Ach dat verhaal heeft hij gewoon verzonnen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mogen is heel wat anders natuurlijk
maar het gebeurd wel vaker,maar dan nog is zon profiel vrij snel opgeheven als je de dating site zelf mailt met text en uitleg
media begeleiding noemen ze datquote:Op maandag 14 maart 2011 19:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ach dat verhaal heeft hij gewoon verzonnen.
Mocht iemand geprobeerd hebben hem op te sporen op internet en op die sites stuitte heeft hij nu toch een net verhaal klaar hoe die erop kwamen.
Daarom denk ik
Staan er al tetten?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
zie antwoord
[SST SC9] Waar we wederom naar de Tetten van Day smachten
Ja ook vaak, of haar handen samen voor haar mond met de vork in het midden hangend terwijl ze zit te herkauwen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die doet steeds haar vuist voor haar mond.
Wordt het wel een stuk moeilijker te raden voor de bewoners, zij denken nog steeds dat het DE tsunami isquote:Op maandag 14 maart 2011 19:51 schreef Barb_ het volgende:
Was het jullie ook al opgevallen dat het geheim van Sharon is veranderd van DE tsunami naar EEN tsunami?
Idd zeer naief.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ook al heeft een vriendin die site aangemaakt, hij heeft toch duidelijk geposeerd voor die fotos, beetje naief om te verwachten dat zulke foto's prive zullen blijven als je ze aan een ander geeft
had niet eens gehoeven want ze weten niet van de nwste tsunamiquote:Op maandag 14 maart 2011 19:51 schreef Barb_ het volgende:
Was het jullie ook al opgevallen dat het geheim van Sharon is veranderd van DE tsunami naar EEN tsunami?
Zeggen ze 'de', rekent de stem het foutquote:Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wordt het wel een stuk moeilijker te raden voor de bewoners, zij denken nog steeds dat het DE tsunami is
hij vertelde toch (zei je) dat hij wist dat er foto's van hem op internet zijn gekomenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:51 schreef suzi1 het volgende:
je moet eerst ook maar te horen krijgen dat er een nepprofiel van je is aangemaakt.
en daarnaast is er eentje alleen nog maar terug te zien via de cache.
Ze hebben geen flauw benul wat er in de buitenwereld afspeelt, dus weten ook niet van de Japanse Tsunami.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wordt het wel een stuk moeilijker te raden voor de bewoners, zij denken nog steeds dat het DE tsunami is
Cool, waar gevind?!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef mootie het volgende:
¤ 16.975 Guido
¤ 15.100 Aafke
¤ 7.050 Alex
¤ 1.400 Gerard
¤ 4.350 Johanna
¤ 2.250 Karim
¤ 1.200 Laura
¤ 8.950 Maik
¤ 10.200 Mo
¤ 6.600 Flip
¤ 11.150 Servio
¤ 5.200 Sharon
ik zei niks, lees het hierquote:Op maandag 14 maart 2011 19:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hij vertelde toch (zei je) dat hij wist dat er foto's van hem op internet zijn gekomen
dus dan zou ik gaan zoeken ... en hij is alles behalve een pc blondje ,als *wij* het kunnen vinden kan hij dat ook
ze kunnen het ook niet al clue gebruiken ,ik denk dat er te veel boven komt bij sharon danquote:Op maandag 14 maart 2011 19:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben geen flauw benul wat er in de buitenwereld afspeelt, dus weten ook niet van de Japanse Tsunami.
Jaa het viel me net op in de uitzending! Idd een beetje zinloos voor de bewonersquote:Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
had niet eens gehoeven want ze weten niet van de nwste tsunami
De komden twee uur lekker dansen,, wordt nog moeilijk met zijn "ruzie" met Joanne om haar over te halen..quote:Op maandag 14 maart 2011 19:56 schreef Flashbox het volgende:
Karim Kvdw Gaan we vanavond een dansende Karim zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |