Kom maar eens hier dan.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jaaa ja daar ben ik ook zo bang voor
mijn jeugdfoto's vervliegen
zo zonde, onaangeraakt
Af en toe zo'n bericht is grappig, maar je zoekt de grenzen van het toelaatbare op FOK wel op. Waarschijnlijk wíl je gewoon een ban om je e-penis in ONZ te vergroten?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:59 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jouw moeder zou zelfs niet veilig zijn voor je.
Mensen die praten over e-penis.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Af en toe zo'n bericht is grappig, maar je zoekt de grenzen van het toelaatbare op FOK wel op. Waarschijnlijk wíl je gewoon een ban om je e-penis in ONZ te vergroten?
Mensen die stoer doen op de internet.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:02 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Mensen die praten over e-penis.
Mensen die anderen betichten van stoerdoenerij.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mensen die stoer doen op de internet.
keep_walking is een hartstikke aardige en oprechte jongen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:04 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Mensen die anderen betichten van stoerdoenerij.
Mee eens.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
keep_walking is een hartstikke aardige en oprechte jongen.
er zijn enkele posters (hgs - bomber als extreem voorbeeld) die naar mijn mening alleen maar irritant alfa-gedrag hier op internet zitten te vertonen.
het trieste (netzoals irl) is dat de grootste asos,alfas, en schouderduwende kerels meer succes hebben bij de vrouwen dan de onzekere eerlijke mannen.
die zijn vind ik wel irritant, en vind ik stoerdoenerij doen
keep_walking is gewoon aardig, met een goed hart.
Assholes do get laidquote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
er zijn enkele posters (hgs - bomber als extreem voorbeeld) die naar mijn mening alleen maar irritant alfa-gedrag hier op internet zitten te vertonen.
het trieste (netzoals irl) is dat de grootste asos,alfas, en schouderduwende kerels meer succes hebben bij de vrouwen dan de onzekere eerlijke mannen.
tja...quote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Assholes do get laid. En daar ben ik blij om ook.
Ik denk dat dat is wat david deangelo je probeert te vertellen. goed postuur, je iets groter voordoen dan je bent, praatjes subtiel of overdreven. dat maakt wat los bij vrouwen. een gevoel. en je weet toch. "acttraction isn't a choice" Het duurde effe voordat ik dat zelf begreep.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet waar, man. Dat ding van alfa.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel meer(in aantallen meer meisjes, en ook als we het hebben over meer kans bij 1 meisje maken) dan onzekere kneusjes.... (die er niets aan doen omdat ze het niet durven)quote:Op maandag 14 maart 2011 22:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet waar, man. Dat ding van alfa.
Geloof me, irritante "alfa" gedrag krijgt bijna nooit het meisje. En als ze een meisje krijgen, is het een neurotische onzekere slet.
het is wel waar vrouwen opzoek naar zijn. lol en lichte sjans met elkaar doen.quote:Als je een mooie lieve meisje wilt krijgen, moet je wel zelfverzekerd en gezellig zijn, maar tenzij je heel bekend en rijk bent zal je nooit met de gedrag van sperminator een meisje kunnen krijgen.
Dat moet jij nodig zeggen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel meer dan onzekere kneusjes.... (die er niets aan doen omdat ze het niet durven)
[..]
Ik kan genoeg meisjes krijgen hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Als je een mooie lieve meisje wilt krijgen, moet je wel zelfverzekerd en gezellig zijn, maar tenzij je heel bekend en rijk bent zal je nooit met de gedrag van sperminator een meisje kunnen krijgen.
Wat doe je hier dan eigenlijk. Laat me raden je bent gewoon aan het trollenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ik kan genoeg meisjes krijgen hoor.
Dat moet je niet serieus nemen, dat weet ook jij wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
het is wel waar vrouwen opzoek naar zijn. lol en lichte sjans met elkaar doen.
dat hier eerder tussen sperminator en strawberry dat ze al jaren fuckbuddies zijn zouden zijn bijvoorbeeld.....daar doet zelfs aardbei(een meisje) aan mee.
Denk niet dat die het verschil ziet.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat moet je niet serieus nemen, dat weet ook jij wel.
Jij wordt wel serieus genomen, toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat moet je niet serieus nemen, dat weet ook jij wel.
Maar vast niet door dezelfde dingen irl te zeggen als dat je hier doet.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Maar ik denk dat "stoer" wel iets is waar meisjes een radar voor hebben. Subtiel stoer of overdreven stoer. Het is in principe hetzelfde. Het ligt verwant aan status denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet waar, man. Dat ding van alfa.
Geloof me, irritante "alfa" gedrag krijgt bijna nooit het meisje. En als ze een meisje krijgen, is het een neurotische onzekere slet.
Als je een mooie lieve meisje wilt krijgen, moet je wel zelfverzekerd en gezellig zijn, maar tenzij je heel bekend en rijk bent zal je nooit met de gedrag van sperminator een meisje kunnen krijgen.
Kan best. Maar niet door je mongolen gedrag en gezegdes die je hier maakt. Eerste wat de mensen hier in dit topic moeten leren is dat niemand een mooie lieve vriendin krijgt door te zeggen dat hij alles pakt wat hij kan pakken, vooral wanneer ze jong zijn omdat alle vrouwen hoeren zijn ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |