovende woorden in dit topic) en dat moet Paul Lam worden in Nijmegen. Maandag meteen maar eens bellen wanneer ik daar terecht kan. Als ik te lang wacht ga ik het vast weer uitstellen :P

De aankomende tijd zal ik me hier dus wel vaker laten zien voor tips, trucs en wellicht wat motivatie. Al denk ik dat als ik een keer op een motor gezeten heb die motivatie niet meer nodig is.
Ach , mijn instructeur , ik en de andere lesser zaten vanmiddag nog wat te ouwe hoeren en de beste man moest even benadrukken dat ik zijn enige kandidaat was waarom hij daadwerkelijk hart medicijnen heeft gehaald :') En ik ga toch afrijden binnenkort . Gewoon geloven dat je het kan, dan kan je het.
pi_94359369
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef -Bubbles- het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden. Na vandaag met het mooie weer, weer tientallen motoren voorbij heb zien komen begon het bij mij, alweer, te kriebelen.
Heb volgens mij de afgelopen 4 jaar elk jaar geroepen dat ik dit jaar toch echt mijn motorrijbewijs ging halen. Helaas heb ik hem nu nog steeds niet, omdat de 'angsten' toch elke keer weer de kop op steken. Kan ik het wel? Durf ik het wel? Rijd ik mezelf niet meteen dood tegen de eerste de beste boom? ;)
Maar nu moet het toch echt gaan gebeuren, want mijn rijbewijs is toch wel erg kaal met alleen dat B stempeltje.

Mijn vriend heeft zeven motoren in de garage staan waar ik regelmatig bij achterop ga. Maar na een tijdje gaat dat toch ook wel vervelen en zou ik graag zelf achter het stuur plaatsnemen. En bij die zeven motoren kan vast nog wel een achtste van mij! :D

Heb ondertussen een rijschool uitgezocht (mede dankzij de lovende woorden in dit topic) en dat moet Paul Lam worden in Nijmegen. Maandag meteen maar eens bellen wanneer ik daar terecht kan. Als ik te lang wacht ga ik het vast weer uitstellen :P

De aankomende tijd zal ik me hier dus wel vaker laten zien voor tips, trucs en wellicht wat motivatie. Al denk ik dat als ik een keer op een motor gezeten heb die motivatie niet meer nodig is.
Gezellig dat je ook gaat beginnen (bij Paul Lam). Je kan redelijk snel beginnen, je eerste les zal je volgende week wel gelijk kunnen als je zelf redelijk soepel bent in je agenda. Heeft je vriend nog motoren te koop haha?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_94366324
Komen steeds meer lessers hier, gezellig! *O*

Jouw vriend heeft 7 motoren? Wat voor allemaal? :@
pi_94367541
Ik ben in 2009 geslaagd, rijd nog steeds met plezier en ik kom het hier even volgen :s)
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_94368020
Ik hoor de buren en m'n pa de motoren starten en wegrijden. Dan krijg ik ook wel zin om te gaan rijden :P
pi_94372498
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:55 schreef Tankiej het volgende:
Maar leuk! Waar heb je les, wat voor motor etc? :)
ik les bij verkeersschool Nobel
en ik les daar op yamaha xj 600 abs

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:47 schreef beantsje het volgende:

[..]

In de 6e versnelling?? in een rustig gangetje op een polderweggetje??
Ik heb de 6e versnelling alleen nog maar op de snelweg gebruikt en zelfs daar blijf ik soms nog in zijn 5. Heb ik tenminste een beetje leuk toerental.
Volgens mij heeft je instructeur je een beetje bij de poot...
het gaat hier over brede polder wegen waar je 60-80 mag een hele lange rechte stukken. en ik heb daar ook gelijk de eerste-tweede autorijles gereden , dus zo vreemd zal het niet zijn , denk ik . anders maakt het toch niet uit want motorrijden is leuk *O*
het is patat
pi_94372616
Damn, volgens mij had ik korting moeten regelen bij Lam vanwege het feit dat er weer een aantal mensen zich hebben aangemeld vanwege dit topic (en dus indirect door mij O-) ).
pi_94372688
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2011 13:38 schreef Anne het volgende:
Damn, volgens mij had ik korting moeten regelen bij Lam vanwege het feit dat er weer een aantal mensen zich hebben aangemeld vanwege dit topic (en dus indirect door mij O-) ).
Ik had het je nog gevraagd, en had het er nog met Frits over trouwens dat ik door jou bij hun terecht was gekomen. Hij snapt er niks van dat ik bij Amsterdam woonde en hier ging lessen :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_94373329
het is mooi weer ,ik wil motorrijden -O-
het is patat
pi_94373474
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 02:49 schreef nero7 het volgende:

[..]

Ja hoor :P

Theorie:Gehaald op 17-03-11
AVB: Gaat em halen op 09-04-11
AVD: Gaat em halen op (niet gepland) 18-04-11 ??

Rijschool: (omg. Haarlem)
En je eerste rijles? ;).
pi_94373508
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 13:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik had het je nog gevraagd, en had het er nog met Frits over trouwens dat ik door jou bij hun terecht was gekomen. Hij snapt er niks van dat ik bij Amsterdam woonde en hier ging lessen :')
Het was maar een grapje heur :* :D. Maar wel leuk!
pi_94376382
quote:
Op zondag 20 maart 2011 09:49 schreef Tankiej het volgende:
Komen steeds meer lessers hier, gezellig! *O*

Jouw vriend heeft 7 motoren? Wat voor allemaal? :@
Weet niet allemaal precies de types (alleen van degene die ik mooi vind :p), maar in ieder geval 2 Honda's, een Honda zijspan, een Yamaha xjr1300 en 3 oude velocette's die alleen voor races worden gebruikt. Verkopen zal hij niet doen. Alle motoren zijn hem heilig. Het worden er eerder meer dan minder :p
Hij vond het ook wel een goed plan mij voor m'n verjaardag een Triumph te geven, want dat is volgens hem een cadeau waar hij zelf tenminste ook iets aan heeft :p

Maar goed... Hoop inderdaad snel te kunnen beginnen bij Lam. Jullie kunnen me vast wel vertellen of 's avonds lessen ook bij de mogelijkheden behoort? Ik werk gewoon 5 dagen per week dus zalnik het van de avonden en zaterdagen moeten hebben.
pi_94376494
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:59 schreef -Bubbles- het volgende:

[..]

Weet niet allemaal precies de types (alleen van degene die ik mooi vind :p), maar in ieder geval 2 Honda's, een Honda zijspan, een Yamaha xjr1300 en 3 oude velocette's die alleen voor races worden gebruikt. Verkopen zal hij niet doen. Alle motoren zijn hem heilig. Het worden er eerder meer dan minder :p
Hij vond het ook wel een goed plan mij voor m'n verjaardag een Triumph te geven, want dat is volgens hem een cadeau waar hij zelf tenminste ook iets aan heeft :p

Maar goed... Hoop inderdaad snel te kunnen beginnen bij Lam. Jullie kunnen me vast wel vertellen of 's avonds lessen ook bij de mogelijkheden behoort? Ik werk gewoon 5 dagen per week dus zalnik het van de avonden en zaterdagen moeten hebben.
Ja hoor, de laatste les begint geloof ik om 20:00 uur tot 21:00 uur dus. De zaterdagen wel een beetje op tijd plannen, want die zitten heel erg snel vol. Je kunt beter teveel inplannen en dan maar afzeggen als je toch niet blijkt te kunnen (moet 24 uur van tevoren), dan dat je ineens een week niet kunt lessen.
pi_94378367
quote:
Op zondag 20 maart 2011 13:57 schreef Anne het volgende:

[..]

Het was maar een grapje heur :* :D. Maar wel leuk!
weet ik hoor haha
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')