Ik zeur niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, geneulIs een twents woord voor zeuren.
Oh ja, jij viel in slaap bij bijna elke filmquote:Op maandag 14 maart 2011 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Joh, ik was bijna bekeerd. Die laatste keer vond ik het toch wel goed ja. Voorheen vond ik het vooral heel ingewikkeld en langdradig. Viel ook altijd in slaap. Nu ik het beter ging volgen en het zeker voor de 3e keer een kans gaf, vond ik het wel wat.Hoef hm alleen zelf niet te hebben en ik heb genoeg Lotr gezien voor de komende jaren.
Niet altijd.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, jij viel in slaap bij bijna elke film
Trustenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er weg van. Morgen met het opstarten van een nieuwe procedure helpen
Trusten, sweeties
en bij elke les op school.. vergeet dat nietquote:Op maandag 14 maart 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, jij viel in slaap bij bijna elke film
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en bij elke les op school.. vergeet dat niet![]()
ow en op verjaardagen!
Hehe, ik zie het gelijk voor me, zo'n kring vol mensen en venco, die slaapt en met haar hoofd tegen iemand anders aan valtquote:
jij kent venco echt nietquote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik zie het gelijk voor me, zo'n kring vol mensen en venco, die slaapt en met haar hoofd tegen iemand anders aan valt
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef vencodark het volgende:
Ik ga nu ook slapen trouwens. Sweet dreams to whom it may concern.
Awwquote:Op maandag 14 maart 2011 21:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"met haar hoofd tegen iemand aan"
Gewoon in een hoekje op de bank
Neeeeeeeeeeeequote:Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Balzak dan, dan wordt je ook niet blij
En hebben Yuki en MissB er ook niets meer aan![]()
hoezo is het dan zo erg aan het misgaan met het OV?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga niet eens meer proberen thuis te komen vanavondEerder om 16u vertrokken en om 19u aangekomen, dat had 17.30u zullen zijn
![]()
Nu lekker bier drinken en morgen ochtend met de trein naar huis, 's avonds dan weer naar Utrechtmaar nu wel met de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |