Denk dat die clue er te dicht bovenop ligt en dat ze pas zeggen nadat haar geheim is geraden.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze kunnen het ook niet al clue gebruiken ,ik denk dat er te veel boven komt bij sharon dan
Bedankt voor het openen LekkerSimpel.quote:
Mootie wat ben je toch een heerlijke opzoekspeurder.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef mootie het volgende:
¤ 16.975 Guido
¤ 15.100 Aafke
¤ 7.050 Alex
-knip-
Je bent eerder dan ik hahah goed gedaanquote:Op maandag 14 maart 2011 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de site van NET5 en dan elke persoon aanklikken, hun budget staat in hun omschrijving.
Gewoon meesleuren in een polonaise, heeft ie ze allemaal in 1x.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
De komden twee uur lekker dansen,, wordt nog moeilijk met zijn "ruzie" met Joanne om haar over te halen..
is een plaatje die veranderd word door het bbqworsjequote:Op maandag 14 maart 2011 19:58 schreef mootie het volgende:
Als iemand de actuele kluizenstand in de OP wil frotten, graag, ik snap er geen bal van.
Ah okay, thnx.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mogen is heel wat anders natuurlijk
maar het gebeurd wel vaker,maar dan nog is zon profiel vrij snel opgeheven als je de dating site zelf mailt met text en uitleg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |