Idd he vorige x ook al zoquote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef marky het volgende:
Karim kan dat echt niet die is veel te gespannen.
Er klopt nooit iets in de volgorde van de beeldenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef TimeJumper het volgende:
Ze begon helemaal niet met Karim, ze begon met Monique
Ja lachen en aandoenelijk ook,quote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef marky het volgende:
Karim kan dat echt niet die is veel te gespannen.
Maar dat is vaker maar niemand zegt dan iets en doet dan toch meequote:
klopt, je kunt dat heel goed zien, met dieandere muziek missie sloeg het stopje ook ff doorquote:
niets van de beelden, en niets van de text dus blijkbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Er klopt nooit iets in de volgorde van de beelden
Ja leuk tochquote:Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef TimeJumper het volgende:
Maar dat is vaker maar niemand zegt dan iets en doet dan toch mee
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef suzi1 het volgende:
wat een leugen op tv: ze heeft alleen nog maar t liedje van karim
Ja zo worden we gefucked, de uitslag is volgens mij ook al bekendquote:Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Er klopt nooit iets in de volgorde van de beelden
Ik kijk ook alleen maar om te kijken of ik iets gemist hebquote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
niets van de beelden, en niets van de text dus blijkbaar
Ja en eigenlijk om te kijken hoe het gebracht word dus hoeveel er met de beelden word gesjoemeld of dingen anders neer te zettenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk ook alleen maar om te kijken of ik iets gemist heb
Tuurlijk. In werkelijkheid zit Philip al op het vliegtuig naar Hawaii om zijn winst te vierenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
Ja zo worden we gefucked, de uitslag is volgens mij ook al bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |