Een mini-camera in zijn pisbuis monteren en dan met open gulp op stap.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best interessant. Maar hoe wil je een verborgen camera meenemen?
Op z'n gezicht plakken, daar kijken mensen toch niet al te lang naar.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best interessant. Maar hoe wil je een verborgen camera meenemen?
Ik kies er bewust voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ideale uitgangssituatie zou ik zeggen.
Voor je vriendin 200 km verderop zetten en dan bij jou in de buurt flink neuken als ze er niet is?quote:
Nee.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:55 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Voor je vriendin 200 km verderop zetten en dan bij jou in de buurt flink neuken als ze er niet is?
Op die niet-scheve kant van zijn kaak plakken. Is alles weer symmetrisch.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Op z'n gezicht plakken, daar kijken mensen toch niet al te lang naar.
Je bent niet grappig, man.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Een mini-camera in zijn pisbuis monteren en dan met open gulp op stap.
Nee ik leer in utrecht.quote:
ik denk er ook over na, het lijkt me wel grappig. maar zoveel gebeurd me nou ook weer niet dat ik het niet meer kan onthouden en beschrijven.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar jij neukt niet, dat scheelt.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:
Hoewel ik Raggingbull's opvatting heel nobel vind, ben ik wel van mening dat je best mag pakken wat je kán pakken, totdat je de ware hebt gevonden. Zeker als je wat onzeker bent, het is allemaal zelf-ontplooiing.
Het zal een slechte eigenschap zijn, maar die hebben we allemaal wel.
Maar kijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:
Hoewel ik Raggingbull's opvatting heel nobel vind, ben ik wel van mening dat je best mag pakken wat je kán pakken, totdat je de ware hebt gevonden. Zeker als je wat onzeker bent, het is allemaal zelf-ontplooiing.
Tuurlijk mag je pakken wat je pakken kan, maar doe dat dan niet in een monogame relatie. Als je een ego boost nodig hebt dan kan je dat ook krijgen zonder vriendin.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:
Moet je ook niet doen hoor, iedereen lult hier maar.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin zit bijna 200 kilometer verderop.
Ik ben gewoon niet zo.
Als ik 1 meisje wil nemen en vervolgens 2 dagen later een ander dan kies ik er niet voor om iets met meisje 1 te nemen.
Zo ben ik simpel weg niet.
Om te testen of dat meisje wel echt iets voor je is. Straks ben je ouder, raakt het uit en heb je er spijt van dat je in je jonge jaren niet wat meer van dat jonge spul hebt gepakt.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Maar kijk.
Waarom zou ik iets nemen met meisje 1 als ik 2 dagen later toch met meisje 2 aan het ballen ben?
ik moest lachenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Een mini-camera in zijn pisbuis monteren en dan met open gulp op stap.
Jouw moeder zou zelfs niet veilig zijn voor je.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:
Jij lacht graag om opmerkingen over piemels, toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik moest lachen
ondanks dat het weer zo'n piemelkutjebericht is
jaaa ja daar ben ik ook zo bang voorquote:Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Om te testen of dat meisje wel echt iets voor je is. Straks ben je ouder, raakt het uit en heb je er spijt van dat je in je jonge jaren niet wat meer van dat jonge spul hebt gepakt.
Zie je wel dat mijn serieuze on-topic posts niet gelezen worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar jij neukt niet, dat scheelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |