ons houden ze niet voor de gekquote:Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk om te kijken hoe het gebracht word dus hoeveel er met de beelden word gesjoemeld of dingen anders neer te zetten
jup moet mijn berichtje terug nemenquote:
Nah valt toch wel mee toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef bollokus het volgende:
die karimjo faalt toch wel behoorlijk...pffff
hij word zo enorm gespannen, over niks eigenlijk dat bedoelde ik ermee.... maar heb mezelf al verbeterdquote:Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nah valt toch wel mee toch?
Er is een grotere faler geweest
Ik denk dat ze niet hadden verwacht dat hij het zo snel zou doen, hij heeft 2 uurquote:Op maandag 14 maart 2011 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een domme redactie, om Karim's missie tegelijk met de reguliere te doen.
Je weet maar nooit of je straks de kans nog hebt. Als ze weer gaan sjoelen bijv.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet hadden verwacht dat hij het zo snel zou doen, hij heeft 2 uur
je kunt het maar achter de rug hebben, toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet hadden verwacht dat hij het zo snel zou doen, hij heeft 2 uur
Hij doet het echt meesterlijk, hoewel Sharon het wss wel doorheeft maar wijselijk haarm ond houd.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Niki.P het volgende:
Even tegen iedereen die zegt dat Laura nooit iets in het huishouden doet en dit later terug leest, ze is aan het afwassen
[ afbeelding ]
Oh bedoel je dat, ja ben ik met je eens, hahahahaa daarom moe tik zo om hem lachen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij word zo enorm gespannen, over niks eigenlijk dat bedoelde ik ermee.... maar heb mezelf al verbeterd
Hij moest binnen een minuut starten. Heeft hij na mo en sharon al met meer vrouwen gedanst? Ik kijk naar uitzending?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of je straks de kans nog hebt. Als ze weer gaan sjoelen bijv.
Ik zei ook niet dat het niet slim was van Karim, alleen ik denk dat de redactie het niet had verwacht.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je kunt het maar achter de rug hebben, toch?
Met Joquote:Op maandag 14 maart 2011 20:14 schreef Day het volgende:
[..]
Hij moest binnen een minuut starten. Heeft hij na mo en sharon al met meer vrouwen gedanst? Ik kijk naar uitzending?
Dat is photoshop, fakking 100.000 miljoen% zeker weten.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Niki.P het volgende:
Even tegen iedereen die zegt dat Laura nooit iets in het huishouden doet en dit later terug leest, ze is aan het afwassen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |