Wat bedoel je met die gut?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Conditie heb ik wel, dat is het probleem niet. Het is die gut
quote:
Naja, blijkbaar is het dan toch niet dringend genoeg om te blijven gaanquote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vaak juist wel maar men moet er ff doorheen en als je de smaak te pakken hebt gaat het weer vanzelf. Als je iets niet leuk vind meteen kappen, dat werkt toch niet.
Ik denk niet in kilo's meer, ik denk nu in blubberquote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef BeamofLight het volgende:
Sporten, I love it.
Bij mij moet er voor de zomer juist 8 kilo bij! En gaat lukken ook.
Tussen de middag als extra naast alle boterhammen: 250 gram sperziebonen en half pak zilvervliesrijst.
jij ook alquote:
dat klopt. Maar goed ik heb (tijdelijk)geaccepteerd dat ik niet het ideale figuur heb, en een beetje teveel buik. Maar op een bepaald moment ga ik vanzelf aan werken zonder besef, en ben niet echt een sporter ofzo, dus ik let iets meer op mijn eten. En wat meer beweging komt wel vanzelf als ik weer een goed ritme pak en weer een baan heb, dan zoveel mogelijk de fiets pakkenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet het ook niet als een verplichting gaan zien dat werkt ook niet.
Is het zo erg bij jou dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet in kilo's meer, ik denk nu in blubber
Dus we staan daar straks als twee teletubbies?quote:
Mijn beeld, wat doe je?!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet in kilo's meer, ik denk nu in blubber
Voor mijn gevoel welquote:
jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus we staan daar straks als twee teletubbies?
quote:
*warmt zijn handen een beetje op*quote:
quote:
die pens negerenquote:
Ach ik weet wel dat het an sich wel meevalt enzo, maar goed, ben voor mezelf nou eenmaal een beetje streng wdb...quote:
Ik zou ook hard gaan lopen als je zo'n homo achter je aan krijgt die je geld bied voor 'diensten'quote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik nu ver van de Genneper Parken in Eindhoven af woon. Tot aan augustus woonde ik er erg dichtbij, dat is echt een ideale plek om even te hardlopen. Doen erg veel mensen..
quote:
Sowieso is eten veel belangrijker als het sporten zelf inderdaad. Je kan wel alles eraf trainen maar als je dan stopt komt het net zo hard terugquote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat klopt. Maar goed ik heb (tijdelijk)geaccepteerd dat ik niet het ideale figuur heb, en een beetje teveel buik. Maar op een bepaald moment ga ik vanzelf aan werken zonder besef, en ben niet echt een sporter ofzo, dus ik let iets meer op mijn eten. En wat meer beweging komt wel vanzelf als ik weer een goed ritme pak en weer een baan heb, dan zoveel mogelijk de fiets pakken
Miss zeurtquote:
ff checkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |